کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

بهترین نقشه های خرداد 95

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ق.ظ

سلام خدمت کاربران عزیز کافه کلش

در این پست میخواهیم بهترین مپ های خرداد ماه بازی کلش اف کلنز را برایتان قرار بدهیم امید وارم از این مطلب خوشتون بیاد.

در این پست مپ های برای تاون حال7,تاون حال8,تاون حال9,تاون حال10,تاون حال11 می باشد

برای دیدن نقشه ها به ادامه مطلب بروید

برای دانلود مپ های بیشتر کلیک کنید


تاون حال 7

در این نقشه با اینکه از تاون هال 11 استفاده شده ولی طراحی آن برای تاون هال 7 می باشد و فقط تجهیزات دفاعی که در تاون هال 7 است استفاده شده و نگران اینکه تصویر اشتباه است نباشید. در این نقشه از منبع اکسیر سیاه محافظت خوبی شده است و چون برای ارتقاء بربرشاه لازم است و یک دشمن با ارتش ضعیف در این تاون هال 7 بندرت می تواند به منبع اکسیر سیاه ما دسترسی پیدا کند.



در نقشه جنگ دشمن با طی مسیر های طولانی باعث اتلاف وقت و نابود شدن آن خواهد شد چرا که در این تاون هال ها دشمن با غول حمله می کند و از منابع ذخیره سازی هم به عنوان سپر استفاده شده است و با توجه به hp های بالای این ساختمانها دشمن هنگامی که مشغول نابود کردن این ساختمانها است ، زیر آتش ساختمان های ما قرار می گیرد و نابود می شوند.


تاون حال 8

Town Hall 8 Farming Base & War Base Layouts

جایگیری تله های دهکده باعث منحرف شدن نیروهای مهاجم خواهد شد و از تشکیل نیروهای مهاجم بصورت قیفی شکل جلوگیری می کند و در صورتی هم که مهاجم از طریق هوا حمله کرد ، پوشش خوب ایردیفنس با آن مقابله خواهد کرد و همچنین از حمایت هیلرهای دشمن جلوگیری خواهد کرد.منبع اکسیر سیاه هم در جای مناسب قرار گرفته است.



نقشه برای وار



تاون حال 9

Town Hall 9 Farming Base & War Base Layouts

چینش لایه های دیوار بصورتی است که به سختی با شکستن آن بتوان به مرکز دسترسی پیدا کرد و همچنین لایه های دیوار برای رسیدن به منابع مشکل خواهد بود ، جایگیری مناسب منبع اکسیر سیاه هم مزیت خوب این نقشه در تاون هال 9 می باشد.


Town Hall 9 War Base / Trophy Base

این نقشه ضد هوگ رایدر است و بیشتر در این تاون هال از این موجود گراز سوار ! استفاده می شود و قرار گیری جاینت بمب ها به خوبی حملات آنها را دفع خواهد کرد و شما ممکن است که تاون هال خود را از دست بدهید ولی مطمئنا 3 ستاره نخواهید شد مگر اینکه حریف مهارت بالایی داشته باشد و از نیروهایی قوی تر استفاده نماید.


تاون هال ده


Town Hall 10 Farming Base

در نگاه اول رسیدن به منابع وسوسه کننده نقشه بسیار آسان بنظر می رسد ولی هنگام حمله حریف سورپرایز خواهد شد و با پراکندگی منابع رسیدن به آن با کلی تلفات همراه خواهد بود مخصوصا اگر از سمت شمالی نقشه حمله کند برای رسیدن به تاون هال که نیرو ها دو قسمت خواهند شد و انشعاب پیدا می کنند و به تاون هال نخواهند رسید .


Town Hall 10 War Base / Trophy Base

اینروزها والکایری در حملات در این پایگاه ها استفاده زیادی میشود به علت قدرت زیادی که در آپدیت جدید به آنها داده شده است. این نقشه اساسا راه را با تله ها و مسیر های انحرافی برای این موجود (والکایری) ، سخت خواهد کرد.فاصله های مناسب و ساختمانهای دفاعی مطمئنا دهکده شما را از 3 ستاره شدن نجات خواهد داد.



امید وارم از این مطلب خوشتون اومده باشد.
منبعclashofclansgame.ir








نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی