کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

آموزش رفع مشکل سینک (متصل) نشدن اکانت کلش اف کلنز به گوگل

خیلی از ایمیل ها یا نظرات یا پیام های درون مسنجرها که دریافت میکنیم شکایت از سینک نشدن اکانت به گوگل پلاس دارند

برای مثال عمده نظرات یا پیام ها به شرح زیر میباشد

سلام اکانتم به گوگل سینک میشه ولی هنوز روی Dissconected قرمز مونده

چراااااا اکانتم سینک نمیشه

سلام من اکانتم قبلا سینک میشد الان مشکل داره سینک نمیشه

و …

دوستان همینطور که خوده بنده با این مشکل مواجه بودم شما باید نرم افزار های Google play Service / Gmail / Google Plus  را در موبایل خود

نصب کنید و به اخرین ورژن  ارتقاء بدهید

برای مثال مورد داشتیم اکانتش سینک میشد و پیام خوش امدید هم توسط بازی دریافت میکرد ولی گزینه Google+ Sign in هنوز قرمزه و وصل نشده

ولی پس از اپدیت نرم افزار های ذکر شده به اخرین ورژن ارائه شده مشکلشون برطرف شده بود

امیدوارم با ارتقاء این نرم افزار ها مشکلتون بر طرف شود

برای دانلود یا اپدیت 3 نرم افزار برای اندروید به لینک های زیر در بازار مراجعه کنید

 نکته مهم : زبان گوشی حتما باید روی انگلیسی باشد بعد وارد بازی شوید (با تشکر از SAEED جهت یاداوری)

اگر بهد از این ها هم اکانت شما سیو نشد باید مرحل زیر را انجام دهید:

 root xplorer را باز کنید و به پوشه etc بروید و فایل hosts را پیدا کنید و آن را پاک کنید



 اگر شما چندین اکانت دارید که به آنها متصل نمیشود این پست را بخوانید 

جهت ورود به پست کلیک کنید 

نظرات (۷۴)

سلام من نمیدونم چرا از زمانی که وصل شده اکانتم به سوپرسل دیگه گزینه وصل شدن به گوگل پلی رو نداره بازیم میخوام چند بلیط طلایی بگیرم همش میگه باید به یک حساب در دسترس وصل باشید لطفا کمک کنید
سلام من میرم تو کلش هنوز قرمز و وقتی روش میزنم و برم به اکانت دیگری میگه باید گوگل پلی را بروز رسانی کنید منم چند بار بروز ریانی کردم ولی بازم میگه بروز ریانی کنید و دوباره امتهان کنید میاد
سلام من گوشیمو ریسیتش کردم الان میرم تو اکانتم بالا نمیاد خواهشا فقط زود جواب سوالامو بدین و اینکه این راهنمایی که کردیینو من رفتم تو قسمت مسیج واسه سوپرسل گزینه اول چی باید بنویسم و گزینه دومی اسم اکانتم نوشتم گزینه سومیم ک جیمیلم نوشتم خواهشا جوابم بدین سریع ممنون
سلام من با برنامه اپ کلون چندتا کلش زدم کلشم سیو نمیشه چیکار کنم🙀🙀🙀🙀🙀
اغا سلام.
من برا کلش رویالم ی گیفت 10 دلاری خریدم و بعد از این ک خواستم پک ارنا 11 رو بخرم این ارورو بم داد your payment declined to an issue with your account بعدش گفتم شاید کلش رویالم مشکل داره کلیر دیتا زدم اما بعدش هرچی سعی میکنم ب اکانتم برگردم نمیشه ک نمیشه.
کلش اف کلنزمم همینطوره تو اکانت کوچیکم بودم خواستم برم اکانت اصلیم هرکاری میکنم نمیشه پیام خوشامد میده ی لحظه ناپدید میشه و اکانت هم اصلا عوض نمیشه ترو خدا کمک کنید ممنون میشم.
با سلام
بنده دیروز به اشتباه از برنامه google setting کلش رو از جیمیلم جداکردم،حالا هرکار میکنم برنمیگرده و با جیمیلم وصل نمیشه چکار کنم..خواهش میکنم جواب بدین
در ضمن بعدش رفتم داخل بازی رو جبمیلی که از کلش جدا شده کلیک کردم..یه متن اومد که بازی به گوگل متصل شود منم تایید زدم..ولی متاسفانه بازم وصل نمیشه..ممنون میشم جواب بدین
سلام من امروز بنا به دلایلی جیمیلم رو دلیت اکانت کردم و یه جیمیل جدید ساختم اما هر کاری میکنم کانکت نمیشه
لطفا کمکم کنید ممنون
Dash Clash Royal Nasb Kardam 50 Darsad Mishe 81 Mindaze Biroon Bad Vas Chie In
سلام من رو اکانتم یک جیمیل زدم ولی حواسم نبود حذفش کردم یک جیمیل دیگه زدم حالا مینویسه دهکده شماروی یک جیمیل دیگر سیو شده است لطفا کمکم کنید.
پاسخ:
سلام خدمت شما دوست کافه کلشی عزیز 

جیمیل حذف شده تا 2 هفته قابل بازیابی هست

سلام من رو اکانتم یک جیمیل زدم ولی حواسم نبود حذفش کردم یک جیمیل دیگه زدم حالا مینویسه دهکده شماروی یک جیمیل دیگر سیو شده است لطفا کمکم کنید.
پاسخ:
سلام خدمت شما دوست کافه کلشی عزیز 

جیمیل حذف شده تا 2 هفته قابل بازیابی هست
چرا hosts پاک نمیشه
پاسخ:
دوست عزیز برای ثبت چند تا اکانت از بخش connect google play رو بزنید از تو تنظیمات و گوگل پلی برای شما باز میشه و Add account رو بزنید و اکانت خودتون رو اضافه کنید 
+ اگه قصد پاک کردن اکانتتون دارید باید از توی setting موبایل خود به بخش اکانت های گوگل بروید و اکانت مورد نظر را حذف کنید
من اون 3تا برنامرو آپدیت کردم
تون hots رو هم ژاک کردک ولی بازم قرمز میمونه!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام مطمینید که اخرین ورژن رو گرفتید ؟ توصیه میشه از گوگل پلی یا از سایت معتبری مثل فارسروید دانلود کنید . این برنامه ها رو هم یک بار امتحان کنید شاید مشکلتون حل شد  . گوگل پلی استور- گوگل پلی سرویس -گوگل پلی گیمز و جیمیل 
سلام من چند روز پیش یهویی دستم خوردم به دیلیت پروفایل و هر چی اکس پی از بازی هام گرفته بودم پاک شد حالا چکار کنم الانم کلشم سینک نمیشه؟
I'd tel:mahdi_s66
پاسخ:
بیشتر توضیح میدید ؟ در چه برنامه ای ؟ گوگل پلی گیمز ؟
سلام اون 3 تا برنامه هم آپدیت کردم بازم نشد چکار کنم؟ کلی بازی روش سیو خواهش میکنم یه راه حل پیدا کنیم.مرسی
پاسخ:
سلام مطمینید که اخرین ورژن رو گرفتید ؟ توصیه میشه از گوگل پلی یا از سایت معتبری مثل فارسروید دانلود کنید . این برنامه ها رو هم یک بار امتحان کنید شاید مشکلتون حل شد  . گوگل پلی استور- گوگل پلی سرویس -گوگل پلی گیمز و جیمیل 
سلام.بله سیو بوده و قبلا هم انتقال دادمش ولی الان بالا نمیاد.حتی کلش رویالم هم بهش وصل نمیشه.چند روز پیش پاک کردم
پاسخ:
احتمالا مشکل از ایمیلتون هستش لول چند بودید چند وقت بازی میکردید یک پیام به سوپر سل بفرستید یک سری سوال ازتون میپرسه و سپس اکانتتون بر میگرده
سلام.من چند روز پیش به اشتباه کلشمو پاک کردم اما الان که نصب کردم کلشم سینک نمیشه.همه برنامه هاییرو که گفتید اپ کردم ولی بازم وصل نمیشه .اما رو یه گوشیه دیگه کانکت میشه.زبان گوشیمو هم انگلیسی کردم.از جمیلم خارج شدم و دوباره وارد شدم.ولی تو تنظیمات همگام سازی که میرم جمیل همگام نمیشه.گوگل پلی و گوگل پلاسم وصل نمیشه try again میده .خواهش میکنم راهنماییم کنید.
پاسخ:
سیو بوده کلشتون اصلا ؟؟ چند وقته پاک کردید کلشتون را
با عرض سلام و خسته نباشید.من تمام برنامه هایی را که شما گفتید به روزرسانی کردم.ولی هنوز سینک نمیشه..لطفا جواب را به ایمیل من ارسال کنید.ممنون
پاسخ:
 لطفا به پشتیبانی در تلگرام تیکت بدید
Morteza_hasanvand
با عرض سلام خسته نباشید
من اشتباهی پروفایل گوگلمو حذف کردم ولی کلشم هنوز روی بلواستاکس بالا میاد الان در اصل باید از رو جیمیل پاک شده باشه خواستم با همون اکانت سینک کنم نشد خواستم با یدونه دیگه اکانت که ساختم سینک کنم ولی بازم دیس کانکت میده من دارم دیونه میشم یبار به سوپرسل پیام گم شدن کلشمو دادم یچیزی گفتن که توش یه لینک داشت زدم روش رفتم تو مرورگر چیز خاصی نداشت بعد امدم دوباره پیامو بخونم دیدم دیگه نمیتونم بیارمش دیگه هم نمیتونم پیام بدم اصلا نمیشه ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنین من معذرت میخوام که طولانی شد با تشکر
سلام وقتی میرم داخل بازی میزنه دیس کانکت میزنم کانکت شه هیچ کدوم از جیمیلام نیست میره تو تنظیمات قسمت جیمیل ها ، جیمیلمو وارد میکنم ولی ارور میده مشکلش چیه
پاسخ:
یک بار از حساب هاتون خارج شید و دوباره وارد شید 
وقتی وارد برنامه play games بشید توی قسمت تنظیمات یه گزینه هست برای حذف پروفایل .من اتفاقی دستم خورد به اون گزینه و الان تمام xp هایی که گرفته بودم پاک شده ودیگه نمیتونم به دهکده ام متصل‌بشم
سلام من اطلاعات ای دی گیمرزم پاک شده و نمیتونم به اکانتم متصل بشم
پاسخ:
منظورتونو متوجه نشدم میشه واضح تر بگید؟
hi chief thanks for reaching out to us inconvenience but i am not able to drtermine waht   exavtly is your issue .could your you please be more specific about the issue you are facing in the eay it is mention below  
some unauthorised is accessing your village _
you are not able to accesyour village _
 you lost your device _
please revart back to us as soon as possibie with
your exact issue

 regards

سوپرسل اینارو الان بم گفت یعنی چی؟ تو  مترجم گوگلم قشنگ معنی نکرد
سلام من یه اکانت داشتم لول 96 ایمیلم پرید  دوروز پیش رفتم  به سوپرسل گزارش دادم  یهو بعد از گزاشم ایمیلم  بالا اومد و وارد کلش شدم دو ساعت بعدش اکانتمو عوض کردم و وقتی خواستم دوباره برگردم به اکانتم دیدم وصل نمیشه تمام چیزارو هم اپدیت به روز کردم نیورد  امروز رفتم به سوپرسل  دو سه باری پیام دادم اما کاری نمیکنن باید چیکار کنم الان؟ روی  کلشمم نیستم ک بتونم ایمیل بسازم رو یه اکانت دیگه ای هستم لطفا کمکم کنید
پاسخ:
http://cafeclash1.blog.ir/post/567
سلام من تو یه گوشی 3اکانت دارم یکیشو از دوستم گرفتم  الان اون اکانتی که از دوستم گرفتم سینگ میکنه اما اکانتهای خودم اصلابازنمیکنه لطفا راهنمایی کنید. ممنون
پاسخ:
http://cafeclash1.blog.ir/post/567
سلام.بعدفرمایشات دوستان یه موردمهمتراینه که حتما داخل تنظیمات گزینه همگام سازوفعال کنید.موفق
باشه
مرسی ازکمکتون
پاسخ:
تشکر از شما
اگه مشکلتون رفع نشد بازهم پیام بدید
و یا در انجمن مطرح کنید 

پایدار باشید
همه ی روش هاراامتحان کردم ولی روی ایمیل جدید سیونمیشه
پاسخ:
سلام 

یه پیام از طریق بازی به سوپرسل بدید و بگید که وصل نمیشه 

و ادرس و رمز جیمیلتونو بدید فکر میکنم براتون درست کنن 


سلام
من می خواستم جیمیل اکانتموعوض کنم به سوپرسل پیام دادم الان سوپرسل اطلاعات کلشوازروی جیمیل پاک کرده واکانتم دیگه روی جیمیل سیونیست ولی اکانتم روی جیمیل جدیدسیونمیشه.
دلیلش چیه؟؟
چطوری می توانم سیوکنم؟؟
لطفاکمکم کنیدلولم۱۱۲است خیلی میترسم
پاسخ:
سلام دوست عزیز 

خب پاک کرده تا شما روی یک جیمیل جدید سیو کنید 

یک جیمیل جدید همین الان بسازید و آموزش بالارو از اول طی کنید 

اگه مشکلتون رفع نشد دوباره پیام بدید بیشتر راهنمایی میکنم


اقا من با این روشهای شما هیچ نتیجه ای نگرفتم.ولی بازم ممنونم.دوستانی که مثه من نتیجه نگرفتن. تاریخ رو به وقت امریکا تنظیم کنن و اروپا تنظیم کنن حتما حل میشه.اونایی با pc و BlueStacks بازی میکنن.تاریخ رو تویه BlueStacks تغییر بدن.من نیجه گرفتم.
  • امیر محمد محمدی
  • من به ساپورت کلش پیام دا دم منو به گوگل پلاس وصل کرد که!!!
    در صورتی که برنامه هام هم اپدیت نبود
    من همه ی این کا را رو انجام دادم بازم سیو نشد خاهشا کمکم کنید
    سلام،دوستان من هم مشکل عدم اتصال گوگل پلی رو داشتم،ولی با تنظیم ساعت و تاریخ گوشی همراه خودم،مشکلم رفع شد.با تشکر از سایت خوبتون
    پاسخ:
    ممنونم از شما 
    سلام..
    من بازیم به گوگل پلی وصله اما موقع کانکت شدن اسمم میاد مرحله تاون هال هم میاد اما داخل اکانتم نمیره، 
    ولی اکانت دوستم با گوشی خودم میره تو بازی لطفا راهنمایی کنید تشکر 

    منبع :www.cafeclash.in
    پاسخ:
    چک کنید ببینید همه برنامه های گفته شده در اخرین اپدیت هست یا نه 

    سلام وخسته نباشیدمن حسابم گوگل غیر فعال شد الان. فعال کردم   بازیم سینگ نمیشه  خواهشمند ام راهنمایی کنید
    پاسخ:
    درود 
    به یکی از موبایل فروشی ها مراجعه کنید 

  • سهیل حیدری
  • با سلام و درود بر شما من همه ی برنامه های که گفتید اپ کردم اما بازم کلشم سینک نمیشه تو رو خدا کمک کنید
    پاسخ:
    درود 
    قبلا سینک میشد یا اصلا سینک نمیشه 
    من تبلتمو فلش زدم الان هر کا میکنم سینگ نمیشه خواشا کمکم کنید
    پاسخ:
    برنامه های گفته شده را اپدیت کنید 
    سلام من گوشیمو فلش کردم الانم همه برنامه هارو بروز دارم اما سینک نمیشه رو جیمیل لطفا ج بدید
    پاسخ:
    مگه میشه!
    گوشیه من روته هر کاری میکردم سینک نمی شد بالاخره با روش شما تونسم سینک کنم خیلی راحت 
    پاسخ:
    خوشحالیم که آموزش بدردتون خورد :)
    سلام، 
    من بازیم به گوگل پلی وصله اما موقع کانکت شدن اسمم میاد مرحله تاون هال هم میاد اما داخل اکانتم نمیره، 
    ولی اکانت دوستم با گوشی خودم میره تو بازی لطفا راهنمایی کنید تشکر 
    پاسخ:
    درود
    تازگیا این مشکل پیش اومده براتون؟

    گوگل پلی رو اپدیت کنید


    سلام من هرچه قدر میکنم گوگل پلی گیمز در بلوستیکس کار نمیکنه اصلا هرچه قدر میزنم تو روش کار نمیکنه وقتی هم گوگل پلی سرویس را ارتقا میدم کللش باز نمیشه تورو خدا کمک کنید
    پاسخ:
    با سلام 

    برنامه های گفته شده را ارتقا دهید 

    باتشکر
    سلام اون لینک های زیر که گغتی دقیقا کجان؟من لینکی ندیدم
    سلام
    امانت کلشمو با جیمیل سیو کردم بعد از یه مدت خواستم یه اکانت دیگه تو گوشیم داشته باشم ولی چون به گوگل سینک نمیشد مجبور شدم همه چیمو اپ دیت کنم وبعد وار بازی شم تا کانکت شه ولی بازهم نشد با قند شکن هم امتحان کردم نشد رفتم تو تنظیمات جیمیلی که نرم افزارای گوگل سینک بودو ریمو کردم ویه جیمیله دیگه دادم بعد دوباره با فیلتر شکن امتحان کردم وقتی دکمه دیسکانکتو میزنم یه دایره ای میچرخه و کانکت نمیشه خواهش میکنم کمکم کنید دوهفتس درگیرم لطفا راهنماییم کنیدممنون.
    پاسخ:
    سلام

    وقتی اون دایره میاد صبر کنید کانکت میشه

    +
     و یا اینترنتتون ضعیفه از اینترنت قوی تر استفاده کنید
    باتشکر
    سلام ببخشید من هم همین مشکل رو دارم اما هیچ فیلتر شکنی روی بلو استکم کانکت نمیشه چیکار کنم؟
    پاسخ:
     سلام 
    یعنی چی فیلتر شکنی روی بلو استکم کانکت نمیشه ؟؟؟
    باتشکر 
    درود بر شما....منم مشکله

    sorry...

    your username and password do not match. please try again.

    (to recover your account information, go to http://google.com/accounts on your computer.)

      رو دارم...تو نظرات خوندم ک نوشتین ب سوپرسل تیکت بدین...میشه برام بگی تیکت چیه؟؟؟؟مرسی

    پاسخ:
    با سلام و احترام 

    این نامه به شما میگه که نام کاربری و رمز عبور مطابقت نداره 
    میگه برای بازیابی اطلاعات خودتون به ادرس http://google.com/accounts از طریق کامپیوتر برید 
    +
    (تیکت یعنی ارسال پیام که در این نامه که برای شما اومده به سوپرسل کاری نداره و  این کار به عهده گوگل هست )

    باتشکر 
    من مبخام به جیمیلم متصل بشم این ارور میده
    (یک مشکل دربرقراری ارتباط باسرورهای googleوجود دارد بعدا دوباره امتحان کنید)
    حتی با فیلترشکنم امتحان کردم 
    لطفا کمکم کنید.
    پاسخ:
    درود 
    به پشتیبانی گوگل پیام بدید 
    بااحترام 
    خسته نباشید من تمام برنامه هایی رو که گفتید بروز کردم زبون گوشیمم انگلیسی کردم حتی پیام خوش امدشم میاد اما بازم قرمزه نوشته دیسکانکت هزار بارم جیمیلمو پاک کردم دوباره امتحان کردم بازم نشد خواهشا کمکم کنید خیلی میترسم اگه گوشیم چیزیش بشه بازیم ازکفم رفته لوله هشتادویکم خدایی زوره مرسی
    پاسخ:
    سلام اگه پیام خوش امد میاد فکر نکنم مشکلی باشه 
    با فیلتر شکن عمل کنید 
    اگه کار نکرد به سوپرسل تیکت بدید 
    اقا من هرکار میکنم نمیشه خواهشا کمک کنید حتی به سوپر سل هم ایمل زدم یه جوابی دادن من که نفهمیدم ازش عکس گرفتم توی این سایت نمیشه عکس فرستاد تا کمکم کنید
    پاسخ:
    درود 
    چرا نمیشه عکس فرستاد؟
    عکستون رو به ایمیل زیر ارسال کنید 
    farzad05607@yahoo.com
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    باسلام:

    من قبلا بلو استکس رونصب کرده بودم وبازی کلش اف کلنزروهم درون آن نصب کرده بودم وبازی رو داخل جیمیلم ذخیره کرده بودم. اما حالا ویندوزم رو عوض کردم ودوباره برنامه بلو استکس رونصب کردم.هرکار میکنم اکانت جیمیلم دراین برنامه کانکت نمیشه که بخوام  بازی کلشم رو از ادامه سیو شدش ادامه دهم.کلیه برنامه های مورد نیاز بلو استکس (Google-Play-Games/Google-Play-services/GoogleServicesFramework/PlayStore)راهم نصب کردم.

    حتی آنهاراهم آپدیت کردم، از فیلتر شکن هم استفاده میکنم بازهم کانکت نمیشه و هر دفعه این ارور را میدهد:

    sorry...

    your username and password do not match. please try again.

    (to recover your account information, go to http://google.com/accounts on your computer.)

     

    هم جیمیلم رو درست وارد میکنم وهم پسوردش رو ولی هر دفعه این ارور را میدهد!!!

    دوست عزیز اگه ممکنه پاسخ این مشکل را به ایمیلم ارسال کنید.

    *******************

     

    باتشکر...

    پاسخ:
    درود دوست عزیز 
    به سوپرسل تیکت بدید 
    سلام من کلش رو با بلو استک هم با گوشی بازی میکنم با یه اکانت امروز ویندوز زدم دوباره بلو استک رو نصب کردم اما وقتی جیمیلمو سینگ میکنم نمیشه میگه یوزر با ÷سوورد مچ نیست در حالیکه همون یوزرو با گوشیم زدم اومد میشه بگید مشکل از کجاس همه برنامه های بلو استک هم نصب کردم اما مشکل تو مچ بودن که میدونم جیمیل رو هم صد در صد درست زدم لطفا کمکم کنید
    پاسخ:
    با دوتا وسیله فکر نکنم بشه به اکانت سینک شد 
    با فیلتر شکن عمل کنید و یا به سوپرسل خبر بدید 
    سلام من رویdisconnected میزنم ولی بالا نمیاد که به اکانت جیمیل وسلش کنم
    پاسخ:
    با فیلترشکن عمل کنید
    با سلام من دوتا اکانت دارم الان رو اکانت دومم هستم وقتی میخوام برم رو اولی پیغام ول کام نمیاد ولی برا دومی میاد چرااا؟ اگه به خاطر تحریم هاست چقدر باید صبرکنم با فیلترشکنم نشد
    پاسخ:
    خب اگه به اولی میره حتما وصله دیگه!
    مشکلی نیس!
    سلام و خسته نباشید . اقا ن تو گوشیم با سه تا اکانت بازی میکنم وقتی که میخوام به اکانت اولم  بروم سینک نمیشه و پیام خوشامد گویی هم نمیاد چکار  کنم؟لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    درود دوست عزیز 
    به دلیل تحریم این مشکل رخ میده از فیلترشکن استفاده کنید
    سلام من قبلا گوشیم روت بود اما چند روز پیش از حالت روت درش آواردم وقتی هم میخام به حسابم سینک بشم وارد نمیشه اگه میشه کمکم کنید
    پاسخ:
    با سلام  و احترام 
    چند دلیل میتوانند  وجود داشته باشد  
    -اول اینکه مطمئن باشید تمامی برنامه ها مثل google و gmail  و google play اخرین نسخه باشند و یک بار دیگر این امر را تکرار کنید
    -و یا هم میتواند از تحریم باشد با ف..ی..لتر شکن عمل کنید
    موفق باشید
    سلام مرسی از راهنمایی خوبتون  فدایی داری
    پاسخ:
    خواهش میکنم وظیفست :)
    باسلام دیگه فیلتر شکنو از کجا بیارم و من الان 14 سالمه 18- که نیس؟
    پاسخ:
    سلام این مشکل خودتونه:دی
    با سلام.من هم مشکل سینک شدن دارم.من اخرین ورژن هر سه برنامه رو دارم گوگل پلاس و جیمیل از گوگل پلی و گوگل پلی گیمز از بازار گرفتم و ورژن اخریشونه.من تونستم.تو بازی dominations سینک بشم و الان کانکت هستش.ولی توی کلش نمیتونم سینک بشم کانکت نمیتونم بشم اگه میشه راهنماییم کنین.
    پاسخ:
    در صفحات دوم و یا سوم سایت بگردید مطلبش وجود داره
    سلام خسته نباشین

    این اکانت ما وصل نمیشه یه جیمیل درس کردیم زدیم نشد یه دونه دیگه هم درس کردم باز نمیشه تو بالا میاره خوش اومدین و کانکت نمیشه
    لطفا راهنماییم کنین
    پاسخ:
    مال همه اینطوریه به دلیل تحریم با فیلتر شکن شاید جواب بده :)
    سلام،اونایی که با مشکل برنامه گوگل پلی سرویس متوقف شده است رو به رو شدن، حتما یه سر به وبلاگ من بزنند.
    خودم این مشکلو داشتم و پس از اینکه سی تا موبایل فروشی بردمو نتونستن حل کنن، بلاخره پس از دوماه جستجو تو اینترنت تونستم با یکی از سایتای خارجی مشکلمو حل کنم و بازی کلشم رو ادامه بدم. حتما دیدن کنین اونای که مثه من این مشکلو دارن.
    اینم بگم که تو هیچ سایت یا وبلاگ ایرانی این راه حل وجود نداره و من اولین نفرم . منتظرتون هستم ، 
    مرسی از سایت خوبتون

    اینم ادرس وبلاگ 
     www.clashgoogleservice.blogfa.com
    سلام 
    من میخوام کلن روت شده رو به جیمیل سینک کنم
    راهی هست؟
    دوستان خواهشا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام در انجمن تایپک بزنید تا راهنماییتون کنم
    باسلام
    اکانت من سینگ شده و قبلا راحت می تونستم بهش وصل بشم ولی حالا روی سینگ می زنم و جیمیلم رو انتحاب می کنم ولی هیچ اتفاقی نمی افته
    پاسخ:
    سلام  برای همه این اتفاق افتاده با فیلترشکن اینکارو بکنید شاید درست شد
    سلام و خسته نباشید من اکانتم قبلا سیو میشد ولی با جمیل جدیدمی خوام سیو کنم پیام خوش امد گویی میاد ولی سبز نمیشه  لطفا کمک کنید
    پاسخ:
    سلام
    اگه پیام خوش امد میاد مشکلی نداره وصله
    موفق باشید
    سلام من قبلا با جمیل قبلی سینک میشدم ولی چون جمیلم پاک شد یه جمیل دیگه ساختم ولی دیگه سنک نمیشه لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    پیگیری میکنیم
    سلام خسته نباشید
    اقا من کلش رو اپدیت کردم ولی دیگه به جیمیلم وصل نمیشه
    چیکار باید بکنم ؟
    پاسخ:
    دوست عزیز در انجمن مطرح کنید
    سلام ببخشید من بازیم وقتی وارد میشم میزنه ولکام ولی هنوز دیس کانکته و سبز نمیشه.چیکار باید کنم.من یه جمیل جدید بهش دادم.ممنون میشم راهنمایی کنین
    پاسخ:
    تمامی برنامه های ذکر شده در پایین را به جدیدترین نسخه ارتقاء دهید ان شاالله که درست میشود :)
    نرم افزار ها :
    Google Plus/Google play Service / Gmail

    درود دوست عزیز خسته نباشی  من اون سه برنامرو اپدیت کردم ولی هنوز وصل نمیشه من قبلا گوشیم رو روت کردم که اینجوری شد .خواهش میکنم کمکم کن لولم 91 هست میترسم خیلی
    پاسخ:
    اگه قبلا وصل میشد که هیچی ولی اگه وصل نمیشد مشکل از گوشیتونه
    در ضمن ترس نداره فوقش اگه اکانت پرید میشه برگردوند
    1-از صفحه پروفایلتون عکس بگیرید
    2- لولتون به همراه اخرین کلنی که رفتید رو حفظ باشید دیگه ترس نداره
    موفق بباشید
    سلام.
    ممنون از سایت خوبتین.
    قبلا بازی کرده بودم تا لول 11 بعد دیگه بازی نکردم.باز بازی کردم تا لول36 ولی چون دوتارو رو ی جیمیل ذخیره کردم دومی دخیره نشده بود و پرید.
    به سوپرسل از طریق بازی پیام دادم و حالا امروز کلشم برگشت همون دومی لول 38 رو جیمیل جدید ذخیره نمیشه و فقط رو همون جیمیل قبلی کانکت میشه و دیگه سوال load نمیپرسه یعنی ذخیره شده رو اکانت قبلی؟
    واسه اطمینان رو برنامه bluestacks کلش نصب کردم به جیمیل قدیمی کانکت شدم بازی از ادامه بود همینی ک سوپرسل واسم برگردوند لول 38.این یعنی سیو شده؟
    لطفا جواب بدین مهمه.
    پاسخ:
    بله مطمئن باشید سیو شده :)
    سلام
    من با برنامه bluestacks کلش بازی میکنم 
    الان که میخوام به جیمیل وصلش کنم بعد از نوشتن ایمیلو پسوردم و اوکی زدن تو قسمت 
    sing in میمونه و متصل نمیشه
    توروخدا کمک کنید
    پاسخ:
    سلام شاید bluestacks مشکل داره :)
    سلام خسته نباشید.من میخام اکانت خودمو سیو کنم نمیشه تمام برنامه ها رو ابدیت کردمو با ف ی ل ت ر شکن میرم ولی بازم سینگ نمیشه پیام خوش امد گویی هم میده.لطفا کمکم کنید
    پاسخ:
    سلام به این دو مطلب مراجعه کنید

    مطلب یک
    سلام من همه این کارارو کردم زبانئ هم انگلیسى کردم ولى وقتى گزینه سینک این و میزنم یه گزینه نصب میاد یه دونه لغو نصبو میزنم میره تو بازى هاى پلى بعد مینویسه این برنامه ظرکشور شما وجود نداره کمکم کنید
    پاسخ:
    سلام باید از ف-ی-ل-ت-ر شکن استفاده کنید

    با سلام موقع ثبت در گوگل این پیامو میده:

    google play services,some of your applications on,is not supported by your divice,please contact the manufacturer for assistance

    پاسخ:
    کل منظورش همینه میگه برخی برنامه ها توسط divice پشتیبانی نمیشه باید با سازنده تماس بگیرید
    سلام گوشیمو فلش زدم  الان هرچی جیمیلم میزنم بازی قبول نمیکنه چیکار کنم اکانتم برگرده
    پاسخ:
    وقتی گوشیتونو فلش زدید باید یه بار دیگه در گوگل پلی ثبت نام کنید
    وقتی ثبت نام کردید وارد بازی بشید و عملیات رو انجام بدید اگه بازهم درست نشد مارو باخبر کنید 
    بااحترام
    سلام
    وقتی میخوام فایلhosts رو پاک کنم.علامت اخطار میده
    سلام من این کارارو کردم نشد البته من قبلا وصل میشدم ولی الان نمیشه به اخرین ورژن ارتقا دادم بازم نشد لطفا کمکم کنید
    پاسخ:
    با سلام 
    ما سه راه را برای وصل شدن به اکانت گوگل برای شما انتخاب کردیم 
    برروی مطالب زیر کلیک کنید



    اگر بازهم این مشکل ادامه داشت مارا با خبر کنید
    همه این کارا رو کردم نشد البته قبلا میشد تبلت و فکتوری ریست زدم دیگه هرچی اپدیت کردم نشد اون فایل رو هم پاک کردم باز نشد
    پاسخ:
    درود 
    مشکل از تلفن همراه شماست 
    تمامی این مراحل تست شده اند
    باتشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی