کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

استراتژی حمله با GoWiPe

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ب.ظ

Golem+Wizard+Pekka

 Gowipe یه استراتژی حمله برای تون هال ۸ به بالا هستش که برای کلن وارها عالیه و اینکه اگر تجربه داشته باشین حتی لازم نیست کلن کستل حریف رو خالی کنید. برای این اتک حداقل باید آرمی کمپتون ۲۰۰ تا جا داشته باشه. GOWIPE یعنی Golem+Wizard+Pekka . مهم ترین چیز که احتمالا خیلی ها در نظرشون هست هزینه این اتک هست که به صورت زیر هست:

 

 

 

تاون هال ۸

یه پکای اضافه در کلن کستل و بربریان کینگ خودتونو در حمله به همراه داشته باشید و از اسپل ها در هنگام رسیدن به تون هال بندازید و همینطور از اون ۱ آرچر کوچولویی که مونده برای زدن یک ساختمون یا بیلدر گوشه استفاده کنید.

۲ تا گولم رو از دو طرف و با فاصله بفرستید و از وال برکر ها برای تخریب دیوار استفاده کنید.حواستون به موشک مورتار باشه که تو سر وال برکرهاتون نخوره. وال برکر هارو هم تو دسته های ۳ و ۴ تایی بفرستید. ویزارد هارو به سورت خطی پشت گولم ها رها کنید تا ساختمان های جانبی را بزنند و حواس پکا رو پرت نکنن که دهکده رو دور بزنه. وال برکر های بیشتری بفرستید برای شکستن لایه بعدی دیوارها.
وقتی ساختمون های جانبی بیرون زده شد کینگ و پکاهارو خالی کنین و یک اسپل ریج(خشم) رو سرشون پرت کنید (مواظب باشید سرشون نشکنه).
دیگه بقیه جنگ رو فقط خدا خدا کنید و در هنگام نیاز اسپل های دیگه رو پرت کنید.

تاون هال ۹
این اتک فقط برای بازیکن های لول بالا و کاپ +۲۰۰۰ بدرد میخوره
میزان جای ارمی کمپ باید ۲۲۰ باشه و اسپل فاکتوری ۴ و هزینش به این ترتیبه :

 

از سربازان کلن کستلتون برای حمایت گولم ها استفاده کنید و اگر در کستل حریف سرباز بود با یک لایتینگ اسپل بکشینش و اگر دراگ یا پکا بود با سربازانتان نابودش کنید.ویزارد هارو خطی بریزید تا ساختمون هارو بزنن و گولمو حمایت کنن.وقتی ساختمون های بیخودی بیرون خراب شد کینگ و کویین و پکارو بفرستید برای نابود کردن. برای نابود کردن کینگ و کویین حریف از ریج(خشم) استفاده کنید.


والبرکر ها مثل دفعه قبل ریخته میشن یعنی اول گولم ها بعد با توجه به موشک مرتار ول برکر هارو دسته دسته میکنین ۴تایی میفرستید.بعد لایه بعدی دیوارها و … . حالا هرچی سرباز مونده خالی کنین و نگاه کنید و دعا کنید تا اتک تموم بشه. (فقط اگه اتکتون خراب شد فحش هارو به من ندینا اتفاقه دیگه پیش میاد D:)



 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی