کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

بسیاری از کسانی که کلش اف کلنز بازی میکنن با مشکل از دست دادن اکانت رو به رو هستن و دلیلش هم سیو نکردن بازی با جیمیل اونهاست،البته شاید لفظ اکانت براش صحیح نباشه اما واژه ای مناسب تر پیدا نکردیم!

متاسفانه خیلی ها بازی رو سیو نمیکنن که میتونه نتیجه مطلع نبودن اونها باشه.در این حالت تنها یک راه وجود داره و اون هم استفاده از بخش CLASH OF CLANS PLAYER SUPPORT هست.

آموزش گام به گام باز گرداندن اکانت سیو نشده کلش اف کلنز:

با طی کردن مراحل زیر میتونید بازی رو از همونجایی ادامه بدید که از دست دادید.اما آگاه باشید هر چه دیرتر برای بازگردانی اکانت اقدام کنید کار سخت تر میشه.

پیش نیاز:الان که اکانتتونو از دست دادید یک جیمیل بسازید و یا اگر دارید وارد بازی بشید و با اکانت فعلیتون سینک کنید.(سینک کردن بسیار ساده هست توی قسمت تنظیمات آیکون گوگل هست که قرمز رنگه روی اون بزنید و جیمیل مورد نظرتون رو انتخاب و سینک کنید.)

  • CLASH OF CLANS را باز کنید(وارد بازی بشید)و در قسمت تنظیمات(SETTING)که به شکل یک آیکون هست بر روی HELP AND SUPPORT بزنید.

  • بر روی آیکون SEND بالا سمت راست بزنید و این اطلاعات رو در مورد اکانت از دست رفته بنویسید(این اطلاعات باید در مورد هر دو اکانت فعلی(همون اکانتی که تازه سینک کردید)و اکانت از دست رفته وارد بشه):
  • نام هر دو اکانت یا دهکده(مثل RAMIN-SL-منظور همون نامی هست که ابتدای بازی انتخاب میکنید.)
  • اسم کلن های شما(مثل cafeclash)
  • لول هر دو اکانت شما(مثل 89)
  • لول تاون هال(TOWN HALL)هر دو اکانت شما(مثل 8)

pm07ehabqmen.jpg (700×611)

  • ارسال(SEND)کنید!

بعد از تایید توسط پشتیبانی با توجه به اطلاعات وارد شده مدت کوتاهی زمان لازمه تا امانت شما بر گردونده بشه.در این مدت آرامش خودتون رو حفظ کنید و کمی در کافه کلش وقت بگذرونید!

امیدوارم مقاله مفید بوده باشه ومشکلتون حل شده باشه.نظر یادتون نره و منتظر مطالب بعدی باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی