کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

سلام خدمت دوستان عزیز 

خب دوستان در یک پست که برای شما ارسال کردیم درباره تحلیل هفتگی مپ های شما بود یعنی هر هفته مپ های ارسالی کاربران رو برای ما ارسال میکنن و شما دوستان تحلیل میکنید 

این مسابقه خداروشکر با همت شما دوستان استقبال زیادی شد و امروز هم اولین مپ برای تحلیل برروی سایت رفت 

به این پست مراجعه کنید (کلیک کنید)

شما دوستان میتونید مپ زیر رو بررسی و در قسمت نظرات  تحلیل خودتونو برای ما ارسال کنید 

مپ ارسالی از طریق تلگرام کاربر : Black knight

 جایزه ویژه ارسال کننده: 

13.gifدر اخر یک دوره کامل 4 باره یعنی 1 ماه به برترین ارسال کننده برای هر نقشه 500 جم بازی کلش اف کلنز و یا کلش رویال هدیه خواهیم داد 

جایزه های تحلیل : 

13.gifبه بهترین تحلیل گر در اخر هفته جایزه های زیر تعلق میگیرد 

13.gifکارت شارژ 2 هزار تومانی + 80 جم کلش رویال (درصورت دارا بودن کلش رویال)

13.gifو یا یک کارت شارژ 5 هزار تومانی 

13.gifو در اخر هر ماه نیز به فردی که بیشترین امتیاز را داراست 500 جم بازی کلش رویال و یا کلش اف کلنز هدیه خواهیم داد

توجه داشته باشید سایت کافه کلش تنها مبلغ خرید جم را به شما خواهد داد 

نحوه تایین جایزه : 

هر تحلیل +1 امتیاز 

هر تحلیل برتر +3 امتیاز

  • ۹۵/۰۱/۰۷
  • فرزاد رجائیان

تحلیل مپ

مپ تاون هال 9

نظرات (۱۱)

خیلی مپ خوبی هستش، عالی ترین مپی که در تاون 9 وجود داره
بهتر از این مپ من که ندیدم واقعا بهترین مپه
خییییییلی مپ خوبیه ، مکان دفاعی ها عالیه
مپه عالی هستش
بهترین مپه تاون هال 9 هستش واقعا
بهترین مپ تاون نه که دیدم 
خیلی مپ خوبیه 
من که ازش استفاده میکنم
مپ خیلی خوبیه 
_ضد هوایی ها در جای عالی قرار دارند
_از منابع به خوبی محافظت میشه
_مرتارها و و یزارد تاور ها جای خیلی خوبی هستن
من ازش استفاده میکنم
مپ عالیه 
من صد در صد ازش استفاده میکنه
  • طاها میرویسی
  • مپ خوبیه
    سلام 
    -کلن کستل در وسط هست خیلی خوبه 
    -ضد دراگون هست 
    -جای ایر سوییپر رو با هیدن تسلا عوض کنه خوب میشه
    در کل مپ خوبی هست من با اجازه ازش استفاده میکنم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی