کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

یک خبر جدید برای کسانی که دنبال راها های جدید برای کسب الماس رایگان هستند .

این برنامه بهترین برنامه دریافت الماس رایگان در سال 2015 هست .

سلام من میخوام یک برنامه جدید برای کسب الماس رایگان برای شما معرفی کنم .

با وجود این برنامه ها FreeMyApps و  AppBounty یا FeaturePoints  اما درحال حاضر FreeMyApps و  TapLoot جزو برنامه های مورد علاقه من هستند.

3دلیل برای اینکه TapLoot بهترین برنامه دریافت الماس رایگان 2015 شد 

- شما میتوانید با دانلود 20-30 اپلیکیشن گیفت کارت gift card 10 usd  رو کسب کنید 

- خدمات گسترده که شما نمیتوانید بر روی  FreeMyApps ببینید 

-TapLoot ارئه دهنده گیفت کارت گوگل پلی و آیتونز به بسیاری از کشور های جهان 

شما با وارد کردن کد : GDK648 میتوانید 1000 امتیاز بگیرید بعد از دانلود اولین برنامه خود ( حدود 60 الماس )

 آدس کد  :  http://taploot.net/r/GDK648

دانلود کنید و از گیفت کارت ها لذت ببرید 

من شخصا از آن استفاده کردم و 1200 الماس با آن گرفتم ، و به همرا آن از برنامه های FreeMyApps و AppBounty استفاده میکنم .

 

ترجمه شده توسط محمدرضا سلیمی - ترجمه اختصاصی کافه کلش

ترجمه شده با :9:



نظرات (۲)

سلام
من میخوام اپشو دانلود کنم تو گوگل‌ پلی ارور میده
پاسخ:
میگه این مورد در کشور شما پشتیبانی نمی شود ؟
سایت خوبیدارید
پاسخ:
سپاس فراوان از نظر شما دوست عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی