کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

۵کارت برتر از بین کارت های معمولی کلش رویال

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ب.ظ

اسپل زَپ:

از نظر بسیاری از پلیرهایی که از اسپل زپ استفاده می کنند این کارت به قدری خوب و مفید هست که می تواند جزو کارت های لجندری تلقی شود. اسپل زپ حتی نیروهای هوایی همانند مینیون را هم تحت تاثیر قرار می دهد و علاوه به صدمه ای که وارد می کند آن وقفه ی یک ثانیه ای که ایجاد می کند در بسیاری از اوقات تاثیر زیادی بر نتیجه ی نبرد تن به تن نیروها در آن لحظه دارد.

اسپل زَپ:

از نظر بسیاری از پلیرهایی که از اسپل زپ استفاده می کنند این کارت به قدری خوب و مفید هست که می تواند جزو کارت های لجندری تلقی شود. اسپل زپ حتی نیروهای هوایی همانند مینیون را هم تحت تاثیر قرار می دهد و علاوه به صدمه ای که وارد می کند آن وقفه ی یک ثانیه ای که ایجاد می کند در بسیاری از اوقات تاثیر زیادی بر نتیجه ی نبرد تن به تن نیروها در آن لحظه دارد.

بربریان:

این کارت از جمله کارت های معمولیست که از آرنای ۳ قابل دستیابی می باشد. از همان ابتدای استفاده از بربرها متوجه قدرت گروهی فوق العاده و مفید بودن این کارت می شوید. بربرها را می توان بهترین کارت دفاعی در بازی به جز برای نیروهای هوایی معرفی نمود. بربرهای برای دفاع در مقابل تعداد زیادی از کار تها نظیر اسپارکی، پکا، سه تفنگدار، گالم، رویال جاینت، پرنس، هوگ راید، جاینت اسکلت و بسیاری از دیگر کارت های موجود در بازی فوق العاده عالی عمل می کنند و به جرات از جمله کارت هایی هستند که واقعاً ارزش آپگرید کردن را دارند.

رویال جاینت:

رویال جاینت یکی از بهترین کارت های هجومی در بازیست منتها برای آنکه رویال جاینت اثر مفید خود را بگذارد لازم هست تا به لول های نسبتا بالایی اپگرید شده باشد تا از آن پس از فاصله ای دور برج های دشمن را به راحتی هدف حملات خود قرار دهد. اگر از استفاده کنندگان رویال جاینت هستید مطمئن باشید این کارت حتماً ارزش آپگرید شدن را دارد.

روح آتشین:

کارت فایر اسپریت از جمله کارت های واقعاً مفیدیست که از آرنای ۵ قابل دستیابیست. این روح های کوچک آتشین با فدا کردن جان خود مقدار زیادی از جان دشمن را کم می کنند و یکی از بهترین کارت ها برای مقابله با بربر و مینیون ها هست. نوع حمله ی اسپلشی این کارت سبب می شود واقعاً قدرتی بیش از کارتی با هزینه ۲واحد الکسیر داشته باشد. اگر مثالی برای مقایسه می خواهید تا ثابت شود که روح آتشین کارت خوبیست کافیست به این فکر کنید که کارت ویزارد هم همانند روح آتشین حمله ی اسپلشی داشته و مینیون ها را به خوبی هدف قرار می دهد امّا فراموش نکنید ویزارد به ۵واحد الکسیر نیاز دارد، امّا روح آتشی همین کار را برایتان با ۲ واحد الکسیر انجام می دهد.

مینیون:

مینیون های موجوداتی سریع و با قدرت تخریب بسیار زیاد امّا به مقاومت بسیار اندک هستند به طوری که برای مثال با یک شلیک اررو و یا فایراسپریت از بین می روند. از این رو بسیاری از پلیرها برای آنکه هم از قدرت و سرعت مینیون بهره مند شده و هم الکیسیر زیادی را مصرف نکنند ترجیح می دهند به جای منینون هورد که ۵واحد الکسیر هزینه دارد از مینیون ۳واحد الکسیری استفاده کنند که قدرتی بیش از یک کارت ۳ واحد الکسیر از خود به نمایش می گذارد.

روح یخی: روح یخی کارت با ارزشیست که تنها به یک واحد الکسیر جهت استقرار نیاز دارد. این کارت با فریز کردن نیروهای دشمن وقفه ای ۲ ثانیه ای ایجاد می کند و این وقفه یک ثانیه از وقفه ای که اسپل زپ ایجاد می کند نیز بیشتر است و این ارزشمند بودن این کارت ارزان قیمت را نشان می دهد.

,کارت رویال جاینت,کلش رویال,کلش رویال هک شده,کلش رویال مود شده,کلش رویال اندروید,کلش رویال تورنمنت,کلش رویال ویکی پدیا,کلش رویال برای Pc,کلش رویال جدید,کلش رویال جم بینهایت,کلش رویال فارسی,کلش رویال,کلش رویال هک شده,کلش رویال مود شده,کلش رویال اندروید,کلش رویال تورنمنت,کلش رویال ویکی پدیا,کلش رویال برای Pc,کلش رویال جدید,کلش رویال جم بینهایت,کلش رویال فارسی,رویال کلش,رویال کلش هک,رویال کلش هک شده,رویال کلش,رویال کلش هک,رویال کلش هک شده,هک رویال,هک رویال بدون روت,هک رویال با ایکس مود,هک رویال با گیم هکر,رویال هک Css,دانلود رویال هک Css,دانلود رویال هک,چیت رویال هک,دانلود چیت رویال هک برای Css,دانلود رویال هک شده,دانلود رویال هک برای Css,دانلود رویال هکر,دانلود چیت رویال هک,هک رویال,هک رویال بدون روت,هک رویال با ایکس مود,هک رویال با گیم هکر,رویال هک Css,دانلود رویال هک Css,دانلود رویال هک,چیت رویال هک,دانلود چیت رویال هک برای Css,دانلود رویال هک شده,دانلود رویال هک برای Css,دانلود رویال هکر,دانلود چیت رویال هک,هک رویال,هک رویال بدون روت,هک رویال با ایکس مود,هک رویال با گیم هکر,رویال هک Css,دانلود رویال هک Css,دانلود رویال هک,چیت رویال هک,دانلود چیت رویال هک برای Css,دانلود رویال هک شده,دانلود رویال هک برای Css,دانلود رویال هکر,دانلود چیت رویال هک

  • ۹۵/۰۶/۰۲
  • admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی