کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

چه اسپلی برای حمله دراگون مناسب است ؟ (قسمت دوم)

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۲۲ ب.ظ

درقسمت قبل مطلب کوتاه بود اما در این قسمت بصورت کامل برای هواداران کافه کلش توضیح میدیم

برا ی تان هال ۷ :

از ۳ اسپل لایتینگ(رعد و برق) استفاده کنید 

در تان هال ۷ به دلیل وجود ۲ ضد هوایی ، تخریب یکی از آنها بسیار مفید بوده و تنها چیزی که جای نگرانی برای حمله دراگونی شما وجود داره یک ضد هوایی باقی مانده است . مطمئن باشید فقط ضد هوایی که میتونه در مقابل حمله دراگونی شما مقاومت کنه . شما برای تخریب ضد هوایی سطح ۵ به طلسم رعد و برق سطح ۴ نیاز دارید  . برای استقاده از دراگون ها ، ۲ دراگون با هم از چپ ( ۲ خط قرمز ) ۲ دراگون از راست ( ۲ خط قرمز ) و مابقی دراگونها به همراه نیروهای کلن کستل که شامل بالون یا دراگون هست رو از ناحیه خطوط نارنجی ارسال کنید .

mass-dragons-3-lightning-or-2-rage-1-heal

 

خوب حالا زمانی که در تان هال ۸ هستیم و دشمن دارای ۳ ضد هوایی هست بهتره که از ۲ اسپل ریج و ۱ هیل استفاده کنیم .اما باز هم گاهی اوقات ۳ اسپل رعد و برق بهتره . برای مثال چند مپ رو بررسی میکنیم :

برای مپی همانند مپ زیر که ضد هوایی های اون در لایه خارجی قرار دارند . استفاده از ۳ اسپل لایتینگ مفید تره . و بعد از نابود کردن ضد هوایی ابتدا ۲ دراگون در سمت چپ و راست استفاده میکنیم (خطوط قرمز ) و بعد از لحظاتی از ناحیه خطوط نارنجی بقیه دراگون ها وکلن کستل رو خالی میکنید .

mass-dragons-3-lightning-or-2-rage-1-heal-2

اما در مپی همانند مپ زیر که تمام ضد هوایی ها در مرکز قرار دارند استفاده از ۲ اسپل ریج و ۱ هیل مناسبتر بوده . ابتدا ۲ دراگون از چپ ۲ دراگون از راست برای پاک سازی و لحظاتی بعد بقیه نیروها از وسط بریزید تا دراکون ها به سمت وسط بروند . ابتدا یک اسپل ریج استفاده کنید ، سپس در زمانی که دراگونها زیر حمله ضد هوایی ها قرار گرفت از اسپل هیل خود استفاده کنید و در آخر جایی که بیشتر دراکونها بودند از اسپل ریج استفاده کنید.

mass-dragons-3-lightning-or-2-rage-1-heal-3

امیدوارم این آموزش مفید بوده باشه

  • ۹۴/۰۲/۰۴
  • فرزاد رجائیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی