کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

در این پست می خواهیم تکنیکی رو بیان کنم که از طریق اون ما هفته گذشته در یک وار پیروز شدیم . این تکنیک از طریق جا به جایی میان چیدمان ها که در آپدیت قبلی به وجود اومد صورت میگیره ، در ادامه مطلب با ما باشید .

1- پیروزی در وار از طریق جا به جایی میان مپ ها : 

به طور کل روش اینه که در روز آماده سازی یک مپ کاملا داغون و احمقانه رو استفاده کنید ، اما درست قبل از شروع وار به مپ اصلی خودتون جا به جا کنید . این روش بسیار ساده است و کار عجیبی شما انجام نمیدین ، اما طرف مقابل دچار شک میشه و میگه ای بابا اینکه مپش یک چیزه دیگه ای بود . این روش رو بارها و بارها امتحان کردم و جواب گرفتم ، چون خیلی ها قبل از وار چندین بار تست می کنن و به هنگام شروع وار حمله می کنن .


حالا تکنیک های جابه جایی : 

۱- در این روش شما یک مپ رو چیده اید و و به هنگام شروع وار یک مپ کاملا جدید رو قرار می دید که همه چی تغییر کرده ، در این روش امکان داره طرف متوجه بشه و دست از اتک برداره و دوباره تست کنه و بعد حمله کنه . این روش زیاد به کار نمیاد و تابلو هستش .

۲-در این روش شما به کلیت مپ دستی نمی زنید و فقط جای چند تا چیز رو که از قصد بد چیده بودید رو درست میکنید . 

مانند عکس های زیر :



حالا به این عکس نگاه کنید کلیت یک چیزه اما جای ۴ تا چیز تغییر کرده ...



خوب همانطور که می بینید کلیت عوض نشده و فقط چند تا دفاع جا به جا شده ، که اینطوری امکان داره طرف مقابل نفهمه و شما یک دفاع شیرین رو تجربه کنید .


اما تکنیک بعدی :

2- یکسان نبودن نیروها در کلن کستل : 

خوب در خیلی از وارها می بینید که وقتی از کلن کستل یکی دراگون خارج بشه ، برای بقیه هم دراگونه و دیگه همه می دونن چی کار کنن . حالا اگر انواع نیروهای دفاعی استفاده کنید مطمئن باشید که جواب می گیرید . (نیروها : آرچر – بربر – ویزارد – مینیون – دراگون – پکا – والکری – ویچ و ….)

امیدوارم این مطلب به پیروزی در وار شما کمک کنه !




  • ۹۴/۰۲/۱۱
  • فرزاد رجائیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی