کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

کلش آف کلنز برای ویندوز فون

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ
خیلی ها ویندوز فون دارند و میخواهند روی آن کلش آف کلنز نصب کنند اما نمیتوانند ما امروز این پست را گذاشته ایم تا به شما آموزش دهیم چطور کلش را بر روی ویندوز فون نصب کنید 
باما همراه باشید...
لیست 10 گوشی ویندوز فونی که میتوانند کلش آف کلنز را بالا بیاورند
  • nokia lumia 435
  • (nikoa lumia 635 (1 GB RAM
  • nokia lumia 730
  • nokia lumia 820
  • nokia lumia 830
  • nokia lumia 920
  • nokia lumia 925
  • nokia lumia 928
  • nokia lumia 929
  • nokia lumia 930
  • nokia lumia 1520
پس شروع کنید اگر ویندوز فون شما یکی از گوشی های بالا میباشد
چگونه کلش آف کلنز را روی ویندوزفون بازی کنیم
در آغاز از گوشی خود بک آپ بگیرید به قسمت setting و بعد به backup بروید و سپس مراحل پایین را اجرا کنید
  1. برنامه wconnect و android sdk را از اینجا دانلود کنید
  2. بعد از دانلود و استخراج(extract)شما دو عدد فایل خواهی داشت(wconnect.rar و adb.rar)این دو فایل هم استخراج کنید
  3. wconnect.rar را استخراج کنید و سپس پوشه ی درون آن را باز کنید و سپس ipoverusbinstaller.msi و vcredit_x86.exe را نصب کنید
  4. بر روی ویندوز 10 به setting/update and security/for developers/enable developers mode/turn on device discovery بروید و به پایین بیاید و کد را در گوشه ای یادداشت کنید(بعدا بهش نیاز دارید)
  5. از کابل جهت اتصال گوشی خود به کامپیوتر خود استفاده کنید
  6. برگردید به فولدر wconnect و دکمه شیفت و کلیک راست را فشار دهید و گزینه open command window here را انتخاب کنید
  7. بعد اینکه برگه ای جدید باز شد بنویسید Wconnect.exe usb و کلید اینتر را فشار دهید (لطفا نوشته را کپی پیست کنید)
  8. بعد دستگاه کامپیوتر از شما اجازه میخواد و شما باید اون کدی رو که در مرحله چهارم دریافت کردید را باید اینجا وارد کنید.
  9. حالا adb.rar را استخراج کنید و شما پوشه ای به نام platform-tools دریافت میکنید که باید آن را باز کنید
  10. کلش آف کلنز را دانلود کنید
  11. مرحله ششم را تکرار کنید
  12. و تایپ کنید Adb device و کلید اینتر را فشار دهید(مطمئن شوید گوشی شما به کامپیوتر متصل است)
  13. و دوباره نام کامل بازی کلش آف کلنز را تایپ کنید مثلا واسه من این است 
  14. com.supercell.clashofclans-v7.156.5-602-Android-4.0.3.apk     
  15. و من تایپ کردم  adb install com.supercell.clashofclans-v7.156.5-602-Android-4.0.3.apk 
  16. یعنی به اول اون Adb install اضافه کردم شما هم همین کارو بکنید ولی بعد Adb install نام کامل بازی کلش آف کلنز خود را بنویسید
  17. به زودی شما دریافت میکنید پیام پایان را که به این معنی است کلش آف کلنز به خوبی بر روی ویندوزفون شما نصب گردید 
  18. لذت ببرید

نکته بسیار مهم : کلش آف کلنز بر روی ویندوز فون سیو نمیشود و اگر کلش آف کلنز را حذف کنید اکانت شما حذف میشود و قابل بازگشت نیست زیرا ویندوزفون گوگل را ساپورت نمیکند.

ازتون خواهش میکنم اگر این مطلب را کامل خواندید و کار هارا انجام دادید نتیجه را به ما اعلام کنید 
ما که 2 ساعت برای شما این مطلب را نوشتیم تا روی ویندوزفون بازی کنید شما فقط کافیه 2 دقیقه وقت بگذارید و نظر ارسال کنید...

نظرات (۱)

سلام من خیلی جاهارو گشتم تا بتونم این آموزش رو پیدا کنم و اینجا پیدا کردم و فقط تو سایت های خارجی پیدا میشه که من انگلیسی بلد نیستم و تونستم اینجا به زبان فارسی پیداش کنم خیلی از سایت ها به دروغ نوشتند دانلود کلش آف کلنز برای ویندوزفون ولی همیشون فقط توضیح دادن نمیشه روی ویندوز فون بازی کرد که من الان دارم بازی میکنم ممنونم 
پاسخ:
ممنونم که نظر دادید به هرحال وظیفست حق باشماست منم چون دیدم خیلی سایتا فقط دروغ نوشتند این مطلب را گذاشتم یاحق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی