کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

الماس ارزان از اشخاص حقیقی نخرید !!!

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ

سلام ما امروز میخوایم که درباره فروش الماس ارزان قیمت از طریق اشخاص حقیقی صحبت کنیم و نکاتی رو به شما یادآوری کنیم.

و نکاتی درباره خرید الماس را به شما توضیح دهیم .

من شنیدم که تا همین چند هفته ی پیش عده ای شروع کردن به فروش الماس هی ارزان قیمت و مردم هم فکر میکنند که میتوانند الماس ارزان رو از طریق اپلیکیشن یا اشخاص حقیقی بخرند ، که حدودا 30% ارزان تر است .

3 دلیل ارزان بودن الماس از اشخاص حقیقی

- اون ها نیاز دارن تا وارد بشن به ( گیم سنتر ، گوگل ) تا بتوانند الماس ارزان قیمت برای اکانت شما فعال کنند ، آیا شما واقعا میخواهید که اجازه دهید کسی که هیچ اظلاعاتی از آن اکانتتان شود ؟ به یاد داشته باشید که چه اطلاعاتی را وارد کرده اید.

- بیشتر اوقات آن ها کلاهبرداری میکنند ، آن ها میتوانند که به اکانت شما وارد شوند و به همین دلیل  ممکن است که از اکانت شما استفاده های  غیر قانونی صورت بگیرد .

- آن ها از گیفت کارت گوگل یا گیفت کارت آیتونز درزدیده شده استفاده میکنند . و ممکن است برای شما مشکلات قانونی به وجو بیاید به دلیل استفاده شدن گیفت کارت های دزدیده شده در اکانت شما .

سوپرسل در حال مبارزه با این اشخاص

شرکت سوپرسل میخواهد با این افراد مبارزه کند . ولی هیچ پست رسمی وجود ندارد که چگونه آنها این افراد را شناسایی میکنند ، ولی همگی فکر میکنند که از طریق تاریخچه آن ها این را تشخیص میدهند به عنوان مثال "شما در ایالات آمریکا زندگی میکنید که یک دفعه شما از روسیه اقدام به خرید گیفت کارت و از دوباره به ایالات متخده برمیگردید" و سیستم این را تشخیص و اکانت شما را بن یا همان مسدود میکند 

بهترین را برای خرید الماس و پسنداز پول خود 

بهترین راه برای خرید الماس استفاده از  اپلیکیشن هایی مانند AppBounty و Appnana یا حتی FeaturePoints و یا میتوانید از بخش آموزش دریافت الماس رایگان شروع به دریاف الماس بدون پرداخت هیچ مبلغی انجام دهید برای ورود به این بخش "کلیک کنید"

ترجمه شده توسط محمدرضا سلیمی - ترجمه اختصاصی کافه کلش

ترجمه شده با :9:

 

نظرات (۳)

  • پرشین ناز
  • ممنون مفید بود
    پاسخ:
    سپاس فراوان دوست عزیز برای نظرتون
    سلام عزیزم
    وبلاگ زیبا و جذابی داری.
    موفق باشی دوست عزیز.
    پاسخ:
    بسیار متشکرم از شما  میثم عزیز
    لایک
    پاسخ:
    تشکر بابت نظر شما دوست عزیز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی