کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

سطح 300 دربازی

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۸ ق.ظ

به گزارش کافه کلش فردی در بلژیک بنام  براندون در طی 4 ماه توانست لول خودرا به 300 برساند که یکی از دوستان ما در بلژیک این گونه می نویسد:

جوانی 21 ساله در بلژیک توانست سطح خودرا در بازی clash of clans به 300 برساند که این شگفتی بود برای شرکت سوپرسل که ما تصمیم گرفتیم برای مصاحبه به خانه شان برویم

بعد از مصاحبه او به ما گفت :من در سربازی  در اثر بیماری هایی مرا تا 4 ماه معاف کردند 

بعد یکی از دوستانم که این بازی را به من پیشنهاد کرد شروع به بازی کردن کردم که توانستم در طی 4 ماه سطح خودرا به 300 برسانم

***********************

**********************************

منبع : کافه کلش

نظرات (۹)

لول 300 درسته ولی تو 4 ماه رفتن غلطه غیر از اینکه جم زده باشه اگه 5 بیلدر داشته باشه و بی وقفه سر کار باشن به زور فول 6 میشه
نابغه های عزیز!اولا ایشون اگه جم داده بود!اول اون کانن های ضعیفشو اپ میکرد،دوما شاید با دونات کردن و تاون هال زدن اونجا رسیده،خودم به شخصه دیدم تاون6،7لول 200بودن.سوما کاری ندارم لول سیصده،ولی اینکه تو4ماه تونسته بره 300حرف مفته!من1سال و1ماهو 9روز میشه سفت و سخت بازی میکنم،اندازه ای که من وقت واسه بازی گذاشتم مطمعنا کسی نزاشته،درحال حاضر من127رسیدم،اگه اونجوری بود من الان500بودم
  • مهران صالحی
  • اخه کودنا این اونی بوده که رفته ازش عکس گرفته منابعش سه ملیون بوده شما چقدر خرین
    با سلام خسته نباشید
    بله از این لول ها هست ولی چون کاپ هاشون کمه ما نمیبینیم
    این گذارش هم 100% واقعیه ...
    آقا هادی در مورد اون بالون هم که میگی اون 3 میلیون حداکثر مخزن اون کسیه که ازش عکس گرفته
    شما برو روی یه مپی ویزیت کن ... ببین منابع خودتو نشون میده یا منابع اون شخص رو...
    اول یکم اطلاعات دریافت کنید بعد به مدیر عزیز انتقاد کنید :|
    پاسخ:
    ممنونم از نظرتون دوست عزیز :)
    من یکی رو می شناسم لولش 302 هستش اسم کلنش req and gtfo هستش کد کلنش هم2c299gc9 # هستش لطفا پیام منو بزارید تا همه بفهمند از لول 300 هم به بالا هستش باور نمی کنید خودتان ببینید اسم اون شخص همhaanz
    پاسخ:
    بله ان شاالله بررسی میشه
  • رسواکننده سازنده وبلاگ
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *** ** *** *** **************چرا دروغ میگی همش فتوشاپه
    پاسخ:
    دوست عزیز احترام خودتونو نگه دارید 
    به نظر شما ما چرا باید اینکارو بکنیم
    من خودم شخصا به کلنشوم رفتم و ازش عکس گرفتم
    متاسفم برای بعضی افراد
    کاری به این ندارم که گزارش ساختگیه یا شما ندونسته یه گزارش اشتباه رو گذاشتین . ولی به نظرتون با عقل جور درمیاد کسی که ماکسیمم الکسیرش سه میلیون هست بالونش لول 6 باشه ؟ من دارم بالونم 6 می کنم و براش شش میلیون الکسیر نیازه . تا اونجایی هم که میدونم اگه الکسیر بارت جواب نده حتی با جم هم نمی تونی لول آپ کنی . دیگه قضاوتش با خودتون
    پاسخ:
    دوست عزیز این عکس توسط خود بنده از موبایل گرفته شده 
    بزودی نام کلنش رو اعلام میکنیم
    به نظرتون با عقل جور در میاد؟
    فقط برای اپ تاون ده خشکو خالی 14 روز میطوله  اونوقت این تو چهار ماه ایدیشو فول اپ کرده و به لول سیصد هم رسیده؟ این به احتمال صد درصد پولدار بوده جم خریده یا شما گذارش ساختی گذاشتید
    پاسخ:
    سلام
    اولا بابت این حرفتون که گفتید شما گذارش ساختی گذاشتید رو نادیده میگیرم و میبخشم 
    دومن چرا اینطوری شده برو از خودش سوال کن برو بلژیک ازش بپرس !!
  • احمدرضا محمودی
  • یا خدا
     ماشالله

    پاسخ:
    هههه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی