کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

آپدیت نسخه بی نهایت بازی کلش آف کلنز ! (ClashOf$ouls)

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ

ورژن:7.156.4

تاریخ :۱۶تیر

برای شما دوستان نسخه بی نهایت همه چیز بازی کلش آف کلنز را آماده کرده ایمDark $oulکه در این نسخه بازی همه چیز فول است و می توانید سربازانی که همیشه آرزویش را داشته اید را داشته باشید با بی نهایتجم!!!

در این نسخهقابلیت کلنهم وجود دارد و آپدیت های جدید بازی کلش آف کلنز نیز در نظر گرفته شده است 

این نسخه احتیاجی بهروتبودن گوشی ندارد و تا اندازه ای مشکلات ناشی از ورود به بازی هم حل شده است .

این ورژن دارای کلن هم می باشد !

در صورت نیازIPبرنامه عدد :151.80.175.199

لطفا قبل از دانلود و نصب برنامه نکات زیر را بخوانید و سوالات تکراری نپرسید که چرا برنامه اجرا نمیشود ؟ چرا وارد بازی نمی شویم ؟ چرا Error می دهد ؟ که همگی این سوالات را اینجا پاسخ داده ایم و در صورت رفع مشکل ، راه حل آن را نیز در همین جا خواهیم گذاشت ...

http://www.darksoulcoc.com


سوالات متداول شما

لینک دانلود بازی کجاست ؟

پاسخ :لینک دانلود در پایین همین صفحه قرار دارد که با کلیک کردن روی آن بازی دانلود می شود ! که لینکها یا در صفحات آپلود رایگان قرار دارد و یا در همین خود وبلاگ قرار داده ایم ، برای دانلود سریعتر باید ف- ی -ل -ت -ر ش- ک- نخود را قطع نمایید و سپس فایل را دانلود کنید.

من بازی را دانلود کرده ام ولی موقع نصب Error می دهد ! چکار کنم ؟

پاسخ : این بازی بی نهایت جم ، با ورژن اصلی کلش آف کلنز یی که روی سیستم شما هست و بازی می کنید ، ناسازگاری دارد و برای بازی کردن این نسخه شما باید نسخه اصلی خود را پاک کنید و این بازی را نصب کنید و یا می توانید از گوشی دیگری که کلش آف کلنز اصلی روی آن نصب نیست استفاده کنید و یا می توانید در برنامه بلواستکس که بازی کلش آف کلنز اصلی روی آن نصب نیست هم استفاده کنید بازی کلش آف کلنز اصلی را پاک کنید و این را نصب کنید.

من بازی را دانلود و نصب کرده ام و Error شکل زیر ( یا مشابه آن ) را می دهد ! چکار کنم ؟

پاسخ :این بازی بی نهایت جم ، با ورژن اصلی کلش آف کلنز یی که روی سیستم شما هست و بازی می کنید ، ناسازگاری دارد و برای بازی کردن این نسخه شما باید نسخه اصلی خود را پاک کنید و این بازی را نصب کنید و یا می توانید از گوشی دیگری که کلش آف کلنز اصلی روی آن نصب نیست استفاده کنید و یا می توانید در برنامه بلواستکس که بازی کلش آف کلنز اصلی روی آن نصب نیست هم استفاده کنید بازی کلش آف کلنز اصلی را پاک کنید و این را نصب کنید.

آیا این بازی به نسخه کلش  اصلی ایرادی وارد می کند و ما با استفاده از این بازی، در کلش آف کلنز اصلی بن می شویم ؟

پاسخ :خیر ! این بازی یک بازی جداگانه است و سرور های بازی ها نیز جدا است ، این نوع بازی ها بیشتر برای تفریح به کار می رود.

من هر کاری می کنم به بازی وارد نمی شوم ! چه کار کنم ؟

پاسخ:این بازی به علت شلوغ بودن و همچنین ضعیف بودن سرورهای بازی ، در ساعات شلوغ با مشکل ورود به بازی روبرو است ، تنها چاره این است که صبح های زود به بازی کانکت شوید و یا در ساعات مختلف امتحان کنید. همچنین در بعضی از ساعات سرور های بازی قطع می شود که می توانید با مراجعه به این سایت از وضعیت وصل یا قطع بودن سرورهای بازی مطلع شوید.(http://ucslist.net) -همچنین بعضی مواقع هم با وصل بودن سرورهای بازی نمی توان به بازی وارد شد که باز هم ناشی از شلوغ بودن سرورهای بازی است که توضیح دادیم چکار کنید.

چگونه بازی را روی گوشیاپلاجرا کنم ؟
پاسخ :ابتداد به قسمت Setting گوشی اپل خود بروید و در قسمت WIFI بر روی علامت i که در کنار WIFI قرار دارد کلیک می کنیم.
قسمت DNS را پاک می کنیم و این شماره سرور را در این قسمت می نویسیم151.80.175.199
به کلش آف کلنز خود می رویم و سپس وارد DARK Soul می شویم ، توجه داشته باشید که قبل از تمام این کارها باید در قسمت GameCenter گوشی آیفون خود Login باشید و برای اطمینان بیشتر از بازی کلش آف کلنز اصلی خود BackUp گرفته باشید.

در صورتی که بخواهید به بازی اصلی کلش آف کلنز اصلی خود مراجعه کنید کافی است همان قسمت DNS خود را که عدد وارد کرده بودید پاک کرده و خارج شوید و گوشی را ریستارت کنید و دوباره وارد بازی کلش آف کلنز اصلی خود شوید.

نکته مهم در مورد اجرای بازی

وضعیت سرور بازی

>>اینجا کلیک کنید<<سپسBanner  را انتخاب کنید .

در صورتONLINEبودن نوشته روی بنر ، بازی قابل اجرا است , در صورتOFFLINEبودن در ساعات بعد مراجعه کنید این موارد رویبنرگذاشته شده نوشته شده است و در سایت و آدرس داده شده قابل مشاهده است.

دانلود Dark $oul

راهنمای دانلود فایل از UPLOADBOY

1- روی لینک بالا کلیک می کنیم

2- از پنجره باز شده در قسمت سمت چپدانلود کندرا انتخاب و کلیک می کنیم.

3- دایره ای ظاهر می شود که زمان است که در حدود 54 ثانیه است و بصورت معکوس کم می شود و صبر می کنیم تا صفر شود.

4- بعد از صفر شدن به جای دایره دکمه ای ظاهر می شود تحت عنوان " ایجاد لینک دانلود " روی آن کلیک می کنیم.

5- کمی پایین تر از صفحه دکمه ای ظاهر می شود بنام " دانلود فایل " که با کلیک بر روی آن فایل را می توانید با سرعت دانلود کنید

نظرات (۱)

ممنون از سایت شما. من در خواست همکاری باشما دارم
پاسخ:
سلام نظر لطفتونه :)
منظورتون رو نمیفهمم چجور همکاری ؟ :)
موفق باشید ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی