کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

سلام تازگیا یه مشکل برای بازیکنان کلش آف کلنز پیدا شده که دانلودینگ کانکت خودبکار رفرش میشود برای رفع آن

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
خب برای رفع ان اول باید یه ف*ل*ر*ک*ن دریافت نمایید
بعد اوو رو گوشیتون نصب کنید 
بعد از نصب ان را فعال کنید و به بازی برید تمام مشکل حل شد
فقط یک بار این کار را انجام بدید بسه
مشکلش هم این هس که کلش آف کلنز برای یک ماهی در ایران تحریم میباشد
در ضمن این در 90% افراد جواب داده
ولی در خود من بنده جواب نداد خخخخخخخ
ولی بازم بگم این روش تو 90% افراد تاثیر گذار بود من از 10% ها هستم و باید بصبرم تا یک ماه تموم شه خخخخخخخ و الان رو گوشی ابجیم بازی 
میکنم خخخخخخخخخخ
بازم سوالی داشتین تو قسمت نظرات بپرسین

نظرات (۳)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.کلش من هی  میخواد لود بشه میزنه دانلودینگ اکانت و اصلا لود نمیشه و همینجور هی ادامه داره لول پنجاه و سه هستم سیوم نیست.*****شکن ******* زدم نشد.باید کیکارش کنم دوروزه اینجوریه
پاسخ:
سلام 
از یک نمونه دیگه از ف-ی-ل-ت-ر شکن استفاده کنید 
جدیدا بازی یه نسخه اختیاری داده اونو دانلود کنید 
اگه بازهم درست نشد پیام بدید بیشتر کمکتون میکنیم 

اگه حواب تداد دوستان می تونین داده های گوگل پلی رو پاک کنین وبعد فیلتر شکنو فعتل کنین,صد در صد عمل میکنه


پاسخ:
اره
یعنی واقعا تعجب کرده بود چرا نمیاد!!
یکبار دیگه هم اینجوری شده بود،ولی زود رفع شد.
بازم بخاطر راهنماییت ممنونم.
پاسخ:
خواهش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی