کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

واقعیت های جالب درباره بازی

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ

1 .تغییر ظاهری پکا به همراه دراگون، پکا یکی از دو نیروی بازی است که در هر سطح ظاهر آن تغییر میکند. 

2. پکاها مونث هستند مدت زیادی بود که کاربران بازی سوال میپرسیدند که جنسیت پکا چیست؟ زن یا مرد تا بالاخره سوپرسل جواب این سوال را در صفحه بارگذاری بازی داد و پکا را با ضمیر مونث خطاب کرد. 

3. P.E.K.K.A و پیدا شدن مخفف آن از طریق فیسبوکسوپرسل در سال ۲۰۱۲ اقدام به برگزاری یک مسابقه در شبکه اجتماعی فیسبوک کرد. مسابقه ای که در آن شرکت کنندگان باید مناسبترین جمله را برای وصف نیروی پکا با توجه به حروف به کار رفته در آن اعلام کنند. اما فرد برنده چه گفت؟ او این نام را برای پکا انتخاب کرد: 
Perfect Enraged Knight Killer of Assassins 
شوالیه خشمگین بی نقص قاتل آدمکش! 

4. خرج کردن ۷۰۰۰ دلار در یک ماه! (معادل ۲۲ میلیون تومان) پاندا، یکی از ۱۰ بازیکن برتر Clash of Clans در گفتگو با وبسایت Wired اعلام کرده است که ماهانه ۷۰۰۰ دلار برای روستای خود در این بازی خرج می کند. 

5. بازی روی ۵ آیپد، آن هم به صورت یکجا! جورج یائو، یکی از برترین بازیکن های Clash of Clans، شش ماه تمام را صرف انجام این بازی روی ۵ آیپد کرد، آن هم به صورت همزمان! البته از سلامت و همچنین حساب بانکی او اطلاعاتی در دست نیست! 

6. سوپرسل و درآمدی مانند پیدا کردن معدن الماس! از فوریه سال جاری میلادی (آن*طور که اعلام شده است) سوپرسل به طور میانگین هر روز ۵ میلیون دلار از این بازی درآمد دارد. قطعا مقدار زیادی است نه؟! اما این همه ماجرا نیست.در مقاله Clash of Clans: مسیر موفقیت امپراتوری بازی*های موبایل درآمده است: 
بنا بر اعلام رویترز، سودکل سوپرسل در سال ۲۰۱۲ رقمی بالغ بر ۱۰۱ میلیون دلار بود که با رشدی خیره کننده به ۸۹۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ رسید و امسال این رقم ۱.۸ میلیارد دلار برآورد شد. این راه و روش سوپرسل است. اینکه به جای شماره*ها و نسخه های مختلف از بازی خود، روی هسته آن و یک تجربه چندین و چند ساله کار کند.

7. پهلوانان هرگز نمی میرند! 
مانند فیلم های مورد علاقه تان که قهرمانان در آن نمی میرند، این موضوع در بازی Clash of Clans نیز صدق می کند. آن ها قوی ترین نیروهای بازی هستند که هیچگاه از بین نمی*روند. اما در عوض برای استفاده دوباره از آن ها باید مدت زمانی را صبر کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی