کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

آموزش دریافت الماس رایگان با AppBounty

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۱ ب.ظ

سلام ما در این مطلب میخواهیم آموزش بدیم که چگونه با نرم افزار AppBounty الماس رایگان بگیریم

شما میتوانید الماس رایگان دریافت کنید با دانلود این برنامه از گوگل پلی یا اپل اپ استور . این برنامه رایگان است و شما نیاز نیست که به چیزی امتیاز دهید یا چیزی را بخرید و یا اپلیکیشن دانلود شده را در موبایل خود نگه دارید .

شما با دانلود کردن این اپلیکیشن میتوانید با کسب امتیاز از طریق دانلود اپلیکیشن گیفت کارت بخرید . ( شما میتوانید روزانه 100 الماس دریافت کنید فقط با دانلود کردن اپلیکیشن )

شما میتوانید 50 امتیاز بگیرید توسط این کد :

من این نرم افزار رو برای 6ماه استفاده کردم و به شما قول میدم که کار میکنه ، من نزدیک 25 گیف کارت گرفتم از این برنامه ، و این هم تصویری که نمایانگر گیفت کارت هایی که من گرفتم و کار کردن این برنامه هست . 

اگر شما دستگاه اندروید دارید من freemyapps را به شما پیشنهاد میکنم که دارای گیفت کارت های گوگل میباشد براش مشاهده آموزش دریافت الماس رایگان freemyapps " کلیک کنید "

ترجمه شده توسط محمدرضا سلیمی - ترجمه اختصاصی کافه کلش

ترجمه شده با :9:




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی