کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

افزایش لول کلش آف کلنز قسمت چهارم

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۵۶ ب.ظ

افزایش-لول-کلش

ما در سه قسمت پیش کاملا راجع به بحث بالا بردن لول صحبت کردیم ولی در ایم مطلب قصد دارم کمی جالبتر به مطلب اخر موضوع بپردازم.

در بحث قبل ما بالا بردن لول با دونیتو گفتیم ای کار اینجوری بود که شما وارد بازی شده و جاینت می ساختی و هی کلن عوض میکردیو دونیت می کردی و کلی پیشرفت میکردی
حالا ما یه کار فوق العاده راحت تر دارم براتون اونم در ای مطلب بهتون میگم

شما به راحتی میتونیذ عضو کلن های Join req leave برین مانند عکس زیر

افزایش-لول-کلش-اف-کلنز

افزایش-لول-کلش-اف-کلنز

سپس در کلن بمونید به طرز فو ق العادهی در خواست سرباز میاد یعنی شما اگر ۲ روز در کلن بمونید به راحتی میشه گفت ۵۰۰۰ تا دونیت می کنید و لولوتون رو کلی افزایش میدین

بزودی فیلمی در این باره میزارم

امیدوارم آموزش مورد پسندی گذاشته باشم

موفق باشید

نظرات (۳)

سلام اسمم حامد پکس 20 ازتبریز من نمیتونم لولمو افزایش دهم
پاسخ:
گوشــی شما باید روت باشه
باسلام من وارد کلن های که گفتید میشم ولی سریع میندازنم بیرون چی کا ر کنم
پاسخ:
سلام دوست عزیز 

خب طبیعیه شما اولین نفر و اخرین نفری نیستی که وارد این کلن ها میشید 
باید تا وارد کلن شدید رک هارو پر کنید و خودتون از کلن بیایید بیرون 
موفق باشید 
عجب :O
من شنیدم اگه بشه به کلن های اول جهان رفت . بعد چند روز جم بهت جایزه میده کلش 
درسته آیا ؟ توضیح میدی؟
پاسخ:
با سلام
بله همین طور است 
در هر هفته به نفر اول تا دهم آن کلن جم داده می شود
توجه داشته باشید تقسیمات برای تنها کلن اول جهان نیست بلکه برای کلن های دوم و سوم هم همینطور است و تنها فرق آن ها در تعداد جم های داده شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی