کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

دانلود نرم افزار کلش سل برای اندروید

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ب.ظ

کلش سل،نام برنامه ای که حاصل زحمت چند مدته تیم برنامه نویسی کول اندروید میباشد!در این نرم افزار شما فقط با قیمت 3 هزار تومان میتوانید اکانت خود را برای فروش اگهی کنید تا هزاران نفر از کاربران کلش سل اگهی شما را ببینند!

امکانات:

ثبت اگهی

جستوجو بین اکانت های ثبت شده

دیدن اکانت های ثبت شده

و...

تحت حمایت سایت کافه کلش

جهت دریافت از کافه بازار کلیک کنید

  • ۹۴/۰۹/۱۲
  • فرزاد رجائیان

دانلود نرم افزار کلش اف کلنز

کلش سل

نظرات (۳)

من نمی توانم این برنامه را دانلود کنم اگه امکان داره از طریق ایمیل برام بفرستید یا سایتی را معرفی کنید تا برنامه را دریافت کنم

پاسخ:
سلام دوست عزیز 

 این برنامه توسط تیم کول اندروید طراحی شده است 

و کافه کلش  حامی این نرم افزار است 

ورژن دوم این نرم افزار بزودی ارائه میشود و لینک دانلود مستقیم قرار میگیرد 

باتشکر 
تباریکالله
سلام من پرداخت کردم اما اگهیم زده نشد چکار کنم! تورو خدا کمک کنید!
پاسخ:
درود دوست عزیز 

مشکل از سرور بوده ، از شما پوزش میخوایم 

شما میتونید اطلاعات اگهیتونو به ادرس زیر ارسال کنید تا قرار داده بشه 

info@cool-android.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی