کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

بهترین نقشه هایTH7 تا TH11 - آگوست 2016

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۵ ب.ظ

می دانیم که همه شما در هر رتبه ایی که هستید همواره در جستجوی نقشه هایی چه برای War و چه برای Farming هستید و برای پیدا کردن آن همیشه دچار مشکل هستید ، اگرچه نقشه هایی زیادی همیشه در سطح وب منتشر می شود ، اما نمی توان اطمینان کرد که آیا این همان نقشه ایی است که دنبال آن هستم ؟ از اینرو اینبار با معرفی نقشه هایی که در ماه آگوست 2016 (مرداد-شهریور 1395) رتبه خوبی را از سایت AllClash کسب کرده اند را برایتان آورده ایم , که در ادامه مطلب می توانید آنها را برای تاون هال 7 تا تاون هال 11 مشاهده کنید و در صورت اختیار نقشه دهکده تان را آپدیت کنید .

توجه داشته باشید که ممکنه بعضی از تاون هال های پایین با تاون هال بالاتر طراحی شده باشد که مشکلی ندارد و همان ساختمان و تجهیزات تاون هال پایین بکار گرفته شده است.

Town Hall 7 Farming Base & War Base Layouts

در این دو نقشه زیر از تاون هال در وحله اول بخوبی محافظت می شود و منابع هم بخوبی حفاظت می شوند و برای ندادن ستاره به دشمن هم مفید است. برای افرادی که کاپ هایشان را می خواهند حفظ کنند.

Town Hall 7 Farming Base

Town Hall 7 Farming Base

در مپ زیر هم تاون هال در نیمه معرض برای حمله قرار دارد که مهاجم تشویق به حمله شود و در عین حال در تله می افتد و با پیاده کردن بیشتر نیروهایش می توان شیلد لازم را گرفت.

Town Hall 7 Farming Base

این هم یک مپ برای وار که البته با تاون هال 9 چیده شده است و تجهیزات تاون هال 7 است و اشکالی ندارد و بنظر نمی آید که بتوان آن را سه ستاره کرد.

dark elixir protection farming base town hall 7 th7 farming base august 2016 3

Town Hall 7 War Base

Town Hall 8 Farming Base & War Base Layouts

این بار من دو نقشه واقعا برجسته برای تاون هال هشت برایتان گذاشتم که در نگاه اول عجیب و غریب بنظر می رسد،اما برای حمله به آن خیلی سخت می باشد.

در مپ زیر دشمن برای حمله سمت راست را انتخاب می کند ، بخاطر اینکه آسان بنظر می رسد. و می خواهند به مخزن اکسیر سیاه برسند و اجرای یک حمله و تشکیل قیفی شکل نیروها بسیار سخت است و از منابع هم محافظت خوبی می شود.

Town Hall 8 Farming Base

این هم یک نقشه وار است که بخوبی در عین سادگی از 3 ستاره شدن جلوگیری می کند که فیلم عملکرد آن را در زیر نقشه خواهید دید.

Town Hall 8 War Base

فیلم را تماشا کنید (بزودی)

Town Hall 9 Farming Base & War Base Layouts

این مپ هم برای تاون هال 9 طراحی شده است که از چپ و راست دشمن حمله کند،احتمال ناکامیش زیاد است و برای رسیدن به مرکز و به مشکل بر می خورد .

Town Hall 9 Farming Base

این مپ هم برای وار شگفتی ساز است و یک بیس ضد 3 ستاره است و جالبی آن این است که با قهرمانان دهکده نبرد سختی را بخاطر موقعیتشان خواهد داشت و از طرفی منابع و مخازن هم برای کند کردن حمله اثر بخش است .

Town Hall 9 War Base

مپ زیر هم بطور کامل از تاون هال محافظت می کند و حمله به آن برای رسیدن به مرکز دهکده مشکل است و از مخازن و منابع حفاظت می شود.

Town Hall 9 Trophy Base

Town Hall 10 Farming Base & War Base Layouts

یک مپ خوب فارمینگ برای تاون هال ده در زیر را مشاهده می کنید :

Town Hall 10 Farming Base

مپ زیر هم یک مپ ضد سه ستاره است که در صورت حمله از طرف قسمت های خالی نیروهای دشمن پخش می شوند و ناگهان به یک بن بست بر می خورند و با یک حمله سخت مواجه خواهند شد و گرفتن 3 ستاره خیلی سخت است و مپیی منحصر بفرد است.

Town Hall 10 War Base

مپ زیر هم برای حفظ کاپ طراحی شده است و همچنین در این نوع مپ ضد والکری و ضد بولر طراحی شده است و گرفتن سه ستاره نیز بسختی امکان دارد.

Town Hall 10 Trophy Base

Town Hall 11 Farming Base & War Base Layouts

محافظت از منابع خیلی سخت است ، مخصوصا که اینروزها با والکری و بولر حمله می شود که بیش از حد قوی ظاهر می شوند . این مپ با یک جایگیری خوب تاون هال و توپخانه عقاب ، تصمیم را برای مهاجم سخت می کند که از کدام طرف حمله کند.اگر از سمت توپخانه عقاب حمله کند از همه طرف ضربه می خورد و همچنین از سمت تاون هال حمله کند زیر آتش توپخانه عقاب قرار می گیرد.

Town Hall 11 Farming Base

در مپ وار زیر ساختمان های کارگر هم از رسیدن نیروها به مپ جلوگیری می کند و تاثیر اساسی دارد برای پخش شدن نیروها در اطراف هسنه نقشه.

Town Hall 11 War Base

Town Hall 11 Trophy Base

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی