کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

قوی ترین نقشه ساختمان اصلی 8

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ق.ظ

شهرداری 8 جنگ پوسته پایه

در جنگ قبیله آن را بسیار محبوب است که یک سطح تالار شهر بالاتر خواهد از پایگاه خود را حمله. البته این گاهی اوقات خسته کننده, اما این تنها اگر یکی دیگر از سالن شهر اتفاق می افتد 8 بازیکن قادر به نیست 3 ستاره پایگاه خود را - با این طرح پایه شما آنها را سردرد.

طرح ضد اژدها TH8 جنگ پایه

Anti Dragon TH8 War Base TH8 War Base Anti Dragon

این سالن شهر 8 جنگ طراحی پایه است که به منظور دفاع در برابر حملات اژدها. به نحوی این حملات هنوز کاملا مردمی است. با دفاع هوایی متمرکز و طرح آن را سخت به قیف اژدها به طور مستقیم به هسته شما به هر یک را ببینید 3 ستاره با حملات اژدها در این پایگاه.

بهترین تالار شهر 8 ضد گراز سوار جنگ پایه

Town Hall 8 Anti Hog Rider base with cloaked Traps TH8 War Base Anti Hog Rider cloaked traps

این یک طرح بزرگ برای استفاده در برابر سواران گراز است. شما باید تنظیم تله قوی است که قابل پیش بینی نیست - مهاجم فقط شاهد 4 موقعیت های ممکن و همه آنها بسیار خصمانه علیه سواران گراز هستند. بیشتر و بیشتر مهاجمان با استفاده از سواران گراز جرم و این پایه 3-خیره با سواران در گیر نمی.

این پایگاه توصیه من این است.

مخالف 3 ستاره Allrounder جنگ پایه طرح TH8

Anti 3 Star TH8 War Base Design TH8 War Base Anti 3 Star

این پایگاه جنگ تلاش می کند به کار در برابر تنظیم حمله های متعدد - شما تنظیم دام به خوبی کار در برابر سواران گراز, دفاع هوایی متمرکز و راه اندازی عمومی خوب در برابر اژدها و بودن همچنین تعداد زیادی از بهار تله در برابر حملات غول / شفا دهنده.

از همه تله در داخل بیشتر به طوری که آنها به راحتی نمی تواند از خارج باعث می شود.

TH8 جنگ پایه ضد GoWiPe

Town Hall 8 Anti 3 Star Base TH8 War Base Anti 3 Star 02

این پایگاه یک نسخه جایگزین از طرح TH8 دوم در بالا است. من دوست دارم ساختار کلی زیرا باعث می شود آن را سخت به قیف حملات GoWiPe به هسته.

شهرداری 8 انجمن جنگ پایه

TH8 Anti Giant War Base Design TH8 War Base Anti 3 Star 04

این پایگاه با هسته جدا شده کار می کند بسیار خوب در برابر اکثر حملات. تکرار حمله به من نشان می دهد دیده می شود که بسیاری از مهاجمان موفق به دریافت سالن شهر به دلیل نیروهای ترجیح می دهند که در اطراف آن. یک راه خوب برای شما در ستاره آخرین ذخیره کنید.

شهرداری 8 کشاورزی پوسته پایه

صرفه جویی در منابع در حالی که کشاورزی در تالار شهر 8 می توانید سخت. در اینجا برخی از طرح های پایه من برای شما توصیه می, بسته چه می خواهید انجام دهید. من یکی هاردکور تیره اکسیر طرح کشاورزی و دو طرح بندی allrounder برای محافظت از تمام منابع (و همچنین ممکن است).

نکته مهم این است به گسترش انبار بنابراین مهاجمان نمی تواند برای آنها به طور خاص رفتن. این خطر وجود دارد که یک مهاجم می تواند همه غارت بدون گرفتن را به حداقل می رساند 3 ستاره در پایگاه خود را.

تیره اکسیر حفاظت TH8 کشاورزی پایه

TH8 Farming Base Dark Elixir Protection TH8 Farming Base Dark Elixir Protection

این کشاورزی پایه TH8 طراحی شده است برای کمک به شما تیره اکسیر نجات. تاریکی اکسیر در هسته آن غیر ممکن به آن را دریافت بدون هدف قرار دادن پایگاه خود را بسیار سخت تا امن است - چیزی که من نمی بینم اتفاق می افتد در تالار شهر 8 چرا که اهداف بسیار آسان تر برای یک مهاجم وجود دارد.

سالن شهر، نیمه معرض برخی از تیره اکسیر برای حمله کند و بسیاری از آنها خواهد رفت که برای دریافت پاداش لیگ, اما همچنین به شما یک سپر را.

لطفا توجه داشته باشید که این پایه است که تنها اگر شما می خواهید برای ذخیره و مزرعه تیره اکسیر به طور انحصاری. اگر شما هم می خواهید برای صرفه جویی در منابع دیگر در صورت تمایل به استفاده از یکی از سالن شهر بعدی 8 پایگاه های کشاورزی.

سالن شهر ترکیبی 8 کشاورزی پایه

Best Town Hall 8 Farming Base Layout TH8 Farming Base Compartments

اگر شما در حال حفاظت از همه منابع خود را, شما نیز برای محافظت از سالن شهر خود را داشته باشند. آن را به ارزش 1 طلا ذخیره سازی, 1 اکسیر و انبارداری نیز 20% از خود تیره اکسیر در دسترس.

ذخیره سازی در خارج توسط آسیب چلپ چلوپ محافظت, با وجود این واقعیت که آنها نگاه کمی بیش از حد برای یک پایگاه کشاورزی در معرض. هیچ راهی برای آنها ادم احمق به راحتی وجود دارد.

اختصاص چیدمان TH8 کشاورزی پایه

TH8 Farming Base with Strong Funneling TH8 Farming Base Funneling

این هم یک هیبرید طرح پایه کشاورزی کلاسیک. هسته محافظت از اکسیر تیره و سالن شهر خود را, در حالی که انبار در دود لوله در خارج هستند.

هیچ راهی برای دسترسی آسان به آنها وجود دارد و اگر کسی می رود برای آنها شما بیش از دو دست دادن نیست, اما شما سپر خود را دریافت کنید.

نتیجه

این همه در مورد انتخاب آنچه شما می خواهید برای دفاع در برابر. این پایگاه به خوبی کار, به خصوص جنگ پایه دوم نشان داده شده. مراقبت برای تغییر تله کمی به طوری که هیچ کس نمی تواند آنها را پیش بینی.

امیدوارم حالشو برده باشید

نظرات (۲۸)

مپ های خوبی هستن ولی اگه میشه با توجه به اپدیت جدید کلش مپ های تازه ای بزارید ممنون میشم
پاسخ:
به زودی قرار میگیره ...
عاااااااااالی دمتون گرم
پاسخ:
خواهش میکنم
با یک نگاه میشه گفت عالیه
پاسخ:
تشکر عزیز 
مرسی عالی بود دمتون گرم مپ های بیشتر بگذاریدش
پاسخ:
خواهش میکنم چشم
سلام و درود
هر مپی سه میشه مهم آینه که روبرویی  استراتژیکش چی باشه.با گولم پکا و ویز بیشتر مپ هارو میشه 3 کرد در ضمن آگه طوری ایر دفنیس هارو  بچینی که مثلثی بشه و نزدیک بهم دراگ  3 نمیتونه  کاری بکنه  اونم باید ایر دنیس 6 باشه
باتشکر  
سلام فوق العاده مپ بیخودیه با گولم پکا دراگ هوگ کلا با هر چی بزنن 3 میشه فقط مونده با گوبلین 3 کنن 
تنها راه سه نشدن با گولم و پکا این که دیواراتو به تیکه های کوچیک تقسیم کنی. تا گولم بیاد همه ی دیوارارو بشکنه خورده. این نقشه سوراخ زیاد داره بدون هیچ زحمتی گولم یا پکا میرن داخل با دو تا اسپل پودر میشیی. ولی ضدهوایی خوبیه.
با سلام من همین مپو چیدم ولی با پکا و کولم بدون مقاوت سریع سه میشع اونم پکا لول یک الانم فول تان هشتم حتی دیوار ها 
سلام دوستان مدیر سایت.مپ خوب وعلی گذاشتین بچه ها اتفاقا من بانظر بعضی ها موافقم چون من اولش که این مپو چیده بودم دوستای هم کلنیه خودم میگفتن این چیه گذشتی زود عوض کن ولی من عوض نکردم ولی به دوستام هم چیزی نگفتم از این مپ چون زیاد متمعا نبودم که مپ خوبیه .الان من این مپو بیشتر از یک ماه چیدم طبق همین شرایط تا حالا که  روبروم منو نتونسته سه کنه هیچ دوهم به زورمگر این که ی تاون هال نه بزنه سه کنه که اینم طبیعی هستش حالااین مپو که خودم دارم هیچ همون دوستایی که میگفتن این مپ بدرد نمیخوره خودشون  چیدن✌✌
پاسخ:
ممنونم از شما 
این مپ بدرد نمیخوره، چون هم دیواراش خوب چیده نشده و گلام پکا ویزارد راحت سه میزندش و هم جای منابع خوب نیست و دراگون راحت صافش میکنه، منابع طلا و الکسیر حتما باید تو برد ایردیفنسا باشن تا وقت دراگونا رو بگیره، موفق باشین
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
برو باو **** گیر اوردی **** با فول بربر لول چهار سه ستارم کردند تازه همهچیز منم مکس بود با اون مپ *****
سلام
ممنون از مپ خوبتون
فقط خیلی طول کشید تا تکمیل شد
پاسخ:
ممنونم از نظرتون :)

جمع کن بابا ....... مردم سرکار گذاشتی .......با بربر ارچر جیانت منو 3 کردن با دراگ 3 کردم ......ج بده لطفا

من این مپ تو ماه دارم هر کی با گولم پکا میاد صدرصد سه میشه با دراگم خیلی خیلی راحت زدن دیشب با دراگ سه زدن هشت تا از دراگش زنده موندن یعنی در کل دردسری برا حریف ندارن
ضرر نداره بچینیدش خوبه ......................................................................................؟
سوال چگونه اینمپ هارا بسازیم
این مپو که گذاشتم بیشتر از یک ستاره نمیتونن بگیرن ممنون از مپتون 
‌بااین مپتون
مپه سختیه اما من ازش راضیه ام 5 تا وار زدیم تخت نشدم 
سلام بابا من ایت مپ چیدم مثل آب خوردن من رو با دراگ 3 ستاره کرد چرا الکی میگی 3 ستاره نمیشه
پاسخ:
درود

هر مپی سه ستاره میشه اما مهم اینکه استراتژی چی باشه و لول سرباز

موفق باشید
سلام.این مپ خوبیه ولی منو با گولم ویز پکا سه کردن 
پاسخ:
چیزی نشد نداره عزیز من :)
با عرض سلام و خسته نباشید.
من هرکاری میکنم مپ کامل باز نمیشه
لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
درود دوست عزیز 

کدومش؟

اینارو در مرورگرتون کپی کنید 

http://s6.uplod.ir/i/00670/93ku3q47a53x.png

http://s6.uplod.ir/i/00670/kku51rqsut50.png

موفق باشید
سلام چرا تومپاتون خبری از دستگاه باد بزن نیست😠😠😠😠😠
پاسخ:
سلام

این مپ قبل از اضافه شدن ایر سوییپر هست

باتشکر
ممنون بابت مپ، خیلی عالیه
پاسخ:
خواهش میکنم :)
مپ خوبیه برا دفاع دراگ و هوگ اما با گولم و پکا سه میشه که طبیعیه درکل مپ خوبیه

پاسخ:
ممنونم از نظرتون
من استفاده کردم با پکا و گولم دو و ویز پنج سه شدم 

پاسخ:
:)
این مپ فقط واسه دراگون و هوگ خوبه ولی حتی نمیتونه در برابر غول شش هم مقاومت کنه
پاسخ:
من خودم از این نقشه استفاده میکنم اتفاقا امروز تو وار با گولم و پکا  و ویزارد لول اخر بهم حمله کردن تونست دو ستاره ازم بگیره :)
مقاومتش عالیه  
بابا این مپ که کامل نیس

با سلام مرسی که وبلاگم سرزدی و نظر دادی می خواستم بگم وبلاگ خوبی داری
این مپ کلش اف کلنز خیلی به دردم خورد مرسی 
پاسخ:
با سلام و احترام
خوشحالیم که این مپ مورد رضایت شما قرار گرفته است .....
موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی