کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

آپدیت در جولای - لول جدید برای ارچر تور و جیانت

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ق.ظ

سلام من امروز میخوام درباره آپدیت جدید کلش اف کلنز در جولای و لول جدید برای ارچر تور و جیانت توضیح بدم برای مشهاده به ادامه مطلب بروید

روز ها Supercell اعلام کرد که این به روز رسانی تابستان خواهد بود به روز رسانی های کوچک و همچنین ما می دانیم که حداقل یک نیروهای نظامی به یک سطح جدید از اجازه.

بخوانش!
زیر چشمی برای ژوئیه 2016 به روز رسانی اعلام

به معنای واقعی کلمه دقیقه پیش آنها جزئیات بیشتر منتشر و برج کماندار و غول یک سطح اضافی دریافت کنید:

july 2016 update clash of clans archer tower level 14 archer tower level 14

من اعتراف کلاه هر دو, غول و برج کماندار, واقعا خوب نگاه کنید.

متاسفانه, این همه خوب من می توانید در مورد که به روز رسانی تا کنون به. اگر شما تالار شهر نیست 11 شما حتی بیشتر نا امید خواهد شد, چرا که هر دو از این ارتقاء برای TH11 تنها (تا آنجا که من درک است که).

من نمی خواهم ناراحت مردم بدون هیچ دلیل, اما در داخل تمام مواد من را دیده اند ممکن است این طیف به روز رسانی جدید. همچنین, زیرچشمی نگاه کردن دزدکی حرکت کردن در صبح اینجا در اروپا که ممکن است حتی امروز به نسخه به روز رسانی اشاره اوایل از زندان آزاد شدند.

آنچه در مورد این ژوئیه 2016 به روز رسانی?

عصبانی یا ناامید - من مطمئن هستم که چگونه من در مورد این احساس نیست. من می دانم که به روز رسانی های تابستان است هرگز به روز رسانی بزرگ و مردم در فنلاند خواهد یک ماه یا خاموش در تعطیلات در اوت, اما این تعطیلات در حال حاضر به آینده!

اما چیزی که آنها در دو ماه گذشته انجام?

حداقل برخی متعادل برای این به روز رسانی مورد نیاز است! آنها نمی توانند در مورد اجازه دادن به پرتاب کنندگان و کارگران معدن توده مانند که تا زمانی که به روز رسانی بعدی در سپتامبر جدی!

به صداقت آنها فقط می تواند نگه داشته اند که "به روز رسانی". نگه داشتن برخی سالن شهر 11 بازیکنان مشغول و آرامش را برای آینده 2 ماه با پرتاب برخی از سطح جدید در آن هیچ گونه تغییری را.

تنها چیزی که خوب در مورد این است که ما یک به روز رسانی بزرگ در ماه سپتامبر را ببینید.

شاید من هم خواندن نشانه اشتباه است و بیشتر در حال آمدن, ما را در چند ساعت را ببینید.

به روز رسانی! به روز رسانی امروز

یکی از موارد نادری که هنگام من نفرت حق بودن - به روز رسانی در واقع امروز اتفاق خواهد افتاد و سطح جدید برای غول و برج کماندار همه ما را ببینید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی