کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

با سلام امروز در بازی کلش آف کلنز مشاهده شد که بعضی از قسمت های آن دارای نمادین شیطان پرستی است(ما اسرار نداریم به شیطانی بودن این بازی و لطفا ادب و احترام را رعایت کنید)

با ما در ادامه مطلب همراه باشید....

بر روی مورتار (خمپاره) نماد تک چشم دیده میشود که ممکن است نماد شیطان پرستی باشد

به این عکس توجه کنید:

به این عکس توجه کنید شما چه فکر میکنید؟!

عکس تک چشم خیلی واضح دیده میشه

و در گوشه ی بالا ی بازی عکس گرگی دیده میشه که آن هم غیر طبیعی است!!!

کمی به وسط این عکس هم خیره شوید.

در وسطح آن چمن ها عکس گرگ کاملا مشخص است(1 درصد هم نمیشه فکر کرد شانسی بوده چون قرینست)!

در این باره چه می گویید؟!!

نظرات خود را به ما اعلام کنید قطعا پاسخگوی شما هستیم...

نظرات (۵)

کاملا شانسیه اگه یکم کار تکسچر تو نرم افزار تری دی انجام داده باشید متوجه میشدید که از این اتفاقا زیاد میفته


من 33تا علامت شیطانی توش پیدا کردم
پاسخ:
ماشاالله به شما :)
این اصلا شانسی نیست
من اول که دوستام گفتن فکر کردم اتفاقی این عکسا اومده اما بعد که بیشتر دقت کردم دیدم که امکان نداره اینا اتفاقی افتاده باشه. 
پاسخ:
بله درسته به جرئت میتونم بگم که بعضی از دوستان میان و فحش میدن که اینا چرنده به نظر من باید اول تحقیق کرد بعد این حرفارو زد
ممنون از نظرتون
چی بگم والا ... 
پاسخ:
انشالا با تحقیقات بیشتر تیم ما متوجه میشیم مشکل از کجاست و این ها از کجا آب میخوره و یا واقعیت داره یا نه به هرحال از گذاشتن نظر شما ممنونم 
و اینکه انقدر سایت ما را دنبال می کنید سپاس گذاریم.
به زودی هم امکان پشتیبانی آنلاین به صورت هم صدا و هم سیما میزاریم که 30 دقیقه در روز اون مکالمات رو در سایت پخش میکنیم موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی