کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

دفاع در برابر حملات ناخواسته

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ب.ظ

تعداد زیادی از نوشته ها در مورد چگونه به استفاده از طلسمهای نوشته ام, زمانی که به استفاده از چه نوع املا و غیره. تا کنون خیلی خوب اما این بار, من می خواهم در چشم انداز دفاعی نگاه پاسخ به این سوال"چگونه می تواند به شما خودتان دفاع در برابر حملات ناخوشی?" بهترین دفاع در صورت امکان خواهد, قادر بودن به نشستن در کنار فرد حمله به شما و در نظر گرفتن دستگاه خود را / او را از دست خود را قبل از حملات ناخوشی کاهش یافته است - بدیهی است, که ممکن است به طوری علاوه بر این که چه شده است این پست به امید رسیدن به نه?

امیدوارم من قادر به ارائه برخی از مشاوره در مورد چگونه شما می توانید جادوها استفاده در پایگاه خود را رها کردن همه خشم خود را جلوگیری از هستم, اجازه دهید آن را "به حداقل رساندن آسیب. شما می توانید با استفاده از جادوها کسی در پایگاه خود را جلوگیری نمی کند, اما در همان زمان شما باید نمی شود ارائه پنیر & بیسکویت یا به یک مهاجم به دنبال فرصت های آسان. بیایید در نرم افزار و ارائه برخی از ایده.

دفاع در برابر حملات ناخوشی

مذکور در ابتدای این راهنمای به طور کامل در دیدگاه دفاعی تمرکز. اگر شما بسیار آشنا با توانایی های منحصر به فرد از تمام جادوها نیست, من به شدت توصیه خواندن بیشتر در عمق راهنمای من در مورد حملات ناخوشی فردی و ویژگی های خود را:

بخوانش!
حملات ناخوشی کلاسیک در مقابل حملات ناخوشی تیره

فقط به خاطر اینکه شما با استفاده از یک طلسم خاص می کند مهاجم خود را به این معنی نیست نمی خواهد. شما باید بدانید چه تمام جادوها مورد و آنچه شما ممکن است با ارائه.

دفاع در برابر رعد و برق املا

جادوها رعد و برق استفاده می شود برای از بین بردن ساختمان های خاص و یا مورد استفاده در برابر دفاع از سربازان قلعه انجمن در کمتر تالار شهر levels.Never را یک مهاجم امکان استفاده از یک طلسم به معدوم دو دفاع در همان زمان. مهاجمان همیشه به دنبال از بین بردن یک نوع خاصی از دفاع بسته به ارتش خود, - بارچ متنفر ترکیب تعمیراتی, مهاجمان هوا می خواهید را به پایین دفاع هوایی, و غیره.

هرگز یک مهاجم امکان استفاده از یک طلسم به معدوم دو دفاع در همان زمان را. مهاجمان همیشه به دنبال از بین بردن یک نوع خاصی از دفاع بسته به ارتش خود, - بارچ متنفر ترکیب تعمیراتی, مهاجمان هوا می خواهید را به پایین دفاع هوایی, و غیره.

مثال, این است ایده خوبی نیست:

destroy 2 mortars with same Lightning Spell Clash of Clans Lightning Spell multi Mortar destructionمهاجم قادر به نابود کردن بیش از یک ملات در همان زمان خواهد بود و این reallywhat نه شما می خواهید اتفاق می افتد! هرگز دفاع همان در کنار یکدیگر بدون حداقل برخی از فضا در بین!

بخوانش!
استاد املا رعد و برق (در مقابل زلزله و طلسم سم)

خشم املا شعاع

املا خشم بسیار موثر است تا زمانی که بسیاری از نیروهای داخل شعاع ماندن تا زمانی که ممکن است. اگر شما یک پایگاه بسیار جمع و جور که در آن همه دیوارها و دفاع در داخل به یکدیگر چسبیده, مهاجم می تواند بخش بزرگی از پایه با پوشش 2 حملات ناخوشی خشم.

سعی کنید به برخی از کاشی های خالی در بین بنابراین سربازان را به منطقه خشم املا ترک هر چه زودتر.

پرش حملات ناخوشی سخت برای استفاده در برابر پایه شما

املا پرش می شود بیش از دیوار بدون نیاز به آنها را نابود - که به اندازه کافی بد اگر که در یک لایه اتفاق می افتد.how to use the jump spell for gowiwi and go wipe gowiwi gowipe jump spellدر اینجا شما می توانید ببینید که طلسم پرش اخذ خواهد شد سربازان بیش از دو لایه از دیوار و این فقط که بیش از حد! مهاجمان به خصوص در بازی اواخر تمایل به استفاده از املا پرش به عبور از آخرین خط دیوار حفاظت سالن شهر خود را در هسته یا حلقه خارج. سعی کنید برای جلوگیری از این با قرار دادن فاصله بیشتر بین خط اول و دوم خود را از دیوار ساخت حاشیه پنج کاشی برای کمک به آن را به امن.

بخوانش!
استاد املا پرش

را حملات ناخوشی یخ به تک

حملات ناخوشی یخ را سربازان مهاجم یک استراحت و عمدتا در برابر دوزخ برج مورد استفاده قرار. اطمینان حاصل کنید که برج های خود را با فضای کافی قرار داده به طوری طلسم یخ را نمی توان در هر دو آنها در همان زمان استفاده.

هنگامی که آنها در حال لمس کردن سالن شهر به طور کامل, آنها را می توان با یک طلسم یخ تک منجمد.

freeze spell radius inferno tower freeze spell inferno tower

بخوانش!
استاد املا یخ

شفا پیشگیری املا

بدترین کابوس یک مهاجم است با استفاده از جادوها شفا و سپس آنها را شفا نمی. تنها یک دفاع است که حذف اثر شفا وجود دارد, برج دوزخ. مطمئن شوید که به حداقل یک چند حالت دوزخ برج است که اثر شفا حذف.

Clan War Hog Rider attack clash of clans hog riders getting destroyed by multi target inferno

گراز سوار شدن توسط چند هدف برج دوزخ لعنتی

چیز دیگری که شما باید به خصوص انجام اگر سواران گراز هستند نیروهای نظامی از انتخاب در برابر پایگاه خود را, قرار دادن غول بمب های خود را در کنار یکدیگر. املا شفا می توانید آنها را شفا نمی کند چرا که آسیب می کشد آنها را بیش از حد سریع

double giant bomb hog rider 24bjnnk

بخوانش!
استاد طلسم شفا

حفاظت زلزله املا

وقتی کسی به ارمغان می آورد 4 زلزله حملات ناخوشی به حزب شما دقیقا می دانند چه اتفاقی خواهد افتاد. مهم نیست که چه سطح حملات ناخوشی حمله کرده است یا دیوار خود را, چهار نفر از این توله سگ می رویم به تخریب دیوار خود را. همه شما می توانید انجام دهید این است که آسیب عنوان کوچک که ممکن.earthquake spell radius earthquake spell radius e1463506203152

در این تصویر شما می توانید ببینید که اگر شما تقاطع ها در پایگاه خود را محدود کرده اند چه اتفاقی می افتد - که زمانی که املا زلزله بدترین کابوس خود می شود و می توانید باز تقریبا همه چیز کرک.

بخوانش!
استاد املا زلزله

دیگر حملات ناخوشی

املا سم, املا عجله, املا کلون, اسکلت املا ... این جادوها تحت تاثیر قرار نمی با هر چیزی که شما می توانید به عنوان یک مدافع, به طوری که آنها مهم نیست که شما در مورد مفهوم دفاعی از پایگاه خود را فکر می کنم.

نتیجه

شما ببینید تنها راه برای مبارزه در حملات ناخوشی است که سعی کنید و حذف فرصت برای آنها که فوق العاده موثر. این را می توان با برخی از قوانین قرار دادن ساده است که شما همیشه باید در مورد فکر می کنم و بررسی پایگاه خود را برای انجام. هنگامی که شما در ورود دفاع خود را نگاه شما به سرعت ببینید که چه طراحی پایگاه خود را ارائه شده است به حمله و چه حملات ناخوشی قادر به کرک پایگاه خود را اغلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی