کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

یک ترفند بسیار جالب برای اتک با لوت زیاد

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ق.ظ

با سلام خدمت دوستان عزیز کافه کلشی 

امروز با شما هستیم و یک ترفند که از تجربیات شخصی خودم

ترفند امروزمون اینکه چیکار کنیم لوت های خوبی گیرمون بیاد

خیلی ها میگن زبان بازی در بازی اهمیتی نداره اما برعکس همین اهمیت های زیادی رو داره

برای اینکه لوت های خوبی گیرتون بیاد میتونید

 زبان کلش رو در صبح چینی و در ظهر المانی و از ۸  شب به بعد اسپانیایی و کره ای قرار بدید

که شاید خدا خواست یه لوت عین زیر گیرتون بیاد :)

موفق باشید

منبع :کافه کلش

استفاده از مطلب بدون منبع حرام بوده و ما هیچ رضایتی نداریم

نظرات (۸)

بازم یچیزهایی نوشتی شاخمو در اوردی،لوت بالای 700منم زدم،ولی ربطی به زبان بازی نداره،چون اولا باتغییر زبان ای پی تغییر نمیکنه بعنوان مثال رو کره ای بزاریم ایا ملت گلوبال کره ای میشن؟مسلما نه!دوما شمایی که چنین عکسی رو گداشتین میگین چینی کره ای المانی و اسپانیایی،اگه اینجوریه چرا پایین عکس انگلیسی نوشته؟واسه اماتورهایی که دنبال لوت زیادن این چیزا فایده نداره،میشه گفت درحد خرافات و چرنده،هیچکوم از سایت های معتبر چنین چیزی رو تایید نکردن،فقط ایرانی های عزیز هستن که باور میکنن،اگه میخوایین لوت زیاد بزنین باید تجربه شخصی افرادی که همیشه منابع بالایی دارنو بدونین،بنظر خودم همیشه تو لوت شانس داشتم دلیلش هم امتحان کردن لوت تو ساعات مختلفه،که اینو به انگلیسی سرچ کنید تو گوگل سایت های معتبری هستن که ساعات خاصی رو پیشنهاد میدن،من صبح بین7تا10رو پیشنهاد میکنم،ولی سایت های دیگه11تا1شب،دلیلش هم تغییر زبان نیست،بلکه خیلی علمی تره،اونم اینه که تو ساعاتی که مردم خوابن یا باری نمیکنن منابعشون پرمیشه،بطور رندوم منظورم مردم دنیاست که بازی کلشو انجام میدن،لطفا نظر منم بزارید،امیدوارم از رو ساعت لوت بهتر سرچ کنید،
سلام من یه لوت یه میلیونی زدم چه جوری عکس رو بهتون بدوم مستر دو هستم.
پاسخ:
سلام به این صفحه مراجعه کنید

راستی فیلمی از دراگون سطح پنج ندارید بزارید.ممنون میشیم

پاسخ:
بزودی:)
راستی فیلمی از دراگون سطح پنج ندارید بزارید.ممنون میشیم

پاسخ:
بزودی:)
نمیدونم چرا ولی فکر میکنم این اتک که عکسش بالاست غیر واقعیه:(
آخه اون همه لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت؟؟؟؟؟؟نزدیک یه میلیون؟؟؟
پاسخ:
بله امکان داره :)
خوبه ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم :)
سلام یه سوال داشتم:
حدود چند وقتی میشه که برای من اصلا لوت های خوبی نمی آید و من کاپ رو پایین بردم باز هم همین طور بود زبان بازی رو عوض کردم ولی تغییری نکرد من در تان هال 8 هستم لطفا به من کمک کنید؟

پاسخ:
بزودی مطلب مورد نظر شما قرار داده میشه
ba salam khedmate dostamn.
agha man ye moshkeli darm .
varede 1 clan shodam hala dige nemitonam kharej besham.vaghti ro sakhtemone clan mizanam ke beram to ghesmate my cklan leav bedam az bazi miad biron.chi kar bayad bokonam ke ham accountam haefz beshe ham az clan biam biron.mamnon misham rahmnamaeem konid.
پاسخ:
 سلام  
این برای بار اوله که همچین چیزیو میشنویم ولی در کل سه پیشنهاد بهتون میدیم که شاید چاره ساز باشه
اول اینکه چندبار امتحان کنید شاید درست شد
دوم اینکه اگه بازیتونو به اخرین نسخه نبردید ،ببرید
سوم اینکه به سوپرسل پیام بدید و مشکلتونو رفع کنید 
این راه سوم رو بزودی شاید بصورت یک مطلب جامع در کافه کلش بزاریم 
بااحترام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی