کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

بهترین نقشه های TH8 تا TH11 - همراه با برج بمب

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ق.ظ

بعد از آپدیت اکتبر 2016 بازی کلش آف کلنز و اضافه شدن برج بمب و همچنین قطعات دیوار جدید در تاون هال یازده ، حتما با آپدیت جدید که ساختن برج بمب را شامل می شود ، بدنبال جایی برای گذاشتن آن در نقشه تان می گردید که بهترین نتیجه را بگیرید که ما در این مطلب به معرفی چند نقشه Farming و War برای تاون هال های 8 تا 11 که شامل این تغییرات می شوند ، خواهیم پرداخت . برای دیدن این نقشه ها به ادامه مطلب در زیر کلیک نمایید.

نقشه های Farming و War همراه با برج بمب

به خاطر داشته باشید که در این نقشه ها به خاطر اینکه دیگر اثر پذیری یک و نیم برابری جاینت بمب ها بر روی هوگ رایدر از بین رفته است ، بنابر این دیگر جاینت بمب ها باعث نمی شوند که هوگ رایدرها نابود شوند که البته در پایان همین مطلب ما ترفندی برای قوی تر کردن اثر جاینت بمب ها برایتان خواهیم گذاشت که ضربه بیشتری به هوگ رایدر ها وارد شود. همچنین شما برای اینکه برج بمب بهترین اثر را در نقشه داشته باشد همیشه آنرا چک کنید که بهترین جای آنرا پیدا نمایید مخصوصا در کلن وار.

نقشه برای تاون هال 8 همراه با برج بمب

برای تاون هال 8 پیشبینی من این است که بیشتر حملات طوفانی همراه با هوگ رایدر خواهد بود و برای جلوگیری از آن باید نقشه ها را بر اساس نابودی آنها طراحی کرد.

نقشه Farming برای تاون هال هشت

ویژگی های این نقشه فارمینگ برای تاون هال 8 بر پایه برج های جدید بمب در سمت چپ در حالی که یک گروه ساختمان دفاعی تسلا از مخزن اکسیر سیاه شما محافظت می کند.

از آنجا که حملات با هوگ رایدر برای غارت دهکده مقرون بصرفه نمی باشد ، بعید می دانم که کسی برای غارت طلا و اکسیر از این موجود استفاده کند ! بلکه به احتمال قوی از استراتژی های بارچ (بربر+آرچر) که همراه با جاینت و دیوارشکن باشد استفاده خواهد کرد که لایه به لایه بودن نقشه باعث جلوگیری از حملات قیفی شکل و ضربه خوردن از آن خواهد بود و بخوبی نقشه مان از منابع محافظت خواهد کرد.

نقشه War برای تاون هال هشت (ضد هوگ رایدر)

در کلن وار تاون هال هشت ، هیچ حمله مرگبارتری با انبوه هوگ رایدر وجود نخواهد داشت ! و یا بیشتر از استراتژِی GoHo (گولم+هوگ رایدر) استفاده خواهد شد.فقط یک اتکر با مهارت خاص می تواند این نقشه را نابود کند و به پیروزی برسد!

این نقشه طوری طراحی شده است که حمله با هوگ رایدر به آن خیلی سخت خواهد بود و بیشتر هوگ رایدر ها قبل از اینکه بتوانند ساختمانی را تخریب کنند ، مورد هدف قرار خواهند گرفت و بتدریج ضعیف و از هم فاصله خواهند گرفت که نابودی آنها را آسانتر و اثر طلسم ها را کمتر خواهد کرد و همانطور که می دانید نقطه قوت هوگ رایدر ها تجمع آنها با هم می باشد که هنگامی که طلسم سلامتی روی آنها زده می شود بیشتر آنها جان دوباره خواهند گرفت پس باید بین آنها تفرقه انداخت !

چگونه اثر جاینت بمب را بیشتر کنیم؟

با توجه به اینکه اثر یک و نیم برابری جاینت بمب برای نابودی هوگ رایدرها از بین رفته است و اثر آن عادی شده است ، بنابراین باید قدرت آن را بیشتر کنیم که شما با توجه به تصویر زیر قادر خواهید بود که اثر جاینت بمب را بر روی هوگ رایدر بیشتر نمایید.

نقشه ضد سه ستاره برای War - تاون هال 9

این یک نقشه کلاسیک ضد سه ستاره که تاون هال در خارج قرار گرفته است و 99 درصد از مهاجمین از سمتی که تاون هال 9 قرار گرفته است حمله خود را آغاز خواهند کرد ، من ریپلای حملاتی که به این دهکده را می شد را دیده ام و اتکری نتوانسته بود آنرا سه ستاره کند!

البته نابودی تاون هال هم مشکل خواهد بود و اکثر مهاجمین در همانجا قتل عام می شوند و رسیدن به مرکز مشکل خواهد بود و در اطراف دهکده هم ساختمان های دفاعی قرار دارد که از هر طرف مورد ضربه قرار خواهند گرفت.

نقشه برای تاون هال 10 همراه با برج بمب

با داشتن 2 برج بمب در این مرحله دیگر باید از حملات با هوگ رایدر خیالمان راحت باشد و فقط باید اینفرنوها را روی چند هدفه تنظیم کرد.

نقشه Farming / Hybrid تاون هال 10 با برج بمب

محل برج های بمب در لایه های داخلی قرار گرفته شده است و این خیلی خوب است چرا که اکثر نیروها در لایه ها گیر می کنند و برج های بمب از پشت دیوارها ضربه خواهند زد.

هنگامی هم که مهاجمین تجمع آنها بیشتر شده است علاوه بر ضربه زدن برج بمب به آنها در صورت نابودی برج بمب هم ضربه سختی به مهاجمین خواهد زد و رسیدن مهاجمین را به مرکز سخت تر خواهد کرد.

نقشه War تاون هال 10

این نقشه زیبا برای War طراحی شده است و 2 برج بمب هم در کنار تاون هال در حال ساخت است .

نقشه برای تاون هال 11 همراه با برج بمب و 300 قطعه دیوار

تاون هال 11 در این آپدیت بیشترین تغییرات را داشت که 25 قطعه دیوار هم به آن اضافه شد.

نقشه Farming تاون هال 11 - ضد ماینر - ضد بولر

این نوع نقشه بصورت حلقه ایی می باشد و برج بمب در لایه های اولیه نقشه قرار دارد و هنگامی که ماینر ها بصورت توده ایی در همان اوایل حمله را شروع می کنند با برخورد به برج بمب توده ایی ضربه خواهند خورد و با توجه به کم شدن سرعت حرکت آنها در فرو رفتن به داخل زمین در همان ابتدا باید ضربه به آنها زد تا مرکز دهکده در امان باشد و در صورت نفوذ تعداد آنها کم باشد و یا کم جان باشند.

نقشه War تاون هال 11

در کلن وار در تاون هال 11 اکثر حملات با توده ماینر و ماینر/بولر انجام خواهد شد و بعید است که با استراتژی دیگری حمله شود.محل استقرار برج بمب هم باید در محافظت از تاون هال در کنار آن قرار گرفته است ، شاید بتوان گفت که این نقشه ، یکی از بهترین نقشه ها برای تاون هال 11 باشد که توصیه ما این است که حتما از آن استفاده کنید.

نکته :

با توجه به اینکه برج بمب به تازگی به بازی کلش آف کلنز اضافه شده است ، هنوز نقشه های بیشتر و خوبی برای این بازی آپدیت شده طراحی نشده است که به مرور زمان و با آمدن نقشه های بیشتر و بهتر در مطالب جداگانه در سایت قرار خواهد گرفت.

 

,تان هال 11,تان هال 11 کلش اف کلنز,تان هال 11 کلش,تان هال 11 برای کلش,تان هال 11 بازی کلش,تان هال لول 11,فیلم تان هال 11,آپدیت تان هال 11,عکس های تان هال 11,عکس تان هال لول 11,تان هال 11 در کلش اف کلنز,تان هال لول 11 کلش اف کلنز,تان هال 11 برای کلش اف کلنز,تان هال لول 11 در کلش اف کلنز,تان هال 11 در کلش,تان هال لول 11 کلش,کلش اف کلن تان هال 11,تان هال 11,تان هال 11 کلش اف کلنز,تان هال 11 کلش,تان هال 11 برای کلش,تان هال 11 بازی کلش,تان هال لول 11,فیلم تان هال 11,آپدیت تان هال 11,عکس های تان هال 11,عکس تان هال لول 11,تان هال 11 در کلش اف کلنز,تان هال لول 11 کلش اف کلنز,تان هال 11 برای کلش اف کلنز,تان هال لول 11 در کلش اف کلنز,تان هال 11 در کلش,تان هال لول 11 کلش,کلش اف کلن تان هال 11,تان هال 11,تان هال 11 کلش اف کلنز,تان هال 11 کلش,تان هال 11 برای کلش,تان هال 11 بازی کلش,تان هال لول 11,فیلم تان هال 11,آپدیت تان هال 11,عکس های تان هال 11,عکس تان هال لول 11,تان هال 11 در کلش اف کلنز,تان هال لول 11 کلش اف کلنز,تان هال 11 برای کلش اف کلنز,تان هال لول 11 در کلش اف کلنز,تان هال 11 در کلش,تان هال لول 11 کلش,کلش اف کلن تان هال 11,تان هال 11,تان هال 11 کلش اف کلنز,تان هال 11 کلش,تان هال 11 برای کلش,تان هال 11 بازی کلش,تان هال لول 11,فیلم تان هال 11,آپدیت تان هال 11,عکس های تان هال 11,عکس تان هال لول 11,تان هال 11 در کلش اف کلنز,تان هال لول 11 کلش اف کلنز,تان هال 11 برای کلش اف کلنز,تان هال لول 11 در کلش اف کلنز,تان هال 11 در کلش,تان هال لول 11 کلش,کلش اف کلن تان هال 11,بمب کلش,بمب در کلش,بمب هوایی کلش,بمب در کلش اف کلنز,بمب های کلش,ایر بمب کلش,جاینت بمب کلش,جاینت بمب در کلش,ایر بمب در کلش,بمب کلش,بمب در کلش,بمب هوایی کلش,بمب در کلش اف کلنز,بمب های کلش,ایر بمب کلش,جاینت بمب کلش,جاینت بمب در کلش,ایر بمب در کلش,بمب کلش,بمب در کلش,بمب هوایی کلش,بمب در کلش اف کلنز,بمب های کلش,ایر بمب کلش,جاینت بمب کلش,جاینت بمب در کلش,ایر بمب در کلش,بمب کلش,بمب در کلش,بمب هوایی کلش,بمب در کلش اف کلنز,بمب های کلش,ایر بمب کلش,جاینت بمب کلش,جاینت بمب در کلش,ایر بمب در کلش,بمب کلش,بمب در کلش,بمب هوایی کلش,بمب در کلش اف کلنز,بمب های کلش,ایر بمب کلش,جاینت بمب کلش,جاینت بمب در کلش,ایر بمب در کلش

  • ۹۵/۰۷/۲۶
  • admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی