کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

بهترین محدوده کاپ برای فارمینگ

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ب.ظ

برای فارمینگ راه های زیادی وجود دارد از جمله ساخت مپ های خوب و انجام حملات موفق ، یک رئیس دهکده! تنها به آنچه که در محدوده مجاز به آن ارایه شده می تواند حمله کند و ما تو این پست این را بیشتر مورد بررسی قرار داده ایم. ما همچنین میخواهیم نشان بدهیم که کاپ شما با مپ شما ارتباط مستقیم دارد، شما خواهید دید که محدوده کاپ شما میتونه یک تاثیر بزرگ بر روی انجام حملات فارمینگ شما بگذارد ، این مطلب همچنین جوابگوی بسیاری از کلشرهایی است که می خواهند بدانند در چه محدوده از کاپی حمله کنند تا موفق تر باشند ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مبانی محدوده کاپ در کلش آف کلنز

حال اجازه بدین ببینیم که این در کلش آف کلنز چگونه کار میکند . اولین مرحله تطبیق دادن شما در برابر سایر بازیکنان ، بدون فعال کردن شیلد در یک محدوده کاپ مشابه تعداد کاپ شما است . به علاوه این برنامه ارایه شده جستجوی حریف به شما بررسی تاون هال مپ در دسترس قرار گرفته حریف مطابق تاون هال مپ دهکده شماست که اگر هیچ دهکده ای مطابق با تاون هال شما در پیدا نشود ، ممکنه به شما تاون هال بالاتر یا پایین تر از خودتان به شما نشان داده شود.
 

در نظر ما محدوده کاپ بیش از حد مهم نیست چون سطح تاون هال اولین اولویت هست که بیشتر بازیکنان اشتباه میکنند و این مورد نیست . هدف پیدا کردن تاون هال هم سطح با تاون هال شماست برای اینکه سطح تاون هال کمتر از شما به شما لوت کمی میدهد و سطح تاون هال بیشتر از شما حمله به آن سخت است و اگر شما بین حمله به یک دهکده تاون هال بالاتر و یک دهکده تاون هال کمتر از سطح تاون هال شما باشد ، مجبورید یکیشو انتخاب کنید ,  همیشه یکی کمتر را انتخاب کنین ( اما هدف برای مپ های مکس یک لول کمتر از شماست ) چون شما میتونید کمبود لوت را با جایزه لیگ جبران کنید ، شما باید یک حمله موفقیت آمیز داشته باشید تا لوت را بگیرید .
مهم این است که در لیگی که شما هستید مپ همسان با مپ شما در حمله قرار بگیرد نکاتی درباره هر تاون هالی کار میکند در پایین آمده است :
 

صحبت در مورد جوایز لیگ ... اون میتونه تاثیر شدیدی بر روی سود فارمینگ شما بگذارد چون در طول آخرین بروزرسانی ها چندبار مطرح شده و به احتمال زیاد در آینده بیشتر و بیشتر به جوایز لوت توجه بشه . اگه لیگ شما بیش ار حد پایینه پاداش بسیار کوچک آن تقریبا هیچی به سود شما اضافه نمیکند .

جوایز ستاره روزانه

جوایز ستاره روزانه را فراموش نکنید . هر روز شما قادر هستید که جایزه بگیرید اگر بتوانید 5 تا ستاره در حملات خود با دیگر بازیکنان به دست آورید . اگر شما 2 – 3 بار هر روز اتک بزنید این جایزه هم براحتی به دست میاد حتی اگه فقط بخاطر فارمینگ باشد . جوایز ستاره ها میتواند مقدار قابل توجهی لوت به سود شما اضافه کند که جوایز این ستاره ها به محدوده کاپی که در آن قرار دارید بستگی دارد.

جوایز ستاره های روزانه در هر لیگ

 محدوده کاپ ( جایزه محدوده ) در یک نگاه

+محدوده کاپ تعیین کننده حملات شما به مخازن بزرگتر حریف را تعیین میکند. 
+اگر محدوده کاپ شما بیش از حد بالا باشد شما در برابر حریفان قوی قرار میگیرید و همچنین به سختی میتونید به حریف و تجهیزات وی ضربه بزنید.
+جوایز لیگ میتونه با تغییر سطح تاون هال عوض بشود.
+اگر کاپ شما بیش از حد پایین باشه جوایز لیگ برای شما میتونه بسیار کم باشد و شما قادر نخواهید بود که به اندازه ای که در تاون هال نشان میده جایزه را دریافت کنید.
+جوایز ستاره های روزانه رو فراموش نکنید , آنها بطور بالقوه به شما همراه چندین منابع پاداش میدهند.

   مهم ! در اینجا برخی از چیزهایی درباره ی همسان گرفتن هست که هنوز در مراحل تست هستند و کار نمیکنند .

فارمینگ در کاپ زیر 200 : شما در برابر بازیکنان قوی و سخت قرار خواهید گرفت و مپ های متروکه بسیار کم و محدود هستند . شما همچنین مپ های بسیار ضعیف زیادی را خواهید دید که به سادگی وقت گیر هستند و هزینه زدن دکمه NEXT را هم ندارد !
پی نوشت :شما جایزه لیگ را در آن محدوده نخواهید گرفت. 
تغییر زبان یا کشور دستگاه یا بازی: من این روش را چندین بار امتحان کردم و در مورد آن با یک کلشری که کارش خوب بود هم صحبت کردم . این ترفند هم کار نمیکند و جواب نمی دهد و خیالبافی بیش نیست !

بهترین محدوده کاپ برای فارمینگ  از تاون هال 3 تا تاون هال 11

من قبلا هم در یک پست محدوده ای را برای کاپ ها گفته بودم ، اینجا هم برای شما محدوده هایی که امروزه خوب کار میکنند را برایتان نوشته ام :

+تاون هال 3 و پایین تر : کاپ 500 و پایین تر
+تاون هال 4 : کاپ بین 500 – 700
+تاون هال 5 : کاپ بین 700 – 900
+تاون هال 6: کاپ بین 1000 – 1200
+تاون هال 7: کاپ بین  1200 – 1500 
+تاون هال 8: کاپ بین  1600 – 1800
+تاون هال 9: کاپ بین 1700 – 2400
+تاون هال 10:کاپ  بین 1800 – 3200  ( بستگی داره که چقدر مپتون مکس شده )
+تاون هال 11 : کاپ بین 2600 و بالاتر

اینها فقط یک توصیه هستند. تجربه شخصی من این است که : من باید در لیگی باشم که جایزه لیگ به علاوه یک سوم جوایز ستاره های روزانه هزینه هایی که برای ساختن ارتش میشوند را جبران کند .
به عنوان مثال : در ارتشی که در آن 12 جیانت , 15 والکیری , 4 هیلر , 2 دیوارشکن و 6 تا ویزارد هست حدودا 250,000 اکسیر و 3,000 دارک اکسیر همراه اسپل ها مصرف میشود . در این مورد من در کمترین سطح لیگ چمپیون (III) باید اتک بزنم .(که 200 هزارتا اکسیر و 1200 تا دارک اکسیر به علاوه 100 هزارتا و 500 تا دارک اکسیر مناسب است. ) 
این لوت را برای من بسیار آسان میکند چون من هزینه های ساخت ارتش و  هنگام حمله به دشمن را درمی آورم و سود هم میکنم و من برای پیدا کردن مپ های با منابع زیاد لازم نیست جستجوکنم .

فارمینگ فقط در محدوده کاپ نیست.

محدوده کاپ مهم ترین عامل توجه به فارمینگ است . با این حال عامل دیگری هست که اثر زیادی بر روی وضعیت لوت بصورت جهانی دارد : زمان روز  و روز خودش .
تولید لوت و اقتصاد گلوبال مستقیما با حمله و دفاع ارتباط دارند و آن یک ساختار حساس است. اگر شما در یک زمان نسبتا بی فایده حمله فارمینگ داشته باشید به این معنی نیست که محدوه کاپ شما اشتباه است بلکه دلیلش میتونه زمان بد شما برای اتک باشد!


نتیجه گیری

امیدوارم تو این پست نشان داده باشم که چرا محدوده مناسب کاپ مهم است. این قطعا بر روی بسیاری از حریفان که شما میتوانید در برابرشون قرار بگیرید تاثیر دارد قبل از اینکه شما همسان سازی با حریفان قوی تر یا ضعیف تر را شروع کنید. همچنین برای پیدا کردن بهترین زمان برای حمله و بهترین زمان لوت هم می توانید از سایت زیر بهره ببرید : ( اینجا کلیک کنید )

 ,کاپ کلش,کاپ کلش جم,کاپ کلش رویال,کاپ کلش اف کلنس,کاپ کلش اف کلن,هک کاپ کلش اف کلنز,کاپ در کلش اف کلنز,کاپ در کلش,هک کاپ کلش,کاپ های کلش اف کلنز,کاپ و جم کلش,چگونه در کلش کاپ جمع کنیم,کاپ کلش اف کلنز,خرید کاپ کلش اف کلنز,افزایش کاپ کلش اف کلنز,کاپ بازی کلش اف کلنز,کاپ رایگان کلش اف کلنز,بهترین کاپ کلش اف کلنز,هک کاپ کلش اف کلن,کاپ در بازی کلش اف کلنز,گرفتن کاپ در کلش اف کلنز,هک کاپ در کلش آف کلنز,هک کاپ در کلش اف کلنز,دانلود هک کاپ کلش اف کلنز,هک کاپ های کلش اف کلنز,هک کاپ بازی کلش اف کلنز,کاپ در کلش اف کلنز چیست,بالا بردن کاپ در کلش اف کلنز,بدست اوردن کاپ در کلش اف کلنز,اموزش گرفتن کاپ در کلش اف کلنز,کاپ در کلش رویال,کاپ در کلش چیست,کاپ در کلش,افزایش کاپ در کلش,گرفتن کاپ در کلش,هک کاپ در کلش,تعداد کاپ در کلش,هک کاپ کلش رویال,اموزش هک کاپ کلش,دانلود هک کاپ کلش,راه های افزایش کاپ در کلش اف کلنز,راه های بالا بردن کاپ در کلش اف کلنز,نقشه های حفظ کاپ کلش اف کلنز,راه های بدست اوردن کاپ در کلش اف کلنز

  • ۹۵/۰۶/۰۱
  • admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی