کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

ابتدا این نرم افزار هارا بر روی دستگاه اندرویدیتان نصب کنید(لازم برای سینک کردن)

دانلود آخرین ورژن نرم افزار Google Play Service

دانلود آخرین ورژن نرم افزار Google Play Games

دانلود آخرین ورژن نرم افزار Google Play Store 

دانلود آخرین ورژن نرم افزار +Google

و اما بریم سراغ آموزش:

 وارد setting گوشی ویا تبلت خود شوی

د.as1

۲-     وارد قسمت Accounts  شوید.

۳-     گزینه Add account  را انتخاب کنید.

as2

۴-     گزینه google را انتخاب کنید.

as3

۵-     اگر اکانت گوگل دارید گزینه Existing  رابزنید، در غیر اینصورت بر روی گزینه New  کلیک نمایید و مراحل ساخت اکانت را دنبال کنید.as4

توجه- اگر از قبل اکانت خودرا وارد گوشی خود کرده اید از اتصال برنامه Google +  به اکانت خود مطمئن شوید.as5

۶-     وارد بازی Clash Of Clans  شوید.

۷-     سمت راست پایین صفحه بازی بر روی آیکون چرخ دنده ها کلیک کنید.as6

۸-     در پنجره باز شده در نوار ستینگ بر روی گزینه Google+ Sign-In کلیک کنید.as7

حال بازی شما بر روی اکانت گوگل شما سیو می شود و با خیال راحت می توانید به بازی خود ادامه دهید.

نکته ها:

در بعضی مواقع باید مکان یاب گوگل خودتونو خاموش کنید و سیم کارت خودتون  از گوشی خارج کنید.

زبان دستگاه اندرویدی خودتون رو انگلیسی کنید چون برای خودم این مورد پیش اومده.

حتما آخرین نسخه Google Play Service رو نصب کنید. 

و اینم آموزش از طریق فیلم:

نظرات (۱۳)

ممنونم
ممنون از وب سایت خوبی که دارید
سلام من بازیم یکساله هر کاری میکنم بالا نمیاد کلا بیشتر اعضای کلن ما اینطوری شدن و روی لودینگ می مونه بازی و صدای بازی میاد ولی باز نمیشه بازی
  • آموزش تبلیغات رایگان در گوگل
  • ممنون از توضیحات کاملتون در مورد این سرویس
    من همه چیزم به روزه ولی بجای گوگل پلاس تو بازی دیسکانکت با گوگل پلی میاره.
    چرا دانلوداز اینترنت نمیشه
    سلام از من گوشیهم نمیدونم چی مشکل داره همه نرم افزار هایم هم بروز است اما وارد گوگل پلی میشم میگه انترنت موجود نیست در حالیکه انترنت فعال است نمیدونم چرا لطفا کمک کنید

    پاسخ:
    به تعمیرگاه های موبایل مراجعه کنید
    Slm baraye mn asan too add acount too setting , google nadare ke bekham entekhab konam   chi kar konam lotfan komakam konin
    سلام من همه نرم افزارها رو برا سینک شدن نصب کردم اما هنوز دیسکانکتم ،وقتی هم روش میزنم هیچ اتفاقی نمی افته ارور هم نمیده ولی همچنان دیسکانکته :( 
    چیکنم؟
    پاسخ:
    سلام 

    از این پست دیدن کنید 

    http://cafeclash1.blog.ir/post/37
    چه جوری مکان یاب گوگل را خاموش کنم
    پاسخ:
    از تنظیمات 
    وقتی میرم برای سیو میزنه گوگل پلی گوشی شما را پشتیباتی نمیکند با سازنده تماس بگیرید بگید چیکار کنم لطفا
    پاسخ:
    دستگاه شما گوگل پلی رو پشتیبانی نمیکنه به یکی از موبایل فروشی ها مراجعه کنید
    توی google setting  قسمت connected app بازی رو نشون میده و اینکه وارد گوگل + و یا play game هم که میشم باز همین پیغام رو میده
    چطور میتونم با سازنده تماس بگیرم و آیا اینکه گوشی روت شده ممکنه تاثیری داشته باشه
    ممنون از راهنماییت
    پاسخ:
    همه موارد رو به اخرین ورژن مطابق کنید 
    بازی تا قبل از اینکه گوشی رو روت کنم سینک بود به جیمیلم ندانسته گوگل پلی سرویس و استور و بسیاری برنامه های دیگه رو پاک کردم و الان که باز همه رو نصب کردم و تو تنظیمات کلش روی disconect میزنم پیغام زیر رو میده لطفا راهنمایی کنین . با تشکر
    google play services,which some of your applications rely on,is not supported by your device.please contact the manufacturer for assistance.
    پاسخ:
    شما وارد حساب گوگل پلی تون بشید خب 
    این متن میگه گوگل پلی شما پشتیبانی نمیشه باید با سازنده تماس بگیرید تا مشکلتون رو حل کنن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی