کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

مپ ضد ۳ ستاره تاون هال ۹

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۰ ق.ظ

امروز قصد داریم یک مپ ضد 3 ستاره برای وار در تاون هال 9 را به شما دوستان را معرفی نماییم ، این مپ را در 2 کلن وار تست کردیم و نتایج آن بسیار قابل توجه بود.که در پایان نتایج حمله به این مپ را برای شما خواهیم آورد و بدون هیچ توضیحات بیشتری در ادامه مطلب به معرفی این مپ خواهیم پرداخت.

ویژگی ها :

محل قرار گیری کلن کسل:

کلن کسل برای محافظت از جزیره ملکه استفاده می شود که در ابتدای امر مهاجمان ، آغاز حمله خود را از آن قسمت شروع می کنند. شما در کلن کسل باید ترکیبی ار گوبلین ، والکیری ،بی بی دراگون را داشته باشیدکه برای دفاع مفید است.این دسته از دفاعیات برای حفاظت از حمله از سمت جنوب کافی است. مهاجم را مجبور به استفاده از تعداد زیادی از جادوها می شود که البته ضرری سنگین را هم متحمل شده است.

ضد حملات قیفی نیروهای پیشمرگ :

فضای مرده پشت ملکه کماندار بسیار مرگبار است! بودن زوج هایی از ساختمانهای طبیعی متراکم بسیار دشواراست برای مهاجمین برای تشکیل یک گروه پیشمرگ ،چرا که نیروها به سمت خارج هدایت میشوند و در جدا کرن گولم ها از هم و یا جاینت و یا له کننده ها هم بسیار مفید است و نیروهای پیاده در اطراف پایه شکست خورده در حمله می شوند.

خزانه ها:

این مپ دارای خزانه هایی با لول 12 است که از پیشرفت دشمن جلوگیری می کند و آسیب رسانی را از سمت بالا آهسته و کند می کند و مهاجم باید مقدار زیادی نیرو و یا طلسم هزینه کند برای رسیدن به مرکز دهکده مان. حتی در مرحله پاکسازی مپ از سمت دشمن شکستن دیوارها برای گرفتن آخرین ستاره و تخریب مخازن سخت خواهد بود.

نقطه لایه های دفاعی

در این مپ 10 تا از 12 مخازن بخوبی جایگزاری و پخش شده اند که خودش یک دفاع محسوب می شود و بطور موثر برای جلوگیری از حملات والکیری زمان را از دشمن می گیرد. آنها همچنین هاگ رایدارها را فلج کرده و علاوه بر این ساختمانها تنها 6 نقطه دفاعی را برای ملکه در نظر گرفته و تحت فشار و حمله های بزرگ اسن ساختمانها از ملکه مراقبت می کنند.

منطقه مرکزی KillZone

بمب های غول پیکر و همزاه با 2 تسلا مخفی DPS قدرتمندی را تشکیل می دهد و همانطور که گفتیم در آن منطقه آزاد متحمل ضربه می شوند مگر اینکه هوگ رایدرها قبل از کشته شدن از طلسم شفا دهنده استفاده کنند و استفاده از والکیری نیز به همین صورت است.

منطقه شمالKillZone

یکی دیگر از ویژگی های مهم این مپ ویزارد تاور + بمب غول پیکر که ترکیبی اساسی و موثر را تشکیل می دهد که حمله از قسمت شمالی که صورت گیرد مجبور به استفاده از طلسم شفا دهنده می شود که در صورت زدن آن بی فایده خواهد بود و حتی در صورت استفاده از هوگ رایدر یک مبارزه سخت را با قسمت KillZone مرکزی در پیش روی خواهد داشت.

منطقه شرقKillZone

2 عدد ویزارد تاور ، 2 بمب هوایی و غول پیکر در این منطقه قرار دارند و برای هر حمله ای مرگبار است و مهاجمان مجبور به استفاده از طلسم شفا دهنده مابین ایکس بو و ویزارد تاور می شوند.

تله های فنری

تله های فنری هم بخوبی برای مقابله با هوگ رایدرها و والکیری و غول و دیگر نیروها طراحی و جایگذاری شده است ، از آپدیت آنها غافل نشوید.

گزارش دفاعی مپ

البته این مپ هنوز تازه طراحی شده است و نیازمند مقداری تغییرات برای پیشرفت هم هست.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی