کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

خب پس از آپدیت همانند تمامی آپدیت های دیگر بازی دارای باگ هایی می شود که سوپرسل با ارائه دادن نسخه بالاتر از بازی یا با یک بریک این باگ رو درست میکنه، اما مشکلی که بعضیا بعد از آپدیت دارن و توسط سوپرسل برطرف نشد بیرون پریدن از بازی هنگام زدن بر روی تاون هال هست که ما میخوایم امروز راه حلی رو برای شما بگیم تا شاید مشکلتون رو حل کنه .

همان طور که مطلع هستید دیروز اپدیت بازی منتشر شد البته با مشکلات فراوان مثل اینکه سه بار گوگل پلی بازی کلش را قرار داد و پس از مدت کمی پاک کرد و اینکه بازی حدود سه ساعت در دسترس نبود و بعد از پدیت هم حدود دو سه بار بازی قطع شد.این مشکلات از بی نظمی های سوپر سل خبر میدهد.

برخی از دوستانی که ios دارند در هنگام دانلود با ارور 1009 مواجه میشوند و نمیتوانند بازی را دانلود کنند.

ما پس از شنیدن این مشکل تصمیم بر پیدا کردن راه حلی کردیم.

 

مشکل اپلی ها: راه حل دور زدن تحریم آیتونز یعنی همان ارور 1009 است:

1-اگر در دستگاه خود قند شکن دارید آن را روشن و سپس اقدام به دانلود کنید.

2-اگر قند شکن ندارید این گونه عمل کنید:

اول از setting دستگاه قسمت وای فای باید اینترنتتون رو که انتخاب کردید روی علامت تعجب آبی رنگی که در سمت راست وجود دارد کلیک کنید. forget network رو بزنید .

برگردید دوباره یه مرحله عقب دوباره اینترنتتون رو انتخاب کنید. پسورد رو وارد کنید وقتی وصل شد دوباره برید تو همون قسمت علامت تعجب آبی رنگ . وقتی وارد این قسمت میشید گزینه static رو انتخاب کنیدجلوی ip address  بزنید 192.168.1.10 و جلوی dns بزنید 8.8.8.8 .

حالا renew lease رو از پایین بزنید و ok کنید .

حالا از اون بالا برید روی DHCP برید روی قسمت DNS بزنید 4.2.2.4 حالا دوباره renew lease رو بزنید . چیز دیگه ای رو تغییر ندید . حالا شما میتوانید بازی را دانلود کرده و از ارور 1009 عبور کنید!

 

مشکل بیرون پریدن از بازی: اغلب دوستان اندروید با مشکلی مواجه هستند،اینکه وقتی بر روی تاون هال کلیک میکنند،بازی بسته می شود.مشکل دیگری هم که برخی دارند این است که وقتی میخواهند دونیت وار رو پر کنند بازی بسته می شود.

آن افرادی که با کلیک روی تاون هال از بازی خارج میشن به خاطر اینه که دو ایکس بو یا دو اینفرنو همزمان در حال آپگرید میباشد، باگ از بازیه و سوپرسل آن را بزودی حل میکند. باید منتظر بریک بعدی باشید.

دوستان این مشکل متاسفانه راه حل خاصی ندارد و باید صبر کنیم تا سوپرسل خودش اقدامی انجام دهد.

توجه:دوستانی که نمیتوانند دونیت وار رو پر کنند این وظیفه را به یکی از هم کلنی های خود که ios دارند بسپارند و دوستانی که مشکل کلیک بر تاون هال را دارند سعی کنند به تاون هال دست نزنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی