کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

صرفه جویی در لوت ( بالانس )

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ق.ظ

سلام ، من امرروز آموزش لوت رو در کلش اف کلنز و نکات کلیدی اون رو ترجمه کردم 

برای مشاهده روی عکس زیر یا ادامه مطلب کلیک کنید 

برخورد در هر زمان ما می توانیم; گاهی اوقات یک ساعت, گاهی اوقات دو. بعضی از ما سرسخت, حتی چهار ساعت متوالی. آخرین چیزی که ما می خواهیم این است که ببینیم غارت ارزش ما به سرقت رفته! به عنوان یک حداکثر th9 نزدیک است که برای چندین سال بازی کرد و دو حساب, دیگری یک th8 جدید th7 حداکثر, من درک می کنم درد را به خوبی از. پس چه می تواند ما را? هر چیزی که ما می توانید انجام دهید برای جلوگیری از خیلی از غارت سخت به دست آورده ما گرفته شود وجود دارد? خوب, چند چیز است که من استفاده می شود به خودم کمک وجود دارد.

چرا صرفه جویی در غارت و چپاول است کمک

اول از همه, این احتمالا به Clasher گاه به گاه کمک کند, اما برای دیوانه مثل خودم, آن را به یک راه طولانی برای کمک به نوبه غارت به طور بالقوه به سرقت رفته به ارتقاء رفته. اولین چیزی که بسیار ساده است.

آیا در معرض خطر از دست دادن لوت

یک طرح در آنچه شما نیاز دارید و چه مدت شما نیاز به غارت به آن را دریافت. که اندازه گیری زمان مهم است. برای مثال, اگر من می دانم من 1 میلیون کوتاه برای ارتقاء, من مطمئن هستم که من می توانم این مبلغ در غارت هستم 1 ساعت در تقویت و پس از آن بلافاصله شروع که ارتقاء جلوگیری از که غارت از نشستن در ذخیره سازی من یک شبه.

پر کردن زمان

چیزی که بعد از شما می توانید انجام شامل دیوار. من همیشه سعی کنید به یک ساز رایگان چرا که اگر من در بسیاری از غارت در انبار من نشسته من همیشه می توانید ارتقاء چند دیوار به روشن بار. غارت صرف همیشه بهتر است از غارت سرقت رفته!

raiding mines and collectors properly find loot bases 2016
یکی دیگر از روش من استفاده از نیروهای پشت ساختمان است. اساسا, من ساخت یک ارتش بارچ برای پر کردن اردوگاه های من و سپس backload سربازخانه با Golems و اژدها. شما در واقع می تواند نزدیک به یک میلیون پنهان در غارت استفاده از این ترفند. نکته مهم این است به خاطر داشته باشید به آنها را حذف قبل از حمله! این بازپرداخت غارت خود را به ذخیره سازی.

توانایی استفاده از و صرفه جویی در غارت خود را, به تماشای Clashers همکار خود را مخالف راه رفتن دور با آن لبخند, یک راه طولانی به سوی یک پیشرفت سریع تر پایگاه رفتن! من اغلب شنیده ام, "من نمی خواهم به استفاده از آن برای ارتقاء دیوار"! من همیشه با پاسخ, "این Clasher که آن را از شما در زمان دلیل این که شما نمی ... ..probably به روز رسانی یک دیوار. "

برنامه شما باید در صرفه جویی در غارت خود را هرگز بر اساس. The , The . بجای, The !

نتیجه

The . The . شما ارتقاء دیوار از راه این راه و جلوگیری از ریزش ممکن است ... آن را یک برنده است!

همچنین, یکی دیگر از نوک بزرگ است نگه داشتن اکسیر و طلا در ذخیره سازی خود را کم. اغلب مردم در کنار ضربه, صرف نظر از میزان تیره اکسیر شما در دسترس, برای پیدا کردن یک پایه است که شامل هر سه.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی