کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

7 اشتباه رایج در چیدن مپ کلش اف کلنز - قسمت 1

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۱ ب.ظ

همیشه اشتباهاتی رایج در چیدن مپ کلش اف کلنز وجود داره که همواره تکرار میشه و کمتر کسی به اونها توجه میکنه که دلیلش هم طرز تفکر اشتباه اونها مبنی بر صحیح بودن اون روش هست.

در این قسمت 3 تا از این اشتباهات رو بررسی میکنیم.

لایه بندی اشتباه:

لایه بندی تکنیکی مناسب برای جلوگیری از ورود نیرو ها به قسمت خاصی از مپ هست البته اگر درست انجام بشه!برای لایه بندی باید یک ردیف خالی بین دیوار های خود بذارید.

اما معمولا این روش هیچ سودی نداره چون با دیوار شکن(WALL BREAKER)میشه دیوار ها رو به راحتی نابود کرد از طرفی با لایه بندی شما دیوار برای بقیه جاها کم میارید و بعضی قسمت ها ضعیف میشن.

تقاطع:

تقسیم بندی مپ به چند قسمت روشی جالب هست که گاهی باعث گیج شدن حریف میشه اما این کار تقاطع و چند راهی هایی رو ایجاد میکنه که اگر به شکل X باشه میتونه خطرناک باشه چون اگر این تقاطع نابود بشه بخش بندی به هم میریزه.پس همیشه سعی کنید تقاطع ها رو به شکل T بسازید.

زورچپان نکنید!:

بعضی ها معتقدن تمام ساختمان ها باید با دیوار حفاظت بشن و بیرون گذاشتن اونها اشتباه هست و مفتخرم اعلام کنم این طرز تفکر کاملا اشتباهه!خودتون فکر کنید"چرا باید دیوار ها رو برای ساختمان هایی که تاثیری در دفاع ندارن هدر بدید؟"

پس به جای اینکه دور تمام ساختمان ها یک دیوار بکشید ساختمان هایی که تاثیری در دفاع ندارن رو بیرون بگذارید و ساختمان های مهم مثل دفاع رو بین دیوار ها و در مرکز قرار بدید.

امیدوارم این مطلب مفید بوده باشه و باعث بشه این اشتباهات رو تکرار نکنید.نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما در میون بگذارید و منتظر قسمت بعد باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی