کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

استراتژی و تاکتیک های ضد ماینر

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ق.ظ

استراتژی و تاکتیک های ضد ماینر

باسلام خدمت همه کاربران محترم سایت کافه کلش ؛ دوستان امروز با پستی با عنوان چگونگی دفاع در برابر ماینر با استفاده از استراتژی دفاعی و مپ خوب در خدمت شما عزیزان هستیم. با ما همراه باشید…

مپ ها و تاکتیک ها ضد ماینر (معدنچی)

شاید ماینر در اکثر استراتژی های حمله های تمام کننده (سه ستاره) تاون هال 10 و تاون هال 11 نقش مهمی داشته باشد. آیا تاکتیک یا استراتژی های دفاعی در مقابله با ماینر وجود دارد؟

به راستی که اگر در حمله هایی که به شما خواهد شد نیروهای قوی و باتجربه با تاکتیک عالی نقش داشته باشد دهکده شما شکست خواهد خود و اگر نیروها ضعیف باشند نتیجه عکس را خواهید دید.

استراتژی و تاکتیک های ضد ماینر

 آیا راهی برای دفاع در مقابل ماینر (معدنچی ها) وجود دارد؟

قبل از هر شروعی به من اجازه دهید تا به شما چگونه حمله با ماینر و اصول اولیه را برای شما به نمایش بگذارم. که با درک این آیتم ها شما به راحتی ضعف خود را در برابر این نیروی معدنچی بیرحم خواهید دید.

چگونه حملات با ماینر به صورت کلی

همانطور که میدانید معدنچی ها (ماینر) قابلیت حمله و رسیدن به هدف از طریق حرکت زیر زمینی در بازی و از بین بردن هدف و جای گذاری هدف جدید به صورت خودکار رو دارند و این نکته توانایی مقابله با آسیب آنهارا بسیار سخت کرده است.

حملاتی عادی که همیشه کارساز بوده است (اصلی ترین نیرو این حمله ها معدنچی (ماینر) می باشد) :

  • اکثر حملاتی که با استراتژی ترکیبی ماینر + کویین واک و ماینر + بولر (واک) و یا هردو
  • حملاتی که در ان ماینرها به صورت توده ای به دهکده شما حمله میکنند.
  • حملاتی که در ان اسپل شفادهنده ، اسپل فریز (منجمد کننده) و اسپل ریج (خشم) رویه ماینر ها رها می شود.
  • و…

در اکثر حملاتی که آیتم های بالا در آن استفاده شده فرد اتکر (حمله کننده) دو یا سه ستاره از اتک خود بدست اورده است.

توانایی بسیار آزار دهنده ماینر (معدنچی) ، امکان نشانه گذاری و هدف گزاری مجدد روی آنها می باشد.

در صورتی که حمله آنها به صورت گروهی به روی یک هدف باشد خیلی طولی نمی کشد که هدف نشانه روی شده، کاملا از بین می رود.

نکته آزار دهنده دیگر این است که وقتی شما میتوانید آسیب جدی به انها وارد کنید به راحتی فرد حمله کننده با انداختن اسپل شفادهنده در هنگام رسیدن آنها به هدف بعدی بخش اعظمی از این خسارت وارد شده بر آنها را بهبود می بخشد.

استراتژی و تاکتیک های ضد ماینر

چگونگی دفاع در مقابل ماینرها (معدنچی ها)

قبل از هر دفاعی شما باید به بهتر کردن مپ و بیس اکانت خود فکر کنید. لطفا توجه داشته باشید که مپ ضعیف بیشترین نقش شکست را در برابر حملات ماینر دارد. شاید در حال حاضر استراتژی و تاکتیک دفاعی صد درصدی در برابر ماینرها وجود نداشته باشد.

اگر شما انگیزه لازم را برای دفاع در مقابل ماینرها داشته باشید صد درصد منجر به شکست حملات ماینرها خواهد شد اما این نکته را به یاد داشته باشید که هر پیروزی شاید در امتداد شکست های متعدد باشد و نکته اصلی این است که از پایگاه و بیس شما خطر سه ستاره شدن دور باشد.

نقطه ضعف های حمله کنندگان در هنگام حمله با ماینر (معدنچی ها) – احتمالی :

  • حمله کنندگان معمولا چگونگی نفوذ ماینرها و رهاکردن اسپل ها را استقرار سایر نیروها و حتی خود ماینرها را نمیدانند.
  • در حملات زیرزمینی ماینر تجربه نشان داده است بسیاری از کاربران نمیدانند که گروهی از ماینرها در کجا قرار دارند – احتمالی

 

 قرار دادن تله ها در برابر ماینر (معدنچی ها)

هر ماینر به صورت کلی بین 600 تا 650 جان (نقاط ضربه) در لول 3 الی 4 خواهد داشت که این نشان می دهد که ماینر به طور کلی یک تهدید بزرگ برای دهکده شما نیست.

بهترین تاکتیک برای از بین بردن ماینرها و یا سلب مقدار زیادی از جان و نقاط ضربه آنها قراردادن بمب های بزرگ در جایگاه ها و مکان های مناسب و و وارد کردن 500 خسارت به انها که واقعا کار شما را برای از بین بردن ماینرها آسان تر می کند.

سعی کنید بمب های غول آسا رو در مکان هایی که احتمال دارد محل ورودی ماینرها باشد جای گذاری کنید ، این شناسایی میتواند از طریق بازپخش ویدیوی های دفاع شما درمقابل ماینر کسب شود.

همچنین شما با کسب تجربه در دفاع های مقابل ماینر میتوانید سایر تله های مفید را جایی جای گذاری کنید که هنگام راه رفتن ماینرها رویه آنها اثر داشته باشد.

منطقه کشتار

شما عزیزان به راحتی میتوانید در بیس دهکده خود یک منطقه کشتار رو پایه گذاری کنید. که با وارد شدن ماینرها و سایر نیروها خسارت ویژه ای متوجه آنها شود.

برج جادوگرها با قابلیت آسیب جمعی عالی و همچنین هیت پوینت عالی بهترین گزینه برای دفاع از انبارهای اکسیر و طلا برای شما و پشتیبانی از نیروهای کلن کستل برای دفاع در مقابل ماینرها و سایر نیروها خواهد بود.

نکته مهم … برای رساندن آسیب فراوان به ماینرها ، برج جادوگر بهترین گزینه برای نگه داشتن ماینرها به مدت طولانی تری در سطح بالای زمین می باشد که با قراردادن هایدن تسلاها در کنار برج جادوگرها شما به راحتی میتوانید آسیب جدی به ماینرها وارد کنید و حتی انهارا از بین ببرید.

استراتژی و تاکتیک های ضد ماینر

نیروهای کلن کستل

بهترین گزینه و انتخاب برای از بین بردن ماینرها در حمله ها گولم است که دارای دو ویژگی منحصر به فرد و عالی می باشد :

  • جان یا هیت پوینت بسیار بالای گولم باعث می شود ماینرها مدت زمان بسیار طولانی در سطح بالای زمین باشند و این باعث می شود ساختمان های دفاعی آسیب جدی به ماینرها (معدنچیان) وارد کنین و حتی بخش اعظمی از آنهارا از بین ببرند.
  • بعد از بین رفتن ماینر تخفیفی به شما داده می شود و گولم شما دو تکه خواهد شد که دارای جان (هیت پویینت) بین 350 تا 550 خواهد بود که این رمز موفقیت شماست.

نکته دوم بسیار برای شما خوب است زیرا تجربه نشان داده است در از بین بردن دو گولم ایجاد شده کوچک پس از ، از بین رفتن گولم بزرگ بخش اعظمی از ماینرها توسط ساختمان های دفاعی از بین می روند و یا مقدار زیادی از جان انها سلب خواهد شد.

نقش به سزای اینفرنو (برج جهنمی)

برای از بین بردن ماینرها در دفاع ، اینفرنو باید در حالت چند هدفی باشد نه در حالت هسته یا تک هدفی.

دلیل اینکه که میگوییم اینفرنو در حالت چند هدفی برای از بین بردن ماینرها بهتر است این است که :

  • مقدار جان ماینرها (معدنچی ها) تقریبا با جاینت ها نزدیکی می کند که شما در اتک ها خود متوجه شده اید که اینفرنو چند هدفی به چه راحتی جاینت ها را میتواند از بین ببرد.
  • اگر اینفرنو شما در حالت تک هدفی باشد تمام اسیب متوجه یک ماینر خواهد شد و اینفرنو رو فقط متوجه خود می سازد که در این مدت زمان ماینرها به راحتی بخشی از ساختمان های دفاعی شما را از بین می برند.

مپ های ضد ماینر (معدنچی) برای تاون هال 10 و 11

نکته مهم … این مپ ها صرفا جهت جلوگیری از سه ستاره شدن شما در مقابل حملات ماینر تهیه شده اند و میزان موفقیت شما به هوش و ذکاوت فرد حمله کننده بستگی دارد اما این مپ ها به طور کلی بهترین گزینه برای دفاع های پیروز در مقابل ماینرها (معدنچی ها) می باشد.

مپ ضد ماینر برای تاون هال 10 :

استراتژی و تاکتیک های ضد ماینر

مپ ضد ماینر برای تاون هال 11 :

استراتژی و تاکتیک های ضد ماینر

 

,استراتژیک کلش اف کلنز,استراتژی کلش اف کلنز,بازی استراتژیک کلش اف کلنز,بازی استراتژیک کلش اف کلنز برای کامپیوتر,استراتژی های کلش اف کلنز,استراتژی حمله کلش اف کلنز,استراتژی در کلش اف کلنز,استراتژی بازی کلش اف کلنز,استراتژی چیدمان کلش اف کلنز,استراتژی جنگ کلش اف کلنز,استراتژیک کلش رویال,استراتژیک کلش,استراتژی کلش,استراتژی کلش او کلنز,بازی استراتژیک کلش,بازی استراتژیک کلش اندروید,بازی آنلاین استراتژیک کلش,استراتژیک کلش اف کلنز,استراتژی کلش اف کلنز,بازی استراتژیک کلش اف کلنز,بازی استراتژیک کلش اف کلنز برای کامپیوتر,استراتژی های کلش اف کلنز,استراتژی حمله کلش اف کلنز,استراتژی در کلش اف کلنز,استراتژی بازی کلش اف کلنز,استراتژی چیدمان کلش اف کلنز,استراتژی جنگ کلش اف کلنز,استراتژیک کلش رویال,استراتژیک کلش,استراتژی کلش,استراتژی کلش او کلنز,بازی استراتژیک کلش,بازی استراتژیک کلش اندروید,بازی آنلاین استراتژیک کلش,استراتژیک کلش اف کلنز,استراتژی کلش اف کلنز,بازی استراتژیک کلش اف کلنز,بازی استراتژیک کلش اف کلنز برای کامپیوتر,استراتژی های کلش اف کلنز,استراتژی حمله کلش اف کلنز,استراتژی در کلش اف کلنز,استراتژی بازی کلش اف کلنز,استراتژی چیدمان کلش اف کلنز,استراتژی جنگ کلش اف کلنز,استراتژیک کلش رویال,استراتژیک کلش,استراتژی کلش,استراتژی کلش او کلنز,بازی استراتژیک کلش,بازی استراتژیک کلش اندروید,بازی آنلاین استراتژیک کلش,کلش اف کلنز,کلش اف کلنز افلاین,کلش اف کلنز بی نهایت,کلش اف کلنز برای کامپیوتر,کلش اف کلنز دانلود,کلش اف کلنز هک,کلش اف کلنز برای ویندوز,کلش اف کلنز بازار,کلش اف کلنز مود شده,کلش اف کلنز جم رایگان,کلش,کلش رویال,کلش هک شده,کلش رویال هک شده,کلش اف کینگز,کلش هک شده رایگان,کلش جادویی,کلش هک,کلش برای کامپیوتر,کلش رویال مود شده,کلش رویال تورنمنت,کلش رویال بی نهایت,کلش رویال نسخه هک شده,کلش رویال تورنومنت,کلش رویال برای Pc,کلش رویال اموزش,کلش رویال جدید,کلش هک شده 2016,کلش هک شده جدید,کلش هک شده رایگان با لینک مستقیم,کلش هک شده تاون هال 11,کلش هک شده رایگان واقعی,کلش هک شده رایگان برای اندروید,کلش اف کینگز هک شده,کلش اف کینگز فارسی,کلش اف کینگز هک,کلش اف کینگز اموزش,کلش اف کینگز دانلود,کلش اف کینگز تقلب,کلش اف کینگز مود,کلش اف کینگز برای ویندوز,کلش هک شده رایگان دانلود,کلش هک شده رایگان بدون روت,کلش هک شده رایگان,دانلود کلش هک شده رایگان برای اندروید,کلش هک شده ی رایگان,بازی کلش هک شده رایگان,کلش جادویی رایگان,کلش جادویی 6,کلش برای کامپیوتر بدون بلو استکس,کلش برای کامپیوتر دانلود,کلش برای کامپیوتر هک شده,کلش برای کامپیوتر هک,دانلود بازی کلش برای کامپیوتر,برنامه کلش برای کامپیوتر,نصب کلش برای کامپیوتر,اپدیت کلش برای کامپیوتر,نسخه کلش برای کامپیوتر

  • ۹۵/۰۷/۰۱
  • admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی