کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

زیر چشمی برای ژوئیه 2016 به روز رسانی اعلام

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ق.ظ

برای مشاهده اخبار جدید درباره آپدیت بازی به ادامه مطلب بروید 

ماه گذشته من در حال حاضر نوشته در مورد برخورد های آینده قبیله به روز رسانی و در حال حاضر فقط Supercell به زیر چشمی برای به روز رسانی اعلام کرد.

این بار, اعلام کمی متفاوت از آنچه ما می دانیم این است - خودتان را ببینید:

جولای 2016 برخورد قبیله به روز رسانی

اول از همه, ها Supercell به ما می گوید از قبل که به روز رسانی خواهد شد به روز رسانی کوچک. من در حال حاضر در مورد به روز رسانی در هفته گذشته نوشت و همچنین پیش بینی کرد که به روز رسانی به احتمال زیاد خواهد بود یکی از کوچک - مقاله کامل من در اینجا به عنوان خوانده شده:

بخوانش!
برخورد قبیله ژوئیه 2016 انتظارات به روز رسانی

همچنین, بخش جالب این است که وجود خواهد داشت نیروهای نظامی جدید - پس از آن یک نگاه سریع برای 😀 فوق العاده است

که نیروهای نظامی که می تواند باشد? اجازه دهید یک نگاه:

  1. گراز سوار? من فکر نمی کنم. گراز سوار به تازگی سطح جدید و من فکر نمی کنم آنها را به سطح جدید دیگر را به زودی دریافت
  2. وحشی, کماندار, اجنه? آنها هنوز هم برای کشاورزی و حمایت مردمی در اواسط بازی هستند, اما در پایان بازی, من نمی بینم آنها نقشی, حتی با برخی از DPS و hitpoints بیشتر. اواسط پارسه می توانید آنها را ارتقا دهید و یک سطح جدید می شود بیشتر یا کمتر بی فایده در پایان بازی (مگر اینکه تغییرات دیگری به این سربازان وجود دارد, اما این چیزی نیست که من در یک "به روز رسانی کوچک" انتظار می رود)
  3. جادوگران? در پایان بازی برای اختصاص تنها استفاده می شود و برخی از آسیب و hitpoints بیشتر تغییر خواهد کرد که. من شک دارم که آنها خواهد بود که یکی گرفتن سطح نیروهای نظامی جدید.
  4. غول? آنها برای کل بازی و همچنین در پایان بازی استفاده زیادی با Valks و پرتاب کنندگان. می تواند باشد, اما در آخرین سطح جدید آنها این است که چندی پیش
  5. شکن دیوار? ممکن, اما یک سطح جدید می تواند بسیار بی فایده. شکن دیوار اشباع به خوبی انجام در برابر دیوار بدون نیاز به یک سطح جدید.
  6. پکا? likely.PEKKAs بسیار در تمام در پایان بازی و یک سطح جدید با آمار بهتر استفاده می شود نمی تواند تغییر دهد.
  7. اژدها? با اژدها عزیزم, اژدها طبیعی صاحب یک رقیب جامد. همچنین, من چیزی که سربازان هوا قرار است برای گرفتن محبوب تر دوباره. در کنار یک پکا حدس دوم من.
  8. التیام دهنده? ملکه پیاده روی و پیاده روی کاسه ساز در حال حاضر بسیار قوی هستند, پس چرا آنها را حتی قوی تر با یک سطح جدید برای شفا دهنده? من انتظار ندارم که اتفاق می افتد.

بهترین حدس من خواهد بود پکا و یا شاید اژدها - مثل همیشه من می تواند اشتباه باشد, اما این دو سرباز تنها کسانی که حس به نظر من را می.

علاوه بر این که من هم انتظار می رود برخی برای حفظ تعادل نیروهای فعلی:

  • NERF کاسه ساز
  • چرم گاومیش هوا سربازان
  • تنظیم آمار خیش
  • املا اسکلت & چرم گاومیش املا کلون

من فکر می کنم وجود خواهد داشت برخی از ترفند های بیشتری در آینده از یک سطح نیروهای نظامی جدید, اما ما در روزهای آینده را ببینید :) simple smile

هنگامی که زیر چشمی بیا?

ها Supercell اعلام چشمی بسیار نزدیک قبل از آنها را آزاد, بنابراین من فکر می کنم شاید بعد از امروز یا فردا شدن. تو را در جریان قرار میدهم, بنابراین مطمئن شوید که چک کردن در اینجا 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی