کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

یک مپ عالی برای تاون هال 9

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ق.ظ

مزایای این نقشه :

+ کلن کسل در مرکز و مرکزی پر قدرت

+ ضد هاگ ریدر

+ دارای طرحی گسترش یافته و بزرگ

+ کارگذاری تله ها بصورت عالی

معایب این نقشه :

- به سادگی 50% می شود

- تله ها و تسلاها بصورت متقارن است

- آرچر کویین در مرکز نیست

- دفاعیات پوشش نمی دهند همدیگر را

نحوه عملکرد این نقشه چگونه است ؟

ضد هاگ ریدر

این نقشه حمله هاگ ریدر ها را بصورت قیفی شکل در می آورد و همانطور که می دانید هاگ ریدر بصورت نقطه ایی پیاده می شود و برای نتیجه گیری بهتر این است که تجمعات آنها پخش نشود و جمعی حرکت کنند که این نقشه آنها را از هم جدا می کند و وقتی هم که به مرکز می رسند به خاطر جاینت بمب ها قتل عام می شوند .

ضد حملات هوایی

تمام نقشه توسط ایردیفنس و ویزارد تاور پوشش هوایی کامل داده شده است و تلمبه هوایی هم اگر در قسمت جنوب تقشه قرار گیرد هم مناسب است چون تاون هال از قسمت جنوب در دسترس تر است و با قرار دادن تلمبه هوایی رسیدن به آن مشکل می شود.

ضد گولم

ساختمان های دفاعی بصورت گسترش یافته چیده شده اند و به همین خاطر گولم قادر نیست چند ساختمان دفاعی را به خود مشغول کند و در محدوده آنها قرار نمی گیرد و می توان یورش دشمن را مهار کرد و رسیدن آن به مرکز سخت است و دائم نقشه را دور می زند.

از آرچر کویین و بربر کینگ خودمان هم برای دفاع از مرکز ، منحرف کردن آنها و مقاومت در برابر دشمن به همراه ساختمان های دفاعیمان استفاده می شود.

کارنامه دفاعی

در زیر هم یک کارنامه دفاعی از حملات به این نقشه را برای نمونه برایتان گذاشته ایم که نتوانسته اند آنرا سه ستاره کنند . به نیروهای حمله کننده هم توجه کنید.



  • ۹۴/۰۳/۲۵
  • فرزاد رجائیان

نظرات (۱)

جان تو اصلا اینجوری که می گی نیست اول هوگ رو می تونن به صورت یک خط از بالا به پایی بریزن .گولم هم با یک اسپل جامپ در وسط دفاعی های یک طرف رو به خودش مشغول میکنه و ویزارد از پشت میزنه دفاعی هارو ..هوایی هم با دراگ حمله کنن به علت نزدیکی به گوشه ها با 4 اسپل و ریختن دراگ از نزدیک ایرها ودیگر هیچ ایکس بو هم که بی خیال رو دراگ اثرش 00هست مگه این که دراگ 1و2و3و4باشه شاید بمیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی