کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

شروع ضد تقلب در جولای 2016

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ

ضد تقلب کلش اف کلنز در مرداد ماه امسال 

چیزی که خیلی از ما از اون استفاده که کردیم برنامه هک بازی ایکس مود است . شرکت سوپرسل در تلاش است برای ممنوعیت تقلب کلشر ها و از بروزرسانی که قرار است در مرداد اتفاق بیوفته برخورد با این افراد است .

ایکس مود مرد !!!

ایکس مود بزرگترین و محبوب ترین ارائه دهنده ابزار مود است ، در حال خاموش شدن است .

مدتی بعد از اینکه سوپرسل اغاز کرد برای بن کردن کاربران ، آن ها اظهار داشتند که هنوز هم کسانی از این برنامه استفاده میکنند.

نتیجه گیری 

اخرین نصیحتی که ایکس مود بازها  به من کردند  !!! من ایمیل هایی از کسانی که بن شدند دریافت کردم - پس تقلب نکنیــد !!! شما میتوانید بدون تقلب در این بازی برنده شوید و بدون تقلب بازی بسیار سر گرم کننده میشود ، محدودیت 14 روزه داریم و محدودیت بینهایت پس سعی کنید که دیگر از ایکس مود و دیگر کارهای تقلب مانند انجام ندهید . من فکر میکنم که کمک کردم به کلشر های عزیز قبل از تقلبی 

ترجمه شده توسط محمدرضا سلیمی - ترجمه اختصاصی کافه کلش

ترجمه شده با :9:

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی