کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

توضیحاتی در خصوص مزایای کلن وار Clan Perks

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۱۱ ب.ظ

۱) زمان بین هر درخواست (Troop Request Time) : دستیابی به این مزیت به شما و بقیه افراد کلن این اجازه را می دهد تا بتوانند زودتر از زمان معمول درخواست (Req) بدهند . این مزیت در سطح ۱ کلن، ۲۰ دقیقه می باشد که با افزایش سطح کلن، کاهش می یابد. این ویژگی در بازی عادی هم همانند کلن وار اعمال می شود.

۲) افزایش ظرفیت ذخیره منابع (War Loot Extra Storage) :با افزایش سطح کلن و دستیابی به این مزیت، شما و بقیه اعضای کلن قادر خواهند بود منابع بیشتری را در Clan Castle خود ذخیره کنند. این مزیت از سطح ۲ کلن آغاز می شود.

۳) بازگشت هزینه دونات (Donation Refund) : به وسیله این مزیت می توان مقداری از هزینه ی سربازی را که Donate کرده اید را بلافاصله پس بگیرید. این مزیت در سطح ۳ کلن قابل استفاده است. این ویژگی هم برای Donate در Clan Wars و هم برای Donate کردن معمولی می باشد. (توجه : اکسیر (یا اکسیر سیاه) بازگشتی به منابع کسی که سرباز را Donate کرده است می رود نه کسی که سرباز را دریافت کرده است.)

۴) افزایش جوایز کلن وار (War Bonus Extra Loot) : با افزایش سطح کلن، جوایز Clan Wars در هر سطح مقداری افزایش می یابد که مقدار قابل توجهی نیست. این مزیت در سطح ۳ کلن در اختیار شما قرار می گیرد.

۵) محدودیت تعداد دونات (Donation Limit) : به وسیله این مزیت شما می توانید هر بار سربازان بیشتری Donate کنید (در حالت عادی برای هر درخواست می توانید ۵ سرباز ارسال کنید). این مزیت نیز هم برای Donate سرباز در Clan Wars و هم Donate کردن معمولی می باشد. این ویژگی در سطح ۴ کلن در دسترس می باشد.

۶) ارتقا سرباز هنگام دونات (Donated Troop Upgrade) : با افزایش سطح کلن (از سطح ۵ به بعد) و دستیابی به این مزیت سربازانی که شما یا بقیه اعضای کلن دونات می کنند، با توجه به سطح کلن ۱ یا ۲ سطح ارتقا می یابند. این ویژگی برای بازی معمولی هم همانند کلن وار به کار می آید. واضح است که این ویژگی روی سربازانی که در بالاترین سطح خود هستند اعمال نمی شود. (برای مثال اگر کلن شما سطح ۵ باشد : اگر شما آرچر ۶ دریافت یا دونات کنید، به آرچر سطح ۷ تبدیل می شود. ولی اگر آرچر از ابتدا سطح ۷ باشد، تغییری نمی کند.). شاید جالب ترین و بهترین مزیت ارائه شده همین ویژگی باشد.

جدول اطلاعات سطح و مزایای کلن :

 



امیدوار اموزش مورد رضایت شما باشد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی