کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

مشکل لودینگ بازی کلش آف کلنز بعد از آپدیت 7.65

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ

از آپدیت جدید تعداد بسیار زیادی از بازیکنان بازی کلش آف کلنز که اعضای کلن های مختلف بوده اند و دستگاه اندرویدی دارند دچار مشکل لودینگ بازی شده اند یعنی  نمیتوانند وارد بازی خود شوند و تنها صدای بازی را میشنوند و حتی نوتیفیکشن ها را هم دریافت میکنند .

تا جایی که ما مشکل را بررسی کردیم مثل اینکه آپدیت جدید واقعاً موفقیت آمیز نبوده و غیر از مشکلاتی گرافیکی در رندر دیوارها و خود Air Sweeper ها مشکل لودینگ دوستان هم بر مشکلات آپدیت اضافه شده تا جایی که برخی دو فروم سوپرسل درخواست پس گرفتن آپدیت را کرده اند.

ولی از آنجایی که تعداد افرادی که مشکل را به سوپرسل اعلام کرده اند کم هستند این مشکل گویا به دست کارمندان بخش پشتیبانی بازی نرسیده و یا اگر رسیده فعلاً تصمیمی به ترتیب اثر نگرفته اند بهتر است در یک حرکت هماهنگ تمامی کسانی که مشکل ورود به بازی را دارند متن انگلیسی زیر را از طریق ایمیل برای سوپرسل ارسال کنند تا از این مشکل مطلع شوند و زودتر بررسی و رفع مشکل کنند .

دوستان دقت کنید همگی با هم و به همراه هم کلنی هایتان متن زیر را به آدرس ایمیل های clashofclans.account@supercell.com  و هم چنین clashofclans.feedback@supercell.com ارسال نمایید .

در قسمت سابجکت یا موضوع بنویسید :

Me And My Clan Members Can’t Login To Our Village Please Help

متنی که مینویسید :

Hi

I’m Contacting You From The Clan ...... ,(Clan Tag = # ......)  And Me And All Of Our Clan Members Are Unable To Load Our Villages . This Happened Right After The Update . It's Been A Day We Are Waiting For Supercell To FIX The Issue But Still Nothing. Please Help Us Supercell

 

به جای سه نقطه اسم کلن خود را بنویسید و در قسمت کلن تگ هم شماره تگ کلنتون که با # شروع می شود را اگر می دونید بنویسید.

بعد از ارسال ایمیل ، از طرف سوپر سل ایمیلی بصورت اتوماتیک می آید که لازم نیست به آن پاسخ دهید و باید چند روز منتظر باشید تا مشکل را حل کنند یا اگر ایمیلی آمد که شامل مشکل شما نبود در جواب به پاسخ اتوماتیک بنویسید :

My Issue Is Not Listed In The Reply You Sent

نکته >>

سعی کنید نسخه های جدید بازی کلش آف کلنز را (اگر دسترسی دارید) از گوگل پلی استور (برای اندروید) و آپ استور ( برای iOS ) دانلود کنید و از سایت های متفرقه دانلود نکنید.

یک راه دیگه هم که می توانید انجام دهید از اعضای کلن خودتون که دسترسی به Kick کردن دارند را بخواهید که از کلن شما را Kick کنند و مشکل بعضی ها با این راه حل برای ورود به بازی کلش آف کلنز حل شده است. ( این راه حل صد در صد نیست. )




نظرات (۹۴)

سلام من رفتم توی یه کلن بعد اکانتم هنگ کرد بعد اومد بیرون و وقتی بعدا دوباره امتهان کردم اون چیز بنفشی که قبل از بازی میاد تا اخر پر نمیشه ولی صدای بازی میاد ... میشه کمکم کنید ممنون.
س.لدینگ کلشم تا عاخر یا نصفه پر میشه ولی نمیاره فقط این اکانتم اینجوریه اکانتای دیگم میاره کمک کنید لطفا.
سلام کلش من ورژنش۱۳.۳۶۹.۱۹ هستش ،تا میرم تو بازی ۵ثانیه بازی شروع میشه و بیرون میپره باید چیکار کنم
سلام اقا من بازیم بالا نمیاد دوباره فیلتر شده ؟! نیم ساعت پیش اوکی بود :|
پاسخ:
نه اپدیت جدید اومده
سلام من بازی رو کاملا پاک کردم دوباره ورژن جدیدشو از سایت خودتون دانلود کردم، ولی بازهم مشکل حل نشده بازی لود نمیشه، لطفا راهنماییم کنید، با تشکر از سایت خوبتون
پاسخ:
سلام شما  اول از همه یه وایفا پیدا کنید ورود اولیه رو با وایفا وارد شید بعد اون می تونید با دیتا گوشی  وارد بازی شوید
با عرض سلام و خسته نباشید برای کارگران گوگل ببخشید این ورژن جدید کلش اول نصب کردم تا چند روز اورد ولی الان با اینترنت فور جی بالا نمیاره بلکه اول با اینترنت تو جی بالا میاورد الان تو لودینگ گیر میده مینویسه اینترنت را چک کنید لطفا رسیدگی کنید
پاسخ:
 اره توی اپدیت جدید سرعت اینترنت بالایی می خواد
سلام لطفا کمکم کنید من هر وقت وارد بازی کلش او کلنز میشدم سریع وارد میشد ولودینگ زیر 10 ثانیه داشت حتی با اینترنت نه چندان قوی ولی حدودا یک ماهی میشه که لودینگ خیلی طول میکشه تقریبا 30ثانیه وسطش میگه که اتصال قطع شده دوباره امتحان کنید و بعد از چند ثانیه میاره بازیو لطفا بگید چیکار کنم که لودینگ بازیم مثل سابق بشه
پاسخ:
سلام 

نسخه جدید کلش اف کلنز رو که به زودی میاد رو حتما دانلودکنید یه سری مشکلات داره تو این نسخه که برطرف میشه و جیمیل هایی که ذخیره شده رو از تو قسمت تنضیمات / حساب های گوگل / ایمیل خود رو حذ کن به صورت کلی بزنید حذف جساب وارد کلش بشید اکانترو وارد کنید مشکل حل میشه 


گوگل پلی هم اگه قدیمی هست رو اپدیت کنید 
سلام،گوشی من تا دیروز همین بازی رو بالا میاورد ،ورژن جدید رو که زدم الان با این گوشی دیگه بالا نمیاد ،ولی با گوشی دیگه که عین همین گوشی هست بالا میاد علتش چیه ،کمک کنید
پاسخ:
سلام 

نرم افزار کلش اف کلنزو حذف کنید مجدد نصب کنید اینترنتتون خاموش باشه وقتی دارید حذف و نصب میکنید بعد نصب جیمیل وارد کنید و وارد اکانت بشید مشکلتون حل میشه 

حل نشد مجدد نظر بزارید تا راهنمایی های دیگه ای بکنم ... 
  • ترانه گرافی
  • سایتت عالیه
    پاسخ:
    تشکر دوست عزیز
    چند وقت است که کلش تا نصف لودینگ پرمیشه بعد از بازی میاد بیرون؟
    پاسخ:
    سلام ، ابتدا اینترنت خودتونو چک کنید و بایه نت دیگه وارد بشید - مرحله 2 : با vpn وارد بشید vpn هارو میتونید از گوگل پلی دانلود کنید 
    +اگه رفع نشد از دوباره نظر بدید تا چک کنم ، موفق باشی
    سلام خسته نباشین،با فیلترم بازیم باز نشد.
    البته بعضی وقتا که توحالش باشه بالا میاد،ولی اکثرا بالا نمیاد.
    خیلی اعصاب خوردکنه

    پاسخ:
    مطمئن شوید که اینترنت شما به درستی کار میکند و مشکلی ندارد .
    به گوگل پلی وصل هستید ؟ یک بار از حسابتان در گوگل پلی  خارج شوید و بازی را پاک کنید و دوباره بازی را نصب و راه اندازی کنید و به حساب گوگل پلی خود وصل شوید 
    حافظه گوشیتان پر نیست ؟ حافظه را تا حدودی  خالی کنید 
    بررسی کنید که از اخرین نسخه گوگل پلی برای اتصال به بازی خود استفاده میکنید یا نه ( به اخرین نسخه ارتقا دهید)
    اگر به گوگل پلی وصل هستید برروی یک گوشی دیگر بازی خودرا بالا بیاورید اگر سالم بالا آمد مشکل از گوشی شماست
    سلام،چند وقته که لودینگ بازیم تا نصفه پر میشه بعد از بازی میاد بیرون،دلیلش چی میتونه باشه؟
    پاسخ:
    با ف-ی-ل-ت-ر شکن عمل کنید 
    سلام ببخشید من هشتا اکانت دارم هیچکدوم لود نمیشد .گوگل پلیر گوگل سرویسمو بروز رسانی کردم
    پاسخ:
    خب مشکلتون حل شد ؟ 
    اگه حل نشده به پست زیر مراجعه کنید 
    http://cafeclash1.blog.ir/post/567
    سلام. من 10 بار حذف و نصب کردم اما باز هم نشده قبلا هم با همین اندروید کلش رو بدون هیچ مشکلی باز  میکره. اما الان نمیدونم تا  بازی کلش رو باز میکنم میپره بیرون  لطفا راهنمایی  کنید 
    سلام.من نمیدونم چرا وقتی بازی کلش رو باز میکنم میپره بیرون مشکلش چیه.ترو خدا راهنمایی کن هر راحلی هست بهم بگین لطفا زود جواب بدین
    پاسخ:
    به اخرین نسخه ارتقا دادید؟
    قبلا کار میکرد؟ اگر تازه نصب کردید میتونه نا هماهنگی با ورژن اندرویدتون باشه 
    اگر به گوگل پلی وصل هستید یک بار بازیتونو پاک کنید و دوباره اخرین ورژن رو نصب کنید ببینید چی میشه 
    تو رو خدا کمکم کنید 
    دوتا اکانت با دو جیمیل داشتم از دیشب  یکیش لود نمیشه // رمز جیمیلم درسته میتونم با کامپیوتر وارد جیمیلم بشم ولی بازیمو باز نمیکنه
    خواهش میکنم راهنماییم کنید
    پاسخ:
    http://cafeclash1.blog.ir/post/567
  • امیر هستم
  • سلام و خسته نباشید
    ببخشید توی کلنمون که باید 50 نفر باشیم الان 53 نفر هستیم و کسی نمیتونه از کلن خارج بشه
    الان 7 یا 8 ساعته اینجوری شدش
    میشه علتش رو بگید؟؟
    راه حل درست کردنش چیه؟؟
    اگه میشه کمک کنید و بگید چی به سوپرسل پیام بدم و مشکلمون رو بگم

    تشکر اگه کمک کنید
    ممنون
    پاسخ:
    سلام 
    از باگ های کلش اف کلنزه 
    نمیدونم چه متنی بدید 
    یه متن ساده هم بدید کافیه چون اونا دنبال باگ هستن قبول میکنن و درستش میکنن سریع 

    سلام                                                                                                                                                    من جیملم سبز بود زدم سرش قرمز شد الان میزنم سرش سبز نمیشه

                              

    پاسخ:
    درود 
    چک کنید ببینید گوگل پلی به موبایلتون وصل هست یا نه 
    میتونید از گوگل پلی ببنید به بازیتون وصل هست یا نه 
    -علامت قرمز بودن مشکلی به وجود نمیاره و مال خیلی از دوستان اینطوریه 
    سلام میشه این متنو برام معنی کنید ممنون میشم
    Greetings
    We haven t heard from you in a while. lf there is still something
    we can help you with feel free to re-open this issue by tapping
    no and let us know what else we can do for you. Otherwise
    have a great day
    your supercell support team
    پاسخ:
    سلام 
    این پیام میگه هنوز چیزی وجود داره میتونید برای بازکردن این موضوع  به صورت رایگان ضربه بزنید!در غیر اینصورت روزی خوبی دشته باشید 
    چیز خاصی نمیگه 
    سلام 
    خسته نباشی.بعد اینکه بازیو اپدیت کردم دیگه جیمیلمو نمیاره چیکار کنم(بازی از همون لول خودم شروع میشه ولی قسمت وارد کردن جیمیل همش قرمزه و دیگه قسمت گوگل پلی نمیره)
    پاسخ:
    درود 
    اکانت شما متصل هست 
    سلام و خسته نباشید به همه 

    کسایی که گوشیاشون سیستم ios هست باید چیکار کنن که بازی واسشون بالا بیاد 
    من حتی vpn هم گرفتم ولی چاره نکردو ی کد ازم خاست
    پاسخ:
    خطای چی میده؟
    سلام خسته نباشید. من با لپ تاب کلش بازی میکنم با برنامه بلو استکس. از دیروز تاحالا وقتی میخوام وارده بازی بشم فقط یه صفحه سیاه میاد و هیچی نشون نمیده. تاحالا هرکاری کردم درست نشده. حتی ویندوزم عوض کردم. لطفا کمک کنید
    پاسخ:
    درود 

    از این مطلب استفاده کنید شاید بدردتون خورد 

    http://cafeclash1.blog.ir/post/488
    سلام خسته نباشید
    مشکل من اینه که از زمانی که اپدیت جدید رو انجام دادم
    وقتی روی تاون هال میزنم بازی به صورت اتوماتیک خروج میشه
    برای اینکه مطمئن بشم مشکل از گوشی نیست اکانتم رو روی گوشی و حتی روی کامپیوتر دیگه اجرا کردم که باز هم با این مشکل روبه رو شدم
    لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام ، همینجور که اطلاع رسانی شد یک بار گوشیتونو روشن و خاموش کنید و بعدش با استفاده از ف-ی-ل-ت-ر شکن ها وارد بازی بشید 

    سلام 
    من یه گوشی هوآوی مدل هونر 3c دارم .هرکاری میکنم نمی تونم براحتی در چت کلن یا گلوبال چت ، چیزی تایپ کنم یعنی اصلا کیبورد گوشی بالا نمیاد یا اگرم بیاد با دو تا کاراکتر یا سه تا کاراکتر تایپ کردن دوباره میره !! برای یه جمله ی سه کلمه ای باید صد بار بزنم روی کادر متن تا هی کیبورد بیاد یا شایدم با چند بار زدن نیاد ...اگر راهنمایی ام کنید بسیار ممنون میشم.
    پاسخ:
    با سلام 

    به احتمال زیاد حافظه گوشیتون پر شده و یا تنظیمات کیبوردتون درست نیست 

    اگه از کیبورد خود گوشی استفاده نمیکنید یعنی یک نوع کیبورد نصب کردید این مشکل پیش میاد 

    لطفا به یک مغازه تعمیرکاری مراجعه کنید 

    باتشکر
  • مهدی زاهدان
  • گوشیم رو فرمت کردم دیگه روی بازی خودم نمیاد چرا. بالا نمیتد بازیم
    پاسخ:
    بازیتون اجرا نمیشه یا اکانتی که روش بودید اجرا نمیشه؟
    سلام اقا من بازیمو بعد از چند وقت باز کردم اومدم کانکت کنم کانکت شد ولی اکانت اصلیمو نمیاره این اکانتی ک تازه لول یک بوده میاره:( تورو خدا بگید چکار کنم با گوشیایی دیگه هم امتحان کردم:(

    پاسخ:
    سلام

    وقتی بازی رو برای اولین بار باز میکنید یک علامت g هستش اونو بزنید و اکانتتون رو سینک کنید
    +
    و یا هم شاید چند جیمیل دارید (در این صورت بقیه جیمیل هاتونو امتحان کنید)
    +
    توجه داشته باشید که بازی قبلیتون به گوگل وصل بوده یا نه

    باتشکر
    سلام خسته نباشین کمکم کنین ممنون مشم من گوشیم دادم دس داداشم بازیمو با ی نرمافزار نمی دونم چی چی بازیمو هک کردن جیم الماسام زیاد شدن  الان نمیره داخل بازی
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما 

    به احتمال زیاد توسط سوپرسل بن شدید 

    اگه به گوگل وصل هست بازیتون ، یک بار بازی رو حذف کنید و دوباره نصب کنید 

    و یا هم به سوپرسل اطلاع بدید 

    باتشکر 
    داداش من نسخه حک شدشو دان کردم بالا نمساد چرا؟
    پاسخ:
    سلام خدمت شما 

    از این لینک وضعیت سرور نسخه خودتونو بررسی کنید ببینید افلاین هست یا انلاین 

    http://cafeclash1.blog.ir/page/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%DA%A9-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C
    سلام اقا من پنج تا اکانت دارم  بعد یه دفعه رو یه اکانتم گیر کرد  و هرکاری میکنم رو گزینه singinمیزنم بالانمیاد ک برم رو باقی اکانتام بازیو پاک کردم دوباره نصب گردم درست نشد

    لطفا اگه میدونید مشکلش چیه کمک کنید لولام بالاس حیف میشه اگه نرم مرسی
    ایمیل کنید جوابشو مرسی ممنون
    پاسخ:
    با سلام 
    گوگل پلی رو اپدیت کنید به اخرین نسخه 
    و یا احتمال داره جیمیل های دیگتون پاک شده باشه 
    به سوپرسل تیکت بدید 
    سلام.چرا تو اپدیت جدید کلش اکانت نمیاره من 4 تا اکانت دارم لود نمی کنه مشکل مال چیه....... ممنون بای
    پاسخ:
     سلام ، اکانت هاتون با نرم افزار جدا ساخته شده یا با چندین جیمیل ساخته شده؟
    با عرض سلام من کلش رو حدود 3 ماهه که دارم بازی میکنم.چند وقته که بازی اجرا نمیشه و یک صفحه ی مشکی میاد و دیگه نمیره. کلا بازی نمی یاد.چی کار کنم ................. با تشکر

    پاسخ:
    سلام 
    والا نمیدونم بازی رو به اخرین نسخه ارتقا بدید و یا به سوپرسل تیکت بدید
    من رفتم رو اکانت دوم بعد امدم رو اکانت اصلیم ولی وقتی جمیل اکانت اصلیم رو میزنم لود بازی برام نمیاد و رو اکانت دومم موندم میشه راهنمایم کنین
    پاسخ:
    والا نمیدونم شاید  رمز رو اشتباه میزنید 
    سلام
    من گوشیم galaxy grand 2هستش بعداز اینکه اپدیت شد به4.4.2 الان وقتی میرم تو بازی مثل قبل بازی اجرا نمیشه  ادمکهاش اروم وباگیر حرکت میکنن بعد یه لحظه خوب میشه دوباره به صورت اسلوموشن ادمکهاش حرکت میکتن
    راه حل چیه؟
    پاسخ:
    شاید حافظه گوشیتون پر شده 
    و یا اگه به گوگل پلی وصل هستید یک بار بازی رو پاک و دوباره نصب کنید 
    موفق باشید 
    سللم. من 6 ماهه با لپ تاپ کلش بازی میکنم( bleustacks) و از همون اول نتونستم اکانت بسازم. امروز تو سایت گشتم و برنامه ی google play servic هم دانلود کردم . ولی اجرا نشد. الان دیگه بازیمم باز نمیشه. فقط تا initializing game میاد و بعدش سیاه میشه. با وی پی ان هم امتحان کردم نشد.
    پاسخ:
    سلام 
    مشکل از بلواستک هست مال منم اینطوری میشه ، اگه اکانتتون به گوگل پلی وصل هست یک بار بلواستک رو پاک کنید و دوباره نصب کنید
    موفق باشید
    با عرض سلام من کلش رو حدود 6 ماهه که دارم تا حالا همچین مشکلی برام پیش نیومده میرم تو بازی لود میشه نوار بنفش هم تا اخرش میره اما بازی رو نمیاره من حدود 10 دقیقه صبر کردم اما با نشد نسخه کلش هم 7.156.5 هستش لطفا کمکم کنید اگر شد جوابمو به ایمیلم ارسال کنید خواهش میکنم من اکانتم لول 52 هستش سیو هم نکردم لطفا جواب رو به ایمیلم ارسال کنید با تشکر
    پاسخ:
    درود دوست عزیز
    شما میتونید از مطالب زیر استفاده کنید

    http://cafeclash1.blog.ir/post/390
    http://cafeclash1.blog.ir/post/383

    http://cafeclash1.blog.ir/1394/03/09/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D9%88-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%84%D8%B4-%D8%A7%D9%81-%DA%A9%D9%84%D9%86%D8%B2
    سلام 
    دیروز بدون هیچ مشکلی داشتم بازی میکردم، به سرم زد ورژن جدیدشو دان کنم ببینم چیجوری شده (7.65.5) که دیگه نرفت تو بازی پشته سر هم :
    downloding content میاد و میزنه بیرون دوباره همین روند تکرار میشه
    ورژن قبلی رو هم که داشتم بازی میکردم(7.156.1) همین مشکلو داشت.....
    با نت پر سرعت امتحان کردم نشد
    با فیلتر شکن هم رفتم نشد
    چیکار کنم؟
    با تشکر

    پاسخ:
    درود
    با فیلتر شکن باید درست بشه 
    یه چند نمونه دیگه امتحان کنید
    اگه درست نشد باید صبر کنید تا اپدیت بعدی بیاد شاید درست شد چون چند نفر از دوستان این مشکل براشون پیش اومده
    یا میتونید به سوپرسل تیکت بزنید http://supercell.helpshift.com/a/clash-of-clans/?p=web
    سلام
    گاهی اوقات بدون دلیل کلش من خود بخود رفرش میشه.
    مثلا خارج میشم از اول وارد بازی بشم،دانلود اکانت میزنه،ولی پر نمیشه و باز رفرش میشه و این داستان چند ساعتی ادامه داره.
    ولی کلش هیچکدوم از دوستام اینطور مشکلی نداره.
    میشه بگین دلیلش چیه؟
    راه پیشگیری داره؟
    با تشکر
    پاسخ:
    به سوپرسل تیکت بزنید
    آدرس : http://supercell.helpshift.com/a/clash-of-clans/?p=web
    سلام  خسته نباشید 
    من گفتم که از کلن کیکم کنن ولی بازم بازیم کامل لودنمیشه
    این متنی که گذاشتین باید اسم کلن بنویسیم الان که کلن نداریم چی باید بنویسیم؟؟؟
    پاسخ:
    درود
    مشکل از اینترنت شما است 
    بنویسید اخرین کلنم این بوده 
    با احترام
    باسلام من قبلا کلشو بازی کردم جیملو هم زدم ذخیره شده بعدش گوشیمو فلش کردم دوباره بازی کلشو نصب کردم الان هرکاری میکنم اون گزینه که باید اکانتمو بزنم نمیاد 'راهنمایی کنین لطفااینم بگم که singing وکت میزنم گزینه اتصال میاد اتصال که میزنم میره داخل گوگل پلی بازی ولی هیچی نمیشه 

    پاسخ:
    سلام
    به دلیل تحریم بودنه منم همین مشکلو دارم در حال پیگیری هستم چیزی پیدا کردم در سایت قرار میدم

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام 
    خسته نباشید 
    من با  کامپیوتر با برنامه بلو استک بازی میکنم  یکی دو روزه وقتی رو بازی کلیک میکنم  میره تو بازی  قبل تیتر اول که یه نوشته با فونت بزرگ و سفید مینویسه  نمیاد همینطور صفحه سیاه میمونه باید چی کار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
    0938***0588
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز در انجمن تایپک بزنید جوابتون میدم
    سلام من هنوز هم مشکل لودینگو دارم. با فیلتر شکن هم امتحان کردم نشد.خلاصه شما هر کاری بگید من کردم اما نمیشه. یکی کمکم کنه هزینشم هر چقدر باشه میدم فقط یکی کمکم کنه 
    پاسخ:
    یه بار بازیرو اگه رو جیمیل وصله پاک کنید و دوباره نصب کنید(جدیدترین نسخه بازی)
    من نسخه 7.156.5 رودانلود کردم.بازی لود میشه ولی بالا نمی یاد.البته قبلش هم که نسخه 7.156.1 رو داشتم اولش سالم بود و بالا می اومد اما بعد یه روز خراب شد و فقط لود می شد.حالا دیروز شانسی بازی رو باز کردم و بالا اومد اما امروز که خواستم بازی کنم باز هم فقط لود می شه و بالا نمی یاد.لطفا هر چه زود تر کمکم کنید.
    پاسخ:
    مشکل از اینترنتتونه
  • حمیدرضا ناهیدی
  • سلام
    من قبلا هم پرسیدم ولی کسی جواب  نمیده من بازیمرویمرحله 2 سیو مونده و الان مرحله47 هستم ولی لودبروی 2 هست چیکارکنم  بروز شود در ضمنمن روی تبلت بازی میکنم
    پاسخ:
    سلام منظورتون رو نمیفهمم
    سلام خسته نباشید .
    من میخواستم  کلش رو به گوشی جدید ار طریق جی میل انتقال بدم . متاسفانه دهکده جدید روی جیمیل سیو شد .اگه راهنمایی کنید و متنی رو که باید ارسال کنم بهم بدین ممنون میشم . در ضمن تون 9 بود .
    پاسخ:
    سلام به این مطلب مراجعه کنید


    اگر مشکل رفع نشد باز پیام بدید راهنماییتون میکنیم

    درضمن سوالات خودتونو در بخش (سوالات)بپرسید :)

    باتشکر
    باسلام.من دوتا اکونت دارم الان بایکى بازى مى کنم که به گوگل پلى وصل نمى شه خیلى هم تلاش کردم تازه اصلا تمى تونم وارداکونت دومم بشم.قضیه چیه؟
    پاسخ:
    سلام به این دو مطلب مراجعه کنید

    مطلب یک
    با عرض سلام بعد از دانلود نسخه Clash.of.Clans_7.156.1 به خاطر اینکه من از نرم افزار Start BlueStacks برای بازی استفاده می کنم با مشکل بالا نیامدن  با غیر فعال بودن قسمت ثبت جیمیل مواجه شدم و نمی توانم بازی خود را از همان جا بیاورم  مشکل از کجاست
    پاسخ:
    سلام 
    بنده اطلاعی ندارم به سوپرسل تیکت بزنید
    باسلام ببخشید من چندوقت پیش میخواستم بازی روهک کنم اما نشدحالا یه دوماهی هست که بازیم تولودینگ گیر میکنه واصلا اون نواربنفش تکون نمیخوره توروخدابگین چیکارکنم بازیم درست شه؟؟؟؟
    پاسخ:
    جدید ترین نسخه بازی رو دانلود کنید
    سلام من قبلا بازی رو خواستم هک کنم ولی هک نشد و دیگه بازی بالا نیومد گوشیم رو فلش کردم وحالا باز هم بالا نمیاد اپدیتش هم کردم ولی باز بالا نمیاد چکار کنم
    پاسخ:
    سلام احتمالا بازی سوپرسل شمارو بن کردن
  • فرشاد متخصص هک
  • ببینید اکه لودتون بالا نمیاد ب خاطر این که کلنتون هک شده وب خاطر این که شاید بازیتون بحذفه شاید 2 هفته ای درس بشه
    پاسخ:
    دوست عزیز این بازی  هک نمیشه و این بخواطر مشکل سرور بازی هس :)
    سلام .من دیشب توی بازی که میرفتم لود پر میشد بعد بازی نمیومد همونطوری میموند چند بار امتحان کردم فایده نداشت لغو نصب کردم دوباره نصب کردم ایندفه لود هم پر نشد دوباره چند بار حذفو نصب کردم سرعت نتمم خوبه ولی باز نمیشه چی کار کنم؟؟؟؟

    پاسخ:
    دوست عزیز تنها راهش اطلاع دادن به سوپرسل هست 
    اگه قبلا از پروفایلتون تگ کاربریتون رو ذخیره کردید به سوپرسل بدید تا بررسیش کنن
    با سلام خاهش میکنم مدیر کمک کن.میزنم بازیو اون نوار لنلودش پر میشه صدا دوهکده هم میاد بعد چند ثانیه میاد بیرون.الان تو وارم کمک کن .التماس دعا
    09355416492
    پاسخ:
    سلام لطفا جدید ترین نسخه بازی را نصب کنید
    اگر بازهم مشکل رفع نشد مارا باخبر کنید
    سلام میگم مشکل من اینکه وقتی میرم تو بازی روی لود میمونه دیگه هیچ وهیچ صدای بازیم نمیشنوم اصلا یک بار هم داخل نرفته کمک کنید
    پاسخ:
    دوست عزیز مشکل از سرور بازی هست برای منم بعضی اوقات اتفاق میفته یه بار میام بیرون و دوباره میرم تو درست میشه اگه مشکل شما درست نمیشه باید به سوپرسل گزارش بدید 
    سلام من این بازیو با بلو استکس بازی میکنم جیمیل میزنم و جیمیلو برمیداره
    ولی وقتی میخواد لودینگ کنه اخرای لودینگ از بازی بیرون میره مشکل از چیست؟
    پاسخ:
    مشکل از خود بازی هست جدید ترین نسخه را دانلود کنید
    سلام اقا کمکم کنید بازی منم مثل همه تو لود پر میشه ولی نمیاره تازه صدای بازی هم میاد ولی خود بازی نمیاد .اون راهی که گفتین پیام بفرستین به سوپر سل فرستادم  ولی یه پیام بلند بهم میده  نمیدونم چی کار کنم 
    پاسخ:
    سلام بعد از اون مشکل یه اپدیت جدید از طرف سوپرسل منتشر شده اونو نصب کنید
    الان چار روزه فقط صدای دهکئده خودم رو می شنوم ... :(
    پاسخ:
    سلام بعد از اون مشکل یه اپدیت جدید از طرف سوپرسل منتشر شده اونو نصب کنید
    سلام با عرض خسته نباشید
    من بازیم بعد از لود کردن میاد بیرون . ولی با اکانت های دیگه مشکل نداره.
    ولی وقتی از کلن کیک میشی بازی اجرا میشه. حالا مشکل چی هست؟
    من که لیدر کلن هستم باید چکار کنم؟
    اگه میشه کمکم کنید مرسی
    پاسخ:
    درود 
    بعد از اون مشکل یه اپدیت جدید منتشر شده که در اون مشکلات رفع شده 
    اگر بازهم همین مشکلو بعد از اپدیت دارید در انجمن مطرح کنید
    با احترام
    سلام. من hay day بازی میکنم. اینم تو قسمت لودینگ گیر میکنه از فیلت شک استفاده کردم فرقی نکرد.از گوگل پلی هم دانلود کردم بازم باز نشد ما های دی ایها چیکار کنیم.خیلیا این مشکلو دارن😢😢
    پاسخ:
    باسلام 
    مشکلتونو در انجمن مطرح کنید
    با احترام

    سلام

    اغا منم مشکل لودینگ داشتم و با کلی زحمت درستش کردم هرکی بخواد تضمینی میتونم درستش کنم و همه ی افراد کلنشون...

    خواستین میتونین تماس بگیرین :09376743346

    سلام نسخه جدیدروهم نصب کردم اما بازم درست نشد توروخدا کمکم کنید لولم بالابود.
    پاسخ:
    سلام تنها راهش اطلاع به سوپرسل هست دیگه کاری از دست ما بر نمیاد شرمنده
    اما مشکل من این نبود توروخدا بگید چیکار کنم ؟کلشم نمیاره اصلا اون نوار بنفش بازی تکون نمیخوره
    پاسخ:
    دوست عزیز یه نسخه جدید ارائه شده اونو از مارکت ها دانلود کنید رفع میشه
    سلام سوپر سل این پیام برام فرستاد میشه ترجمه کنید.###PLEASE REPLY ABOVE THIS LINE###



    ------------------------------
    ---------------------------------------------------
     Supercell Support | May 11, 2015 | 02:00 -0700
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Hello,

    Thanks for contacting us!

    1.Do you need advice or help with in-game issues?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.

    Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!


    2. You have lost access to your game.

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    -       Enter your device’s settings
    -       Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    -       Open Hay Day
    -       In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    -       Enter Game Center
    -       Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    -       Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    -       Click on the three little dots, found on the right upper corner
    -       Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    -       Go into your game
    -       Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    -       Tap “Connect with Google”
    -       The option to load your lost progress should appear

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1.      The exact name of the base/farm/village
    2.      The exact level of it
    3.      The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4.      Explain how you lost your game
    5.      Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!

    --
    Your Supercell Support Team
    پاسخ:
    سلام،

    با تشکر برای تماس با ما!

    1.Do شما نیاز به مشاوره یا کمک با بازی در مسائل؟

    > راهنما و پشتیبانی - - اگر شما دسترسی به بازی خود را داشته باشند، اما نیاز به کمک برخی با گیم پلی، بازی در خرید، و غیره، و سپس به سادگی به تنظیمات بازی بروید> و بررسی اگر شما می توانید پاسخ شما به دنبال پیدا برای استفاده از بخش پرسش و پاسخ های جدید. همه شما باید انجام دهید از طریق بخش های ذکر شده اسکرول است.
    لطفا توجه داشته باشید که سوالات متداول این زبان را بر روی دستگاه خود آینه، بنابراین مطمئن شوید که دستگاه شما به زبانی که می خواهید به بازی بازی با تنظیم شده است.

    آیا می توانم پاسخ شما به دنبال پیدا کند؟ سپس تمام راه را به "تماس با ما" رفته و برای ما ارسال یک پیام --- ما مطمئن شوید که به عقب بر گردیم به شما در اسرع وقت!


    2. شما دسترسی به بازی خود را از دست داده اند.

    اول و مهمتر از همه، لطفا مطمئن شوید که شما آخرین نسخه از این بازی نصب شده است. می توان آن را از فروشگاه App دانلود / فروشگاه Google Play بر روی دستگاه شما.

    اگر بازی از دست داده خود را به فیس بوک متصل شد (! هی روز تنها)، این مراحل را دنبال کنید:
    - تنظیمات دستگاه خود را وارد کنید
    - ورود به حساب کاربری فیس بوک خود را (مطمئن شوید که شما آخرین نسخه FB بر روی دستگاه شما)
    - گسترش روز هی
    - در تنظیمات بازی خود را (گوشه سمت چپ بالا از مزرعه خود را)، شیر بر روی "ورود به سیستم با فیس بوک"

    اگر بازی از دست داده خود را به مرکز بازی متصل شد:
    - ورود به مرکز بازی
    - اطمینان حاصل کنید که به خود ID مرکز بازی خود شوید (بر روی دستگاه شما)
    - رفتن به "بازی"، و سپس بر روی بازی شما در حال تلاش برای بهبود کلیک کنید
    - در سه نقطه های کوچک کلیک کنید، بر روی گوشه سمت راست بالا
    - انتخاب کنید "بازی"


    اگر بازی از دست رفته خود را به + Google متصل شد:
    - برو به بازی خود را
    - شیر بر روی "تنظیمات" در بر داشت در گوشه سمت راست بالا
    - شیر "با گوگل"
    - گزینه ای برای بارگذاری پیشرفت را از دست داده خود را باید ظاهر شود

    اگر هیچ یک از گزینه های ذکر شده در بالا کار، پس لطفا به تنظیمات خود، کلیک کنید "راهنما و پشتیبانی" و پایین حرکت به "تماس با ما" بخش. برای ارسال یک پیام از داخل بازی، لطفا اطلاعات زیر را:
    1. نام دقیق از پایه / مزرعه / روستای
    2. میزان دقیق آن
    3. نام اتحاد / محله / قبیله بازی خود را متعلق به
    4. توضیح دهید که چگونه بازی خود را که از دست داده
    5. به ما اطلاع دهید اگر شما ما را از دستگاه شما می خواهید برای بهبود بازی خود را در تماس با

    تیم پشتیبانی ما درخواست خود را به عنوان سریع که ممکن است اداره کند. لطفا مطمئن شوید با ما تماس بگیرید بازگشت از درون بازی (به این ایمیل پاسخ ندهید).

    برای آینده، همیشه مطمئن شوید برای بررسی از پرسش و عالی ما (واقع در "راهنما و پشتیبانی") در صورت داشتن هر گونه سوال!

    -
    تیم پشتیبانی سوپرسل شما
    سلام
    ببخشید من بازیم نمی آورد حذفش کردم و از اول نصب کردم آورد ولی از لول یک بعد جیمیلم رو وارد کردم تا از لود بیاره بعد از اون لود پر میشه ولی تا میخواد وارد بازی بشه خود به خود میاد بیرون راهنماییم کنید لطفا
    پاسخ:
    باسلام 
    نباید بازیتونو پاک میکردید ولی به هرحال اشکال نداره 
    از همین سایت نسخه جدید و که انتشار دادیم یکبار دیگه دانلود کنید و جایگزین نسخه قبلی کنید 
    توجه کنید نسخه قبلی رو پاک نکنید و این نسخه رو جایگزین کنید
    سلام .فقط کافیه از گوگل پلی دانلود کنید درست میشه مال من همینطوری شد از گوگل پلی دانلود کردم درست شد
    بازی من بدبختم بازنمیشه توروخدایه کاری کنیددارم دیوونه میشم😢😢😢😢😢
    سلام خسته نباشید من نسخه اندرویدی که گذاشته بودید دانلود کردن اما بازم مشکل لود نشدن درست نصد به سوپر سل هم جمیل دادم و شما ترجمه کرده بودید خواندم بازم مشکلم حل نشد حتی ای پی ادرس وای فایو تنظیماتس رو هم بر طبق گفته یه یایت دیگه تغییر دادم اما هنوزم مشکلم حل نشده با تشکر از سایت خوبتون لطفا را نمایم کنید 
    پاسخ:
    با سلام  باید منتظر واکنش سوپرسل باشید
    دیگر هیچ راهی وجود ندارد
    سلام خسته نباشید  چطور میشه از گوگل پلی دانلود کرد هرکاری میکنم نمیشه
    پاسخ:
    سلام
    برای دانلود از گوگل پلی باید از ف-ی-ل-ت-ر شکن استفاده کنید
    این بازی برای کشور ما مقدور است

    سلام
    فقط کافی هست اپدیت 7.65.3 رو انجام بدین
    بازی براتون لود میشه
    یه حالی هم به هم کلنیهات بدین کل اینباکس قبلی چت روم کلنتون رو تخلیه کنین
    مشکل کلا برطرف میشه  اونا هم بدون اپدیت جدید براشون لود میشه

    اینم ورژن 7.65.3 :
    http://dl2.soft98.ir/mobile/Clash.of.Clans.7.65.3_Soft98.iR.apk

    سلام من تقریبا چهار روزه نمیتونم وارد کلش بشم و مشکل لودینگ دارم یعنی نوار لود تا آخر پر میشه و صدای بازی هم میاد ولی مپ نمیاد با یه اکانت دیگه میرم به کلنای دیگه مشکلی ندارم ولی وقتی با یه اکانت دیگه وارد همون کلنی میشم که اکانتم توش مونده همون بلا سر اون اکانت میاد و نمیتونم از کلن خارج بشم و کسی نیست که منو کیک کنه چون یه لیدره که آنلاین نیست و بقیه ممبرن لطفا کمکم کنید من مشکل اینترنت هم ندارم لولم هم شصت هست 
    پاسخ:
    با سلام نسخه جدیدی که ارائه شده استفاده کنید 
    آقا مشکل من حل شد برید نسخه جدید ابدیت رو از گوگل پلی دانلود کنید 7.65.3
    پاسخ:
    خب خوبه دیگه
    سلام به همه دوستان گل ایرونی
    خیلی ها اینو مشکل دارن که بعد از لودینگ شدن کلش اف کلنز بازی بالا نمیاد ولی صدای دهکده میاد
    خیلی ها با این روبه رو مشکل واجه شدن منم در این قسمت میخوام کمکتون کنم و بگم چه کار کنید ولی البته به شرطی که اکانتتون رو به جیمیل ذخیره کرده باشید
    خب بازی رو پاک کنید و دوباره از بازار دانلود کنید
    و بعد تنظیمات بازی بشید و روی Disconnected بزنید و ایمیلی که باهاش بازیتون ذخیره کردید بزنید و مینویسه که میخوای از لود بازی شروع کنید شما بزنید yes یا ok
    به همین سادگی و خوشمزگی
    دوستانی که بازیشون به جیمیلشون ذخیره نکردن حتما ذخیره کنن که خدای نکرده بازیتون پاک شد این قد خودتون خسته نکنید از اول بازی کنید
    سئوالی داشتید یا نتونستید انجام بدید زنگ بزنید یا وات ساپ پیام بدید شاید بتونم راحتر و واضح تر براتون توضیح بدم
    تماس : 09308347907
    موفق و سر بلند باشید
    سلام والا من نامه نوشتم همون که نوشتید
    سلام،

    با تشکر برای تماس با ما!

    1.Do شما نیاز به مشاوره یا کمک با بازی در مسائل؟

    > راهنما و پشتیبانی - - اگر شما دسترسی به بازی خود را داشته باشند، اما نیاز به کمک برخی با گیم پلی، بازی در خرید، و غیره، و سپس به سادگی به تنظیمات بازی بروید> و بررسی اگر شما می توانید پاسخ شما به دنبال پیدا برای استفاده از بخش پرسش و پاسخ های جدید. همه شما باید انجام دهید از طریق بخش های ذکر شده اسکرول است.
    لطفا توجه داشته باشید که سوالات متداول این زبان را بر روی دستگاه خود آینه، بنابراین مطمئن شوید که دستگاه شما به زبانی که می خواهید به بازی بازی با تنظیم شده است.

    آیا می توانم پاسخ شما به دنبال پیدا کند؟ سپس تمام راه را به "تماس با ما" رفته و برای ما ارسال یک پیام --- ما مطمئن شوید که به عقب بر گردیم به شما در اسرع وقت!


    2. شما دسترسی به بازی خود را از دست داده اند.

    اول و مهمتر از همه، لطفا مطمئن شوید که شما آخرین نسخه از این بازی نصب شده است. می توان آن را از فروشگاه App دانلود / فروشگاه Google Play بر روی دستگاه شما.

    اگر بازی از دست داده خود را به فیس بوک متصل شد (! هی روز تنها)، این مراحل را دنبال کنید:
    - تنظیمات دستگاه خود را وارد کنید
    - ورود به حساب کاربری فیس بوک خود را (مطمئن شوید که شما آخرین نسخه FB بر روی دستگاه شما)
    - گسترش روز هی
    - در تنظیمات بازی خود را (گوشه سمت چپ بالا از مزرعه خود را)، شیر بر روی "ورود به سیستم با فیس بوک"

    اگر بازی از دست داده خود را به مرکز بازی متصل شد:
    - ورود به مرکز بازی
    - اطمینان حاصل کنید که به خود ID مرکز بازی خود شوید (بر روی دستگاه شما)
    - رفتن به "بازی"، و سپس بر روی بازی شما در حال تلاش برای بهبود کلیک کنید
    - در سه نقطه های کوچک کلیک کنید، بر روی گوشه سمت راست بالا
    - انتخاب کنید "بازی"


    اگر بازی از دست رفته خود را به + Google متصل شد:
    - برو به بازی خود را
    - شیر بر روی "تنظیمات" در بر داشت در گوشه سمت راست بالا
    - شیر "با گوگل"
    - گزینه ای برای بارگذاری پیشرفت را از دست داده خود را باید ظاهر شود

    اگر هیچ یک از گزینه های ذکر شده در بالا کار، پس لطفا به تنظیمات خود، کلیک کنید "راهنما و پشتیبانی" و پایین حرکت به "تماس با ما" بخش. برای ارسال یک پیام از داخل بازی، لطفا اطلاعات زیر را:
    1. نام دقیق از پایه / مزرعه / روستای
    2. میزان دقیق آن
    3. نام اتحاد / محله / قبیله بازی خود را متعلق به
    4. توضیح دهید که چگونه بازی خود را که از دست داده
    5. به ما اطلاع دهید اگر شما ما را از دستگاه شما می خواهید برای بهبود بازی خود را در تماس با

    تیم پشتیبانی ما درخواست خود را به عنوان سریع که ممکن است اداره کند. لطفا مطمئن شوید با ما تماس بگیرید بازگشت از درون بازی (به این ایمیل پاسخ ندهید).

    برای آینده، همیشه مطمئن شوید برای بررسی از پرسش و عالی ما (واقع در "راهنما و پشتیبانی") در صورت داشتن هر گونه سوال!

    -
    تیم پشتیبانی سوپرسل شما
     البته انگلیسی بود فارسی کردم

    پاسخ:
    دستتون درد نکنه
    مرسی الان ک تو نظرها نگاه کردم تر جمه متنم بود،ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    سلام اکانتم تو لودینگ گیر میکنه هیچ یک از هم کلنی هامون هم اپل نداره کلنمون هم کلوزا راهی هست که درستش کنم؟
    پاسخ:
    سلام 
    باید منتظر واکنش سوپرسل باشید
    تشکر
    You recently contacted our customer support about “ Me And My Clan Members Can’t Login To Our Village Please Help ”
    How happy were you with our service?
    SEND FEEDBACK →
    -- 
    Supercell
    پاسخ:
    شما به تازگی پشتیبانی از مشتری های ما در مورد تماس "من و من انجمن کاربران نمی توانید وارد شوید به روستای ما لطفا راهنما"
    چگونه شاد شما را با خدمات ما بودند؟
    ارسال بازخورد →
    -
    سوپرسل
    سلام من پیامی که سوپرل ارسال کرده بود برای شما فرستادم وشما ترجمه کردیدامروز سوپر سل برای من جمیل دیگه ای داد لطفا تر جمه کنید وبگید باید چیکار کنم ممنون از سایت خوبتون
    پاسخ:
    ترجمه شد
    سلام  من تمامی این راههایی که گفتیدانجام داد ولی درست نشد به نظرتون چکارکنم توقسمت لودینگ گیرمیکنه فقط صداش میاد ممنون راهنمایی   کنید

    پاسخ:
    با سلام دیگه راهی وجود نداره باید منتظر واکنش سوپرسل باشید
    سلام،خدمت شما دوست عزیز.
    من توی اکانت گوگل کلی پول ریختم(با گیفت کارت)
    الآن چجوری می تونم از طریق گوگل پلی جم خریداری کنم؟
    مرسی از شما.
    پاسخ:
    با سلام مطلب جامع در این باره بزودی انتشار میدیم 


    این جوابمو به من دادن یعنی چی معنیش کنین لطفآ...

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    -       Enter your device’s settings
    -       Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    -       Open Hay Day
    -       In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    -       Enter Game Center
    -       Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    -       Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    -       Click on the three little dots, found on the right upper corner
    -       Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    -       Go into your game
    -       Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    -       Tap “Connect with Google”
    -       The option to load your lost progress should appear

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1.      The exact name of the base/farm/village
    2.      The exact level of it
    3.      The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4.      Explain how you lost your game
    5.      Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!

    --
    Your Supercell Support Team
    پاسخ:
    اول و مهمتر از همه، لطفا مطمئن شوید که شما آخرین نسخه از این بازی نصب شده است. می توان آن را از فروشگاه App دانلود / فروشگاه Google Play بر روی دستگاه شما.

    اگر بازی از دست داده خود را به فیس بوک متصل شد (! هی روز تنها)، این مراحل را دنبال کنید:
    - تنظیمات دستگاه خود را وارد کنید
    - ورود به حساب کاربری فیس بوک خود را (مطمئن شوید که شما آخرین نسخه FB بر روی دستگاه شما)
    - گسترش روز هی
    - در تنظیمات بازی خود را (گوشه سمت چپ بالا از مزرعه خود را)، شیر بر روی "ورود به سیستم با فیس بوک"

    اگر بازی از دست داده خود را به مرکز بازی متصل شد:
    - ورود به مرکز بازی
    - اطمینان حاصل کنید که به خود ID مرکز بازی خود شوید (بر روی دستگاه شما)
    - رفتن به "بازی"، و سپس بر روی بازی شما در حال تلاش برای بهبود کلیک کنید
    - در سه نقطه های کوچک کلیک کنید، بر روی گوشه سمت راست بالا
    - انتخاب کنید "بازی"


    اگر بازی از دست رفته خود را به + Google متصل شد:
    - برو به بازی خود را
    - شیر بر روی "تنظیمات" در بر داشت در گوشه سمت راست بالا
    - شیر "با گوگل"
    - گزینه ای برای بارگذاری پیشرفت را از دست داده خود را باید ظاهر شود

    اگر هیچ یک از گزینه های ذکر شده در بالا کار، پس لطفا به تنظیمات خود، کلیک کنید "راهنما و پشتیبانی" و پایین حرکت به "تماس با ما" بخش. برای ارسال یک پیام از داخل بازی، لطفا اطلاعات زیر را:
    1. نام دقیق از پایه / مزرعه / روستای
    2. میزان دقیق آن
    3. نام اتحاد / محله / قبیله بازی خود را متعلق به
    4. توضیح دهید که چگونه بازی خود را که از دست داده
    5. به ما اطلاع دهید اگر شما ما را از دستگاه شما می خواهید برای بهبود بازی خود را در تماس با

    تیم پشتیبانی ما درخواست خود را به عنوان سریع که ممکن است اداره کند. لطفا مطمئن شوید با ما تماس بگیرید بازگشت از درون بازی (به این ایمیل پاسخ ندهید).

    برای آینده، همیشه مطمئن شوید برای بررسی از پرسش و عالی ما (واقع در "راهنما و پشتیبانی") در صورت داشتن هر گونه سوال!

    -
    تیم پشتیبانی سوپرسل شما
    سلام خسته نباشید  سوالی داشتم از شما فایلی گذاشتید برای نصب  گفتید دوباره نصب کنید  خوب میشه احتمالا باید قبلی پاک کنم یا روی همین نصبش کنم   اگه پاکش کنم چطور سرمرحله خودم برم ۲۸مرحله رفته بودم
    ممنون از شما لطفن زود جواب بدید
    پاسخ:
    سلام اگه اکانتتون روی جیمیل یا گوگل وصل هست جای گزین کنید (اصلا بازی قبلی را پاک نکنید)ولی اگه وصل نیستید باید منتظر واکنش سوپرسل باشید 
    در این صورت هیچ راهی برای وارد شدن وجود نداره
    سلام دوستان, من از پریروز که بازیم دچار مشکل شد, رفتم دنبال راه حل تا به الان و باید خدمتتون عرض کنم که
    مشکل نه از منبع آپدیت ماست و نه را ههای دیگه ای که ما فکر میکنیم.
    این مشکل از طرف خود شرکت سازندس و تنها اونا میتونن حلش کنن (الکی وقتتونو تلف نکنین ). در ورژن جدید (نسخه ی اندروید) که با یک مینیاترینگ خارج از برنامه همراه بود ( مینیاترینگ دوم که حدودا نیم ساعت بعد از اولی رخ داد) به یک سری از اطلاعات صدمه وارد شد و برای همینم یه عده تو بازین و یک عده هم با مشکل مواجه ان. خود شرکت سازنده هم از اشتباه خودش اطلاع داره و همه ی  پشتیباناش هم یک پاسخ تکراری رو به صورت اتوماتیک به شما میدن. پس زیاد وقت خودتونو هدر ندین و منتظر بشینین تا بازی خودش درست بشه و این نکته رو فراموش نکنین که سوپرسل از همه ی ما پیگیر تره تو این موضوع ( چرا که اگه نتونه به زودی کاری انجام بده احتمال ورشکستگیش و سقوطش در میان رقباش خیلی زیاده ), فقط علت این تاخیر اینکه که این حرکت خیلی حساسه و با انجام یک اشتباه دیگه ممکنه که دیگه کار خودشو یکسره کنه... پس صبر کنید تا ببینیم چی میشه...
    پاسخ:
    درود
    ممنون از اطلاع رسانیتون
    من مشکل لودینگ بازی رو دارم متن شمارو فرستادم سوپر سل اینو فرستاد

    ###PLEASE REPLY ABOVE THIS LINE###



    ---------------------------------------------------------------------------------
     Supercell Support | May 03, 2015 | 01:46 -0500
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Hello,

    Thanks for contacting us!

    1.Do you need advice or help with in-game issues?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.

    Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!


    2. You have lost access to your game.

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    -       Enter your device’s settings
    -       Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    -       Open Hay Day
    -       In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    -       Enter Game Center
    -       Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    -       Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    -       Click on the three little dots, found on the right upper corner
    -       Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    -       Go into your game
    -       Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    -       Tap “Connect with Google”
    -       The option to load your lost progress should appear

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1.      The exact name of the base/farm/village
    2.      The exact level of it
    3.      The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4.      Explain how you lost your game
    5.      Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!

    --
    Your Supercell Support Team
    پاسخ:
    با سلام این متن ترجمه شده است 
     نظرات پایین تر را مشاهده کنید
    Hi Chief, 

    Thanks for your message, this is an automated response to let you know that your request is now in good hands.

    Please note that we’re only able to process messages that have been sent to the appropriate email address. This address: clashofclans.account@supercell.com is meant for players with inquiries related to compromised accounts within our game, Clash of Clans. If this is the case, then please ensure that your email includes all of the information we asked for. 

    We'll get back to you as soon as possible.
    پاسخ:
    سلام رئیس،

    پیام شما متشکریم، این پاسخ خودکار به شما اجازه می دانم که درخواست شما در حال حاضر در دست خوب است.

    لطفا توجه داشته باشید که ما تنها قادر به پردازش پیام هایی را که به آدرس ایمیل فرستاده شده است مناسب است. این آدرس: clashofclans.account@supercell.com است برای بازیکنان با پرسش های مربوط به حساب های در معرض خطر در بازی ما، برخورد قبیله بنا شده است. اگر این مورد است، پس لطفا اطمینان حاصل شود که ایمیل خود را شامل همه اطلاعات ما برای خواسته.

    ما به شما در اسرع وقت دریافت کنید.
    Hello,

    Thanks for contacting us!

    1.Do you need advice or help with in-game issues?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.

    Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!


    2. You have lost access to your game.

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    -       Enter your device’s settings
    -       Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    -       Open Hay Day
    -       In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    -       Enter Game Center
    -       Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    -       Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    -       Click on the three little dots, found on the right upper corner
    -       Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    -       Go into your game
    -       Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    -       Tap “Connect with Google”
    -       The option to load your lost progress should appear

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1.      The exact name of the base/farm/village
    2.      The exact level of it
    3.      The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4.      Explain how you lost your game
    5.      Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!

    --
    Your Supercell Support Team
    پاسخ:
    سلام،

    با تشکر برای تماس با ما!

    1.Do شما نیاز به مشاوره یا کمک با بازی در مسائل؟

    > راهنما و پشتیبانی - - اگر شما دسترسی به بازی خود را داشته باشند، اما نیاز به کمک برخی با گیم پلی، بازی در خرید، و غیره، و سپس به سادگی به تنظیمات بازی بروید> و بررسی اگر شما می توانید پاسخ شما به دنبال پیدا برای استفاده از بخش پرسش و پاسخ های جدید. همه شما باید انجام دهید از طریق بخش های ذکر شده اسکرول است.
    لطفا توجه داشته باشید که سوالات متداول این زبان را بر روی دستگاه خود آینه، بنابراین مطمئن شوید که دستگاه شما به زبانی که می خواهید به بازی بازی با تنظیم شده است.

    آیا می توانم پاسخ شما به دنبال پیدا کند؟ سپس تمام راه را به "تماس با ما" رفته و برای ما ارسال یک پیام --- ما مطمئن شوید که به عقب بر گردیم به شما در اسرع وقت!


    2. شما دسترسی به بازی خود را از دست داده اند.

    اول و مهمتر از همه، لطفا مطمئن شوید که شما آخرین نسخه از این بازی نصب شده است. می توان آن را از فروشگاه App دانلود / فروشگاه Google Play بر روی دستگاه شما.

    اگر بازی از دست داده خود را به فیس بوک متصل شد (! هی روز تنها)، این مراحل را دنبال کنید:
    - تنظیمات دستگاه خود را وارد کنید
    - ورود به حساب کاربری فیس بوک خود را (مطمئن شوید که شما آخرین نسخه FB بر روی دستگاه شما)
    - گسترش روز هی
    - در تنظیمات بازی خود را (گوشه سمت چپ بالا از مزرعه خود را)، شیر بر روی "ورود به سیستم با فیس بوک"

    اگر بازی از دست داده خود را به مرکز بازی متصل شد:
    - ورود به مرکز بازی
    - اطمینان حاصل کنید که به خود ID مرکز بازی خود شوید (بر روی دستگاه شما)
    - رفتن به "بازی"، و سپس بر روی بازی شما در حال تلاش برای بهبود کلیک کنید
    - در سه نقطه های کوچک کلیک کنید، بر روی گوشه سمت راست بالا
    - انتخاب کنید "بازی"


    اگر بازی از دست رفته خود را به + Google متصل شد:
    - برو به بازی خود را
    - شیر بر روی "تنظیمات" در بر داشت در گوشه سمت راست بالا
    - شیر "با گوگل"
    - گزینه ای برای بارگذاری پیشرفت را از دست داده خود را باید ظاهر شود

    اگر هیچ یک از گزینه های ذکر شده در بالا کار، پس لطفا به تنظیمات خود، کلیک کنید "راهنما و پشتیبانی" و پایین حرکت به "تماس با ما" بخش. برای ارسال یک پیام از داخل بازی، لطفا اطلاعات زیر را:
    1. نام دقیق از پایه / مزرعه / روستای
    2. میزان دقیق آن
    3. نام اتحاد / محله / قبیله بازی خود را متعلق به
    4. توضیح دهید که چگونه بازی خود را که از دست داده
    5. به ما اطلاع دهید اگر شما ما را از دستگاه شما می خواهید برای بهبود بازی خود را در تماس با

    تیم پشتیبانی ما درخواست خود را به عنوان سریع که ممکن است اداره کند. لطفا مطمئن شوید با ما تماس بگیرید بازگشت از درون بازی (به این ایمیل پاسخ ندهید).

    برای آینده، همیشه مطمئن شوید برای بررسی از پرسش و عالی ما (واقع در "راهنما و پشتیبانی") در صورت داشتن هر گونه سوال!

    -
    تیم پشتیبانی سوپرسل شما
    سلام منم ایمیل زدم یه جواب طولانی فرستادن نمیدونم چیکار کنم
    پاسخ:
    اگه جواب های سوپرسل با جواب های بقیه شباهت داره بقیه نظرات رو مطالعه کنید
    ولی اگه شباهت نداره متنشو برای ما بفرستید
    سلام  خسته نباشید من اون متن فرستادم و پاسخ طولانی دادن بعد از اینکه ترجمه کردم بازم متوجه شدم راه حل مشکل من نبود و هنوز بالا نمی یاد بازیم.
    پاسخ:
    یه بار دیگه از همین وبسایت نسخه جدید رو دانلود کنید اگه بازهم درست نشد مارو باخبر کنید


    سلام وخسته نباشد فراون به مدیران سایت.متنی ک گفتین و ارسال کردم به سوپرسل در جواب این ایمیل و واسم فرستادن لطفا بگید چکار کنم ممنون میشم
    ###PLEASE REPLY ABOVE THIS LINE###



    ---------------------------------------------------------------------------------
    Supercell Support | May 04, 2015 | 00:50+0430
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Hello,

    Thanks for contacting us!

    1.Do you need advice or help with in-game issues?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed. 
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with. 

    Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible! 


    2. You have lost access to your game.

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    - Enter your device’s settings
    - Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    - Open Hay Day
    - In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    - Enter Game Center
    - Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    - Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    - Click on the three little dots, found on the right upper corner
    - Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    - Go into your game
    - Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    - Tap “Connect with Google”
    - The option to load your lost progress should appear 

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1. The exact name of the base/farm/village
    2. The exact level of it
    3. The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4. Explain how you lost your game
    5. Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions! 

    --
    Your Supercell Support Team



    ---------------------------------------------------------------------------------
    farzam.admirer | May 04, 2015 | 00:50 +0430
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Loading problem

    -------- Original message --------
    From: "farzam.admirer" <farzam.admirer@gmail.com> 
    Date: 05/02/2015  3:17 AM  (GMT+03:30) 
    To: clashofclans.feedback@supercell.com 
    Subject: me and my clan members can’t login to our village please help 





    hi . i’m contacting you from the clan faramarz and me and all of our clan members are unable to load our villages . this happened right after the update . it’s been a day we are waiting for supercell to fix the issue but still nothing. please help us supercell

    پاسخ:
    با سلام ترجمه به این صورته
    سلام،

    با تشکر برای تماس با ما!

    1.Do شما نیاز به مشاوره یا کمک با بازی در مسائل؟

    > راهنما و پشتیبانی - - اگر شما دسترسی به بازی خود را داشته باشند، اما نیاز به کمک برخی با گیم پلی، بازی در خرید، و غیره، و سپس به سادگی به تنظیمات بازی بروید> و بررسی اگر شما می توانید پاسخ شما به دنبال پیدا برای استفاده از بخش پرسش و پاسخ های جدید. همه شما باید انجام دهید از طریق بخش های ذکر شده اسکرول است.
    لطفا توجه داشته باشید که سوالات متداول این زبان را بر روی دستگاه خود آینه، بنابراین مطمئن شوید که دستگاه شما به زبانی که می خواهید به بازی بازی با تنظیم شده است.

    آیا می توانم پاسخ شما به دنبال پیدا کند؟ سپس تمام راه را به "تماس با ما" رفته و برای ما ارسال یک پیام --- ما مطمئن شوید که به عقب بر گردیم به شما در اسرع وقت!


    2. شما دسترسی به بازی خود را از دست داده اند.

    اول و مهمتر از همه، لطفا مطمئن شوید که شما آخرین نسخه از این بازی نصب شده است. می توان آن را از فروشگاه App دانلود / فروشگاه Google Play بر روی دستگاه شما.

    اگر بازی از دست داده خود را به فیس بوک متصل شد (! هی روز تنها)، این مراحل را دنبال کنید:
    - تنظیمات دستگاه خود را وارد کنید
    - ورود به حساب کاربری فیس بوک خود را (مطمئن شوید که شما آخرین نسخه FB بر روی دستگاه شما)
    - گسترش روز هی
    - در تنظیمات بازی خود را (گوشه سمت چپ بالا از مزرعه خود را)، شیر بر روی "ورود به سیستم با فیس بوک"

    اگر بازی از دست داده خود را به مرکز بازی متصل شد:
    - ورود به مرکز بازی
    - اطمینان حاصل کنید که به خود ID مرکز بازی خود شوید (بر روی دستگاه شما)
    - رفتن به "بازی"، و سپس بر روی بازی شما در حال تلاش برای بهبود کلیک کنید
    - در سه نقطه های کوچک کلیک کنید، بر روی گوشه سمت راست بالا
    - انتخاب کنید "بازی"


    اگر بازی از دست رفته خود را به + Google متصل شد:
    - برو به بازی خود را
    - شیر بر روی "تنظیمات" در بر داشت در گوشه سمت راست بالا
    - شیر "با گوگل"
    - گزینه ای برای بارگذاری پیشرفت را از دست داده خود را باید ظاهر شود

    اگر هیچ یک از گزینه های ذکر شده در بالا کار، پس لطفا به تنظیمات خود، کلیک کنید "راهنما و پشتیبانی" و پایین حرکت به "تماس با ما" بخش. برای ارسال یک پیام از داخل بازی، لطفا اطلاعات زیر را:
    1. نام دقیق از پایه / مزرعه / روستای
    2. میزان دقیق آن
    3. نام اتحاد / محله / قبیله بازی خود را متعلق به
    4. توضیح دهید که چگونه بازی خود را که از دست داده
    5. به ما اطلاع دهید اگر شما ما را از دستگاه شما می خواهید برای بهبود بازی خود را در تماس با

    تیم پشتیبانی ما درخواست خود را به عنوان سریع که ممکن است اداره کند. لطفا مطمئن شوید با ما تماس بگیرید بازگشت از درون بازی (به این ایمیل پاسخ ندهید).

    برای آینده، همیشه مطمئن شوید برای بررسی از پرسش و عالی ما (واقع در "راهنما و پشتیبانی") در صورت داشتن هر گونه سوال!

    -
    تیم پشتیبانی سوپرسل شما



    -------------------------------------------------- -------------------------------
    farzam.admirer | 2015 مه 4 | 00:50 0430
    -------------------------------------------------- -------------------------------

    در حال بارگیری مشکل

    -------- پیام اصلی --------
    از: "farzam.admirer" <farzam.admirer@gmail.com>
    تاریخ عضویت: 2015/05/02 03:17 (GMT + 03: 30)
    به: clashofclans.feedback@supercell.com
    موضوع: من و اعضای قبیله من نمی تواند به روستای ما ورود به سیستم لطفا کمک

    سلام موقع شروع بازی لود بازی پر میشه ولی بعداز پرشدن میپره
    پاسخ:
    از راه حل هایی که پیشنهاد دادیم استفاده کنید
    سلام خسته نباشین جیمیل قبلیمو حذف کردم حالا برای ذخیره شدن رو یک جیمیل جدید باید جیکار کنم؟
    پاسخ:
    با سلام مطالب درباره تغیر اکانت زیاد هست 
    در صفحات دیگر دنبالش بگردید
    سلام خسته نباشید ببخشید من دو سه بار متنی که سوپر سا ارسال کرده بود برای شما فرستادم اما تو نظرات نیامد لطفا اگه اومد ترجمه کنید و بگید مشکل چیه با تشکر از سایت خوبتون بازم ممنونم
    پاسخ:
    دورد 
    شرمنده بابت دیر جواب دادن
    متن ترجمه شد 
    باتشکر
    مال منم این واسه محمد علی شد پیام طولانیی داده ولی هنوز نمیره. با تشکر از سایت عااااالیتون
    پاسخ:
    متن ارسالی ترجمه شده
    سلام بازی برام باز نمیشه تو قسمت لودینگ میمونه اون نمودار بنفش رنگ تااخر میره ولی وارد بازی نمیشه الان چند روزه تو بازی نتونستم برم لطفا کمک کنید ممنون
    پاسخ:
    از راحل های پیشنهادی استفاده کنید ویا 
    یه بار دیگه از همین وبسایت نسخه جدید رو دانلود کنید اگه بازهم درست نشد مارو باخبر کنید


    سلام راه دیگه واسه حل مشکل نیست؟
    امکان این که اپدیت جدید درست بشه هست؟
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما
    با خبرهای جدیدی که از سوپرسل دریافت کردیم احتمال داره  آپدیت این بار رو برداره
    تشکر
    سلام به شما 
    ببخشید اگر تگ رو نداشته باشیم مشکلی
     پیش میاد؟ 
    لطفا کمک بیشتری کنید  اکانتم لول 121بووود خیلی ناراحتم
    پاسخ:
    با سلام 
    کسانی که از همین وبسایت دانلود کردند نسخه جدید رو مشکلی نداشته اند
    اگر برروی جیمیلتون اکانتتون وصل هست یه بار دیگه از وب ما دانلود کنید و جایگزین کنید
    سلام خسته نباشید ببخشید من اون متنی که بالا گذاشتید به سوپر سل ارسال کردم ولی پاسخ طولانی اومد الان من باید چیکار کنم ممنون از سایت خوبتون
    پاسخ:
    درود
    اگه وارد بازی میشید و دیگه مشکلی نداره که هیچی ولی اگه بازهم مشکل دارید
      متنی که سوپرسل  برای شما فرستاده رو برای ما ارسال کنید تا ترجمه کنیم و مشکل و بهتون بگیم
    چون مشکلات بعضی افراد فرق میکنه 
    باتشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی