کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

آیا کلش اف کلنز در حال مرگ است ؟

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۷ ب.ظ

آیا کلش اف کلنز در حال مردن است ؟!

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید 

بهترین حدس من این است که آنها در حال کار بر روی برخی از همه چیز بزرگتر و احساس راحتی در حال حاضر به انتشار آنها را قبل از کل شرکت می رود در تعطیلات تابستان طیف اوت (است که طبیعی برای شرکت در فنلاند). هنگامی که ما نگاهی به پشت به روز رسانی سپتامبر همواره یکی از بزرگ شده.

با این حال, آن را احساس می کنند فقط چیزی را دور انداخت به ما چیزی و سپس درب را ببندید برای تعطیلات.

شاید من فقط بیش از حد واکنش نشان چون من تعطیلات خود من به اوت تحت فشار قرار دادند به زمان برای نوشتن در اینجا در مورد به روز رسانی - و نه هوشمندانه ترین حرکت 😀

اما ما می خواستیم به بحث دولت از این بازی.

در حال حاضر برخی از چیزهایی که نیاز دارید بهتر است زودتر از بعد خطاب وجود دارد:

  1. متعادل کننده! برخی از سربازان هستند به طرز وحشیانه ای چیره (کارگران معدن, پرتاب کنندگان) و برخی از آنها ارزش ندارد (املا اسکلت, املا کلون)
  2. روز آماده سازی در جنگ قبیله - حذف آن و یا به چیزی متفاوت با آن ها Supercell. در حال حاضر آن را به سادگی اتلاف وقت است
  3. انجمن تخصصی آیفون / پرسش و پاسخ! ممنوعیت حساب آثار, اما برخی از استفاده از حساب سوز که مهم نیست از دست دادن و هنوز هم استفاده از sandbox. ها Supercell برخی از مراحل بزرگ برای اولین بار بود اما نیاز به پایین جاده با تمام عواقب.
  4. ویژگی های گیم پلی. ما نیاز به چیزی جدید و تازه. مسابقات, ماموریت روزانه, هر چه, تنها چیزی است که احساس تازه و جدید دوباره.
بخوانش!
ضد تقلب را گزارش دهید ژوئیه 2016

افراد بدبین

هنگامی که از طریق حفر همه مردم گفت که برخورد قبیله به زودی خواهد مرد من گاهی اوقات به لبخند. اول از همه, آن را تنها حمل و نقل تصور غلط.

آیا این افراد مهم نیست در همه. 100 مردم گریه در مورد ترک بازی و گفتن آن خواهد مرد در حال ساخت یک بازی نیست با میلیون ها نفر از بازیکنان فعال می میرند. یکی دیگر ترک نیست به سادگی در مورد آن نوشتن نیست.

بیایید برخی از اعداد را بررسی کنید - اینجا است که چگونه بسیاری از مردم نوع برخورد قبیله را به گوگل:

clash of clans end google search clash of clans

صفحه برنامه ریز گوگل کلید واژه

آیا این نگاه مثل یک بازی که در حال مرگ به شما? در واقع, 5 برابر بسیاری از مردم برای برخورد قبیله در هر ماه از 1 سال پیش.

آن را هنوز هم بازی های تلفن همراه محبوب ترین بازی برای تقریبا 4 سال در حال حاضر و با برخی از پیشرفت, آن را برای یکی دیگر از ماندن 4 سال.

من هرگز این افراد پیش بینی پایان یا گریه برای هفته که آنها را ترک خواهد کرد درک.

من در حال حاضر بار تا به حال وقتی که من این بود که با انگیزه به بازی نیست و من به سادگی نمی. در برخی از نقطه شما فقط به آن را دریافت کنید - ساخت یک استراحت هیچ هزینه نیست.

این مانند شکستن یک ازدواج - این یک بازی است, شما می توانید در هاپ و هاپ مثل شما می خواهید. این یک تصمیم مادام العمر است که شما باید به آن بازی هر روز و یا حذف و حذف آن را نمی.

منتقد ها Supercell من

با ارتباطات عمدتا - ها Supercell باید برخی از چیزهایی که من خوشحال هستم در مورد نیست در حال حاضر تغییرآنها وبلاگ تعادل خود را آغاز و گفتند که بینش مکرر وجود دارد را - پس از یک تک پست این بود.

من انتظار می رود بحث وجود دارد و همچنین به روز رسانی متعادل ماهانه.

من آنها را درخواست برای قرار دادن وب کم در تمام اتاق دفتر خود و به همه ما دسترسی به پروتکل های توسعه داخلی خود, اما در گذشته ما بارها و بارها دیده ام زمانی که آنها اعلام کرد چیزی است که ما, جامعه, نیاز به اصلاح و آن را قابل استفاده.

چرا از آن بسیار سخت? که همه ما را نجات دهد بسیاری از مشکلات.

همچنین, آنها باید نیروهای نظامی جدید خود را متوقف, طلسم جدید, سیاست به روز رسانی سطح جدید. بیشتر بازیکنان دارای مقدار زیادی از مسائل از چپ به کار و من ترجیح می خواهم برای دیدن ویژگی های گیم پلی بیشتر و بهبود از یک کماندار سطح جدید برج.

ارتقاء پس مانده غذا به اندازه یک انگیزه از یک بازی است که اعتیاد آور نیست، زیرا از بازی آن را می سازد سرگرم کننده.

نتیجه

این بازی احساس خوب و مشکلات راه کمتر از یک و نیم سال پیش. این بازی است که هنوز زنده است و من باور دارم که Supercell به برخی از چیزهای خوب در نیمه دوم از 2016. امیدوارم کسی وجود دارد این پست را خوانده بود :) simple smile

هیچ بازی در حال مرگ است نیست در حال حاضر, فقط یک struggeling کمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی