کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

بهینه سازی خارج از دهکده شما

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ب.ظ

امروز میخواهیم به شما بهینه سازی خارج از دهکده شما را آموزش بدهیم.مهم نیست مپ دهکده تان را خودتان طراحی کرده و یا از مرجع های دیگر به دست آورده باشید . ما در این مطلب به شما خواهیم اموخت که چگونه خارج از دهکده و مپ خود را طراحی و همچنین بهینه سازی کنید. شاید با خودتان فکر کنید که خارج از مپ شما تنها مخصوص ساختمان های غیر دفاعی است و اهمیت زیادی ندارد ولی این تصور کاملا اشتباه بوده زیرا خارج مپ نیز میتواند بخش مهمی از دفاع دهکده شما باشد که میتواند تمرکز حمله دشمن را برهم زند و با شکست مواجه شان کند

بهینه سازی خارج از دهکده شما

دفاع خارج از دهکده

چرا شما باید فکرکنید که بیرون از مپ شما بسیار بی اهمیت است . ولی همین بیرون مپ میتواند برای شما ثمرات خوبی داشته باشد و به یاد داشته باشید هر حریفی در ابتدا حمله به فکر بیرون مپ است و اول باید کار خود را از بیرون مپ شروع کند تا به مرکز مپ شما برسد.

مهاجمان همیشه در حمله به مپ شما هدفی دارند که با ایجاد فانل یا همان قیف نیروهای خود را به جایی که قصد دارند ببرند و بی شک 99 درصد مهاجمان هدفشان مرکز مپ شماست زیرا رسیدن به مرکز مپ یعنی پیروزی و سود 100% درآن حمله .

مطمئن هستم تنها هدف شما هم این است که دشمنان نتوانند به مرکز مپ برسند ولی باید دفاعی خود را طوری تنظیم نمایید که در همان خارج مپ نیروها سنگ کوب شوند در اینجا برخی از مکانیسم های دفاعی که حریف شمارو در سختی قرار میده و باعث میشه به شکست خوردن نزدیک بشه رو برای شما توضیح میدهیم.

دفاع در برابر ویزارد

در بیشتر اوقات هدف ویزارد این بوده است که ساختمان های اضافی خارج از مپ شمارا از بین ببرد و راهی برای وارد شدن نیروهای اصلی به مرکز مپ را باز کند و یا همان قیف را تشکیل دهد به جای اینکه نیروهای اصلی دور مپ را بزنند و بیهوده ساختمان های خارج مپ را بزنند.
پس شما اگر بتوانید همین را برای حریف خود سخت تر کنید بی شک مطمئن باشید درصد ورود نیروهای ان ها به مرکز مپ شما کمتر خواهد شد در گاهی اوقات هم شده که حریف شما با انداختن یک گولم و جاینت و… توجه دفاعی های شمارو جلب کند به خودشان تا ویزارد ها به راحتی کار خود را انجام دهند ولی شما میتوانید با چیدمان دفاعی هوشمندانه که دامنه دفاعی ان طولانی باشد جلوی این کار را بگیرید.همه دفاعی های شما باید توسط یکدیگر پوشش شوند و از نظر بنده بهترین گزینه برای اولین لایه دیوار ارچر تاور میباشد.

دفاع در برابر دیوارشکن

دیوار شکن ها عضوی مهم از نیروهای دشمنان میباشد زیرا میتوانند بسیاری از دیوارهای شما را از بین برده و همچنین نیروهای دشمن را با اسیب کمتری وارد مپ کرده و دفاعی های شمارا نیز زودتر تخریب کرده و همچنین زمان کمتری برای ان ها رغم خواهد خورد که این برای دهکده ما فاجعه ای بزرگ است و باید چاره ای یافت.
تنها راه نابودی ان ها قرار دادن فنر و بمب ها در کنار های دیوار میباشد که میتواند از تخریب دیوارهای شما جلوگیری کند.
تغییر هدف جاینت
از نظر من بیشتین نیرویی که مورد استفاده در اکثر تاون هال ها بوده جاینت بوده است که همانند تانکی و سپری در تاون هال 7 و پایینتر بسیار مورد استفاده است و همچنین در تاون هال 11 بخاطر اثر توپخانه عقاب بر روی گولم ها , جیانت ها بطور مکرر مورد استفاده قرار میگیرد .
بدترین چیز از نظر مهاجم نرفتن جاینت ها به درون مپ میباشد که این در دو حالت اتفاق خواهد افتاد:
+تغییر هدف قرار گرفتن جاینت ها
+نابود شدن سریع جاینت ها

تغییر هدف جاینت ها کار ساده ای میباشد. جاینت ها همیشه هدفشان دفاعی ها است و با خودشان میسنجند که کدام را اول از همه تخریب کنند . اگر دفاعی خارج از دهکده و بیرون مپ باشد قطعا جاینت دفاعی بیرون مپ را به دفاعی پشت دیوارها ترجیح داده و به سمت دفاعی های خارج مپ میرود مگر اینکه دفاعی خارج مپ 7 کاشی با او فاصله داشته باشد . این یعنی که شما میتوانید چندتا وسیله دفاعی کم اهمیت در بیرون مپ بگذارید تا جیانت ها منحرف بشوند و از رفتن آنها به سمت هسته مپتون جلوگیری کنید و مهاجم هم نمیتواند کاری در مورد آنها انجام بدهد.

giant-funneling-outside

در این توضیح از نظر بنده بی شک تسلا بهترین گزینه است که میتوانید با گذاشتن پی در پی ان ها نیروهای دشمن از جمله گولم و جاینت هارا بسیار منحرف کنید و دور مپ بچرخانیدشان و همچنین قرار دادن مورتار ها در قسمت بالای آن بسیار عالی میشود زیرا با توجه به نقاط ضربه زیاد نیروهایی که حمله میکنند تاثیر زیادی بر دفاع ندارند.همچنین میتوانید با قرار دادن تله فنری در بین ان ها بسیار از نیروهارا و جاینت هارا نابود کنید.این را بدانید که تسلا نیز خوبی دیگری هم دارد و ان این است که از آمدن دیوار شکن ها به دیوار جلوگیری میکنند و ان هارا نابود میکنند.
ورود کویین واک
شاید بدانید که استراتژی کویین واک اخیرا بسیار پر طرفدار شده است. شما باید دفاع در برابر ان را قبل از اینکه به مغز مپ شما نفوذ کند را شروع کنید. همیشه مطمئن بشید که در بیرون مپ شما به اندازه کافی سازه وجود داشته باشد و لایه دوم سازه ها از پشت سر اولین لایه دیوار حداقل 4 کاشی فاصله داشته باشد.
range-queen-walk-1024x353
این بسیار برای جلوگیری کویین به داخل مپ موثر میباشد ولی اگر یک ایردیفنس هم در کنار باقی قرار دهید و شروع به زدن هیلرهای پشت کویین کند بسیار عالی میشود.
جلوگیری از پاکسازی خارج مپ به طور موثر
همچنین میتوانید با قرار دادن جاینت بمب ها و مورتارها در جای مخصوص گروه زیادی از سربازهای پاکسازی حریف را نابود کنید.
clash-of-clans-decoration-funneling-5
امیدوارم از این مطلب رضایت کافی داشته باشید و مورد توجه شما قرار گرفته باشد.
به امید پیشرفت چشمگیر شما عزیزان…
,حمله کلش اف کلنز,حمله کلش اف کلنز با پکا,حمله کلش اف کلنز با معدنچی,حمله کلش اف کلنز با سرباز بی نهایت,حمله در کلش اف کلنز,حمله های کلش اف کلنز,ضد حمله کلش اف کلنز,فیلم حمله کلش اف کلنز,حمله ازمایشی کلش اف کلنز,حمله ی کلش اف کلنز,حمله کلش,حمله کلش رویال,حمله کلش با معدنچی,حمله کلش هک شده,حمله کلش اپارات,حمله کلش با سرباز جدید,حمله کلش اف کلن,حمله هک شده کلش اف کلنز,حمله با پکا در کلش اف کلنز,حمله با پکا در کلش اف کلنز اپارات,حمله با پکا در بازی کلش اف کلنز,حمله در کلش اپارات,حمله ی کلش اپارات,حمله های کلش اپارات,حمله کلش اف کلنز اپارات,حمله با سرباز جدید کلش اف کلنز,حمله کلش اف کلنز,حمله کلش اف کلنز با پکا,حمله کلش اف کلنز با معدنچی,حمله کلش اف کلنز با سرباز بی نهایت,حمله در کلش اف کلنز,حمله های کلش اف کلنز,ضد حمله کلش اف کلنز,فیلم حمله کلش اف کلنز,حمله ازمایشی کلش اف کلنز,حمله ی کلش اف کلنز,حمله کلش,حمله کلش رویال,حمله کلش با معدنچی,حمله کلش هک شده,حمله کلش اپارات,حمله کلش با سرباز جدید,حمله کلش اف کلن,حمله هک شده کلش اف کلنز,حمله با پکا در کلش اف کلنز,حمله با پکا در کلش اف کلنز اپارات,حمله با پکا در بازی کلش اف کلنز,حمله در کلش اپارات,حمله ی کلش اپارات,حمله های کلش اپارات,حمله کلش اف کلنز اپارات,حمله با سرباز جدید کلش اف کلنز,حمله کلش اف کلنز,حمله کلش اف کلنز با پکا,حمله کلش اف کلنز با معدنچی,حمله کلش اف کلنز با سرباز بی نهایت,حمله در کلش اف کلنز,حمله های کلش اف کلنز,ضد حمله کلش اف کلنز,فیلم حمله کلش اف کلنز,حمله ازمایشی کلش اف کلنز,حمله ی کلش اف کلنز,حمله کلش,حمله کلش رویال,حمله کلش با معدنچی,حمله کلش هک شده,حمله کلش اپارات,حمله کلش با سرباز جدید,حمله کلش اف کلن,حمله هک شده کلش اف کلنز,حمله با پکا در کلش اف کلنز,حمله با پکا در کلش اف کلنز اپارات,حمله با پکا در بازی کلش اف کلنز,حمله در کلش اپارات,حمله ی کلش اپارات,حمله های کلش اپارات,حمله کلش اف کلنز اپارات,حمله با سرباز جدید کلش اف کلنز,هک کلش رویال,هک کلش رویال بدون روت,هک کلش رویال رایگان,هک کلش رویال با ایکس مود,هک کلش رویال,هک کلش رویال بدون روت,هک کلش رویال رایگان,هک کلش رویال با ایکس مود
  • ۹۵/۰۶/۲۶
  • admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی