کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

با سلام خدمت کاربران عزیز 

در طی این چند روز خیلی ها به ما پیام میدن و میگن که ما چندین اکانت داریم اما یکیش باز میشه و بقیش باز نمیشه 

ما امروز میخوایم راه حل این مشکل رو به شما بگیم پس با ما همراه باشید 

چرا این مشکل به وجود آمده است ؟

در اخرین بروزرسانی گوگل پلی محدودیتی تایین شده است که شما تنها میتوانید از یک اکانت ( حساب کاربری) استفاده کنید ،  دو حالت  میتواند اتفاق بیفتد یا  اپدیت بصورت اتوماتیک روی گوشی شما اعمال شده است و یا خودتان گوگل پلی را اپدیت کرده اید 

راه حل این مشکل چیست؟ 

برای اینکه این مشکل رفع شود باید جدیدترین نسخه گوگل پلی را از گوشی خود پاک کنید و نسخه های قبلی را دانلود کنید 

برای پاک کردن گوگل پلی : 

 App Manager ---> Google Play

برای دانلود نسخه های قبلی گوگل پلی میتوانید از این سایت استفاده کنید 

برای ورود به سایت کلیک کنید 

اگر بازهم مشکل وجود داشت چه کنیم ؟ 

اگر بازهم مشکل رفع نشد مراحل زیر را انجام دهید 

 تنظیمات گوگل را باز کنید --->  Delete Play Games Profile  <--- Play Games 

کلش اف کلنز را باز کنید ---> تنظیمات بازی را باز کنید ---> connect and create new Play Games ID

دوستان اگر راه حلی به ذهنتون اومد در قسمت نظرات همین مطلب برای ما ارسال کنید تا در همین صفحه اضافه شود 

با تشکر 

نظرات (۷)

سلام
من رو لپتاپ کلش رو نصب کردم و بعد از اینکه ابتدای بازی رو انجام دادم از من یه ایمیل خواست که من ایمیل یه اکانت لول هشتادم رو به خیال اینکه میخواد لود کنه دادم اما کلش این بازی جدید رو روی ایمیل من سیو کرده و بغیر از دستگاه اصلی که گوشیم باشه با هر دستگاه یا گوشی دیگه وارد میشم و ایمیلم رو وارد میکنم همون اکانت لول پایین جدید رو برام میاره فقط توی گوشی خودم که باهاش اون اکانت ساخته شده اکانت لول هشتادم داره لد میشه برام
الان من میخوام اون گوشیم رو بفروشم اما بخاطر اکانت کلشم نمیشه
لطفا راهنماییم کنین
سلام من ی مدتیه کلش بازی مکردم ولی ی اکانت دیگه باز کردم و تا لول 45 بازی کردم الان هر کاری میکنم روش نمیره جیمیل هست ولی خوش امد گوشیی نمیگه منم دیتا پاک کردم الان به هردو اکانتم هم نمیره تو بلواستکس
سلام من یه اکانت از یکی از دوستام گرفتم. خودشم داره بازی میکنه وقتی توی بلواستکس میزنم لول آپ  Achievements 1    در صورتی که تو گوشیش لول 9 نشون میده .  من همه برنامه ها رو آپ کردم آیدی چند نفر دیگه رو هم امتحان کردم درست بود فقط اون آیدی نمیشد میشه راهنمایی کنید ؟
پاسخ:
مشکل از بلو استکس هست و این مشکل برای همه وجود داره 
کلون یعنی این کهدو تا فایل یه نرمافزارو بتونی تویه گوشی نصب شده داشته باشی
یعنی اگر کلش رویا داشته باشی و لولت مثلا 5 باشه اگر کلون نصب کنی یه فایل نصبی دیگه رو نصب میکنی و اون فایل از اول بازی شروع میشه
پاسخ:
مشکل از برنامه و یا گوشی شما هست و ربطی به بازی نداره 
و من هم تاحالا با این نرم افزار کار نکردم 

سلام من یه رویال دارم به اکانت گوگل وصله
یه کلون هم دارم هرچی توی کلون میخوام وصل بشم وصل نمیشه کمکم کنید
پاسخ:
منظورتون از کلون چیه؟
سلام.

یعنی دیگه هیچ راهی وجود نداره 

کمکم کنید لطفا
پاسخ:
مشاهده کنید ببینید جدید ترین نسخه رو دانلود کردید یا نه 
با سلام.

من یه اکانت رو گوشیم دارم و الانم دارم بازی میکنم خواستم بندازم روی بلو استکس  قبلا میشد بندازی. ولی الان هر کاری میکنم تمام برنامه های گوگل رو براش دانلود کردم  ولی وقتی میزنم روشی Disconnect  این پیام رو میده  که در عکس میبینید  نمیدونم چی کار کنم لطفا کمکم کنید.

http://s6.picofile.com/file/8245015826/final_bstSnapshot_360621.jpg
پاسخ:
این اخطار میگه که دستگاه شما از خدمات گوگل پلی پشتیبانی نمیکند با سازنده برای کمک تماس بگیرید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی