کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

ساخت و آموزش نیرو در کلش اف کلنز یکی از شایع ترین چیزهایی است که شما برای استفاده از دکمه ی «next» باید آن را اماده کنید.در این مطلب،من نه تنها میخواهم به شما چند روش برای سریعتر اماده کردن نیرو ها به شما بگوییم بلکه روش هایی برای دونات سریعتر در کلن نیز برای شما اماده کرده ام.با کاهش دوباره زمان اماده سازی نیرو ها، من به شما برخی از امکانات ارزشمند و جدید را میخواهم نشان بدهم که میتواند به شما کمک بکند. با کافه کلش همراه باشید…

.سریعتر و بهتر آماده کردن نیروها

آموزش و ساخت نیرو یکی از بخش های مهم در این بازی است، نه فقط برای اینکه شما برای حمله نیاز به نیرو دارید بلکه شما برای اهدا کردن نیرو در کلن و پر کردن کلن کستل برای دفاع در وار شما باید نیرو داشته باشید.

چیزی که ما نیاز داریم این است که نیروهای ما سریع آماده شوند تا آنها را به دوستانمان اهدا  یا از آنها در حمله استفاده بکنیم.

در اینجا چیزهای خوبی است که شما میتوانید انجام بدهید تا نیروهایتان را سریعتر و بهتر اماده کنید.

بخش مرکزی قابلیت  Quick Train است که به شما اجازه ذخیره یک ترکیب کامل را می دهد.

1.) 2 ارتش کامل آماده کنید

شما میتوانید در کل 2 ارتش را آمده کنید. همیشه در صفحه نمایش آماده کردن نیروهای شما مقدار فضای موجود دو برابر می شود.

بهترین قسمت این است،که همه نیروها کامل آموزش میبینند.اگر شما تاون هال 11 هستید و 240 فضای خالی در ارمی کمپ خود دارید، شما میتوانید نیروها را برای  480 فضا خالی آموزش دهید.

آنها به محض اینکه شما سربازانتان آماده شدند در دسترس قرار میگیرند تا اماده شوند.

training-2-armies-clash-of-clans-758x275

در اینجا میبینید که من در کل 2 ارتش آماده دارم (جدا شده با تیک سبز رنگ) که دارند آماده می شوند.

available-troops-clash-of-clans-758x245

این تیک سبز به این معنا است که این نیرو ها آماده هستند و بعد از اینکه فضای کمپ خالی شود سریع در دسترس قرار می گیرند.اگر الان من از 240 فضای کمپم استفاده بکنم( ارتش اماده ی اول من)، به محض اینکه برگردم آن نیروها آماده می شوند.

این به این معنی است که شما میتوانید دو حمله ی درست و کامل را پشت سر هم انجام بدهید. قسمت منفی نیز این است که شما به جم نیاز دارید تا هیرو ها را بازسازی کنید و همچنین ریکوئست برای دونات در کلن بدهید تا کلن کستل خود را برای پشتیبانی پر کنید.

این بسیار ارزانتر از اماده کردن نیروها با جم است،درست است که میتوانید در یک لحظه نیروهایتان را آماده کنید اما هنوز هم تا حدودی گران است.من شخصا این کار را انجام نمیدهم چون که من در طول روز به تعداد انگشت شماری اتک میزنم و بیشتر روز را مشغولم.

2.) دونات نیرو و اماده کردن نیرو برای دونات وار

این روش شخصیه من است.آرمی کمپ من همیشه کامل و آماده است من من همیشه سرباز هایی که دوستانم نیاز دارند رو برای دونات دارم.

من همیشه زمانی که از یک اتک برمیگردم تمام نیروهای لازم برای دونات را آماده دارم و اتک کامل خودم رو انجام دادم و نوبت به این میرسه که راحت تمام نیروها را به دوستانم دونات کنم.

این ترکیب های من برای این کاره:

quick-army-training-758x457

البته شما میتوانید ترکیبی رو که بیشتر از آن استفاده کنید را قرار بدهید.

من از ترکیب هایم در   Quick Train را به این خاطر میپسندم و استفاده میکنم:

1.) این ترکیب اصلی من برای حمله است که بیشتر اوقات استفاده میکنم(ارتش کامل)

2.) این ها نیروهایی هستند که دوستان من بیشتر درخواست میدهند که لازم دارند (نیروها و اسپل ها)

3.) این برای کلن وار است که به محض شروع وار کلن کستل ها را با این نیرو پر بکنم

من فکر میکنم اولین ارتش برای همه واضح است و نیازی به توضیح ندارد،اما دومی کمی نیاز به توضیح دارد.

 

این ها نیروهایی هستن که بیشتر مواقع درخواست می شوند.نکته جالب این است که هر زمان که من انلاین بشم آنها آماده هستند،بنابراین من میتوانم بدون اینکه به ترکیب اصلیم آسیبی وارد بکنم تمام رک ها را پر بکنم.

پس من میتوانم اتکم را نیز انجام بدهم،نیروهای باقی مانده دونات را حذف میکنم و صف ارتش حمله هم را اماده میکنم.

قدم اول : دونات نیرو ها

donation-troops-758x355

قدم دوم: حذف نیروهای باقی مانده

قدم سوم: حمله!

قدم چهارم: صف ترکیب اصلی و دوباره ترکیب دونات

queue-troops-quick-train-758x238

تمام چیزهایی که برای بالانس کردن اماده شدن نیروها نیاز دارید را الان پیدا کرده اید،اما در کلنتان و من مطمئنم که شما میتوانید با آماده کردن نیروهایتان حداقل 4-5 درخواست سنگین را با نیروهای پر طرفدار در کلنتان خیلی آسان پر کنید .

3.) مخفی کردن منابع

شما همیشه باید یک صف سنگین را آموزش بدهید، بخاطر یک دلیل ساده.زمانی که شما یک صف کامل را برای آموزش قرار میدهید مجبور به پرداخت منابع آن هستید،حتی زمانی که نیروها فقط در صف هستند و هنوز به داخل آرمی کمپ ها نرفته اند.

هنگامی که شما نیروها را از صف حذف میکنید، 100% از منابع پرداخت شده شما برگردانده می شود.

من فکر میکنم شما میدانید که هدف من چیست.شما براحتی میتوانید منابعتان را از دست اتکر ها “مخفی”کنید.تمام چیزی که شما لازم دارید این است که قبل از اینکه افلاین شوید تا جایی که میتوانید نیروهای پر هزینه بسازید تا قبل از اینکه به شما حمله کنند منابعتان را مخفی کرده باشید.

نکات حرفه ای فارمینگ:

یکی از ترکیب هایی که در Quick Train میتوانید استفاده کنید این است که تا حد ممکن از اکسیر یا دارک اکسیرتان محافضت کنید:

hiding-dark-elixir-758x93

در این مورد،من میتوانم 7500 دارک اکسیر را از دست  اتکر ها پنهان بکنم.اگر میخواهید  دارک اکسیرتان را مخفی کنید شما باید از گولم و اسپل زلزله استفاده کنید،برای اکسیر هم میتوانید از والبرکر و اسپل فریز استفاده کنید.به این نکته هم توجه کنید که هرچه لول نیروی شما بالاتر باشد هزینه ی بیشتری میبرد و در نهایت میتوانید منابع بیشتری را پنهان بکنید.

hiding-elixir-758x96نتیجه گیری

هنگامی که شما نیروهایتان را گروه بندی میکنید،شما میتوانید زندگی در کلش اف کلنز را خیلی آسانتر بکنید.با تجربه من،شما فقط به این نیاز دارید تا مپتان را بطور معمول توسعه و ارتقا بدهید که بعد از مدتی با نکات و آموزش ها و تجربه هایی که کسب میکنید این کار را سریعتر پیش میبرید.

امیدوارم از این مطلب نیز راضی بوده باشید.اگر سوالی یا نظری دارید میتوانید در بخش نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید.موفق و پیروز باشید…

,دونات کلش,دونات کلش اف کلنز,دونات کلش چیست,دونات در کلش چیست,دونات در کلش,دونات در کلش اف کلنز,دونات در کلش اف کلنز چیست,دونات در بازی کلش,دونات در بازی کلش چیست,دونات کلش اف کلنز چیست,معنی دونات در کلش اف کلنز,دونات در بازی کلش اف کلنز چیست,دونات در بازی کلش اف کلنز,دونات در کلش اف کلن چیست,دونات در کلش رویال چیست,دونات در کلش رویال,دونات در کلش یعنی چی,دونات در کلش اف کلنز,دونات در بازی کلش اف کلن,دونات در بازی کلش,معنی دونات در بازی کلش,منظور از دونات در بازی کلش,دونات تو بازی کلش,دونات کلش,دونات کلش اف کلنز,دونات کلش چیست,دونات در کلش چیست,دونات در کلش,دونات در کلش اف کلنز,دونات در کلش اف کلنز چیست,دونات در بازی کلش,دونات در بازی کلش چیست,دونات کلش اف کلنز چیست,معنی دونات در کلش اف کلنز,دونات در بازی کلش اف کلنز چیست,دونات در بازی کلش اف کلنز,دونات در کلش اف کلن چیست,دونات در کلش رویال چیست,دونات در کلش رویال,دونات در کلش یعنی چی,دونات در کلش اف کلنز,دونات در بازی کلش اف کلن,دونات در بازی کلش,معنی دونات در بازی کلش,منظور از دونات در بازی کلش,دونات تو بازی کلش,دونات کلش,دونات کلش اف کلنز,دونات کلش چیست,دونات در کلش چیست,دونات در کلش,دونات در کلش اف کلنز,دونات در کلش اف کلنز چیست,دونات در بازی کلش,دونات در بازی کلش چیست,دونات کلش اف کلنز چیست,معنی دونات در کلش اف کلنز,دونات در بازی کلش اف کلنز چیست,دونات در بازی کلش اف کلنز,دونات در کلش اف کلن چیست,دونات در کلش رویال چیست,دونات در کلش رویال,دونات در کلش یعنی چی,دونات در کلش اف کلنز,دونات در بازی کلش اف کلن,دونات در بازی کلش,معنی دونات در بازی کلش,منظور از دونات در بازی کلش,دونات تو بازی کلش,دونات کلش,دونات کلش اف کلنز,دونات کلش چیست,دونات در کلش چیست,دونات در کلش,دونات در کلش اف کلنز,دونات در کلش اف کلنز چیست,دونات در بازی کلش,دونات در بازی کلش چیست,دونات کلش اف کلنز چیست,معنی دونات در کلش اف کلنز,دونات در بازی کلش اف کلنز چیست,دونات در بازی کلش اف کلنز,دونات در کلش اف کلن چیست,دونات در کلش رویال چیست,دونات در کلش رویال,دونات در کلش یعنی چی,دونات در کلش اف کلنز,دونات در بازی کلش اف کلن,دونات در بازی کلش,معنی دونات در بازی کلش,منظور از دونات در بازی کلش,دونات تو بازی کلش,دونات کلش,دونات کلش اف کلنز,دونات کلش چیست,دونات در کلش چیست,دونات در کلش,دونات در کلش اف کلنز,دونات در کلش اف کلنز چیست,دونات در بازی کلش,دونات در بازی کلش چیست,دونات کلش اف کلنز چیست,معنی دونات در کلش اف کلنز,دونات در بازی کلش اف کلنز چیست,دونات در بازی کلش اف کلنز,دونات در کلش اف کلن چیست,دونات در کلش رویال چیست,دونات در کلش رویال,دونات در کلش یعنی چی,دونات در کلش اف کلنز,دونات در بازی کلش اف کلن,دونات در بازی کلش,معنی دونات در بازی کلش,منظور از دونات در بازی کلش,دونات تو بازی کلش,وار کلش,وار کلش رویال,وار کلش چیست,کلش وار مپ,نقشه وار کلش اف کلنز,وار در کلش اف کلنز,نقشه کلن وار,وار در کلش,اموزش وار کلش اف کلنز,مپ وار کلش اف کلنز لول 7,وار در کلش چیست,وار بیس در کلش چیست,وار در بازی کلش چیست,کلن وار در کلش چیست,کلش اف کلنز وار مپ,وار مپ کلش,نقشه وار کلش اف کلنز تان هال 9,نقشه وار کلش اف کلنز لول 8,نقشه وار کلش اف کلنز تاون هال 9,نقشه وار کلش اف کلنز تاون هال 8,نقشه وار کلش اف کلنز تان هال 8,نقشه وار کلش اف کلنز تاون هال 7,نقشه وار کلش اف کلنز لول 9,نقشه وار کلش اف کلنز لول 7,نقشه وار کلش اف کلنز تان هال 7,وار در کلش اف کلنز چیست,آموزش وار در کلش آف کلنز,کلن وار در کلش اف کلنز,قوانین وار در کلش اف کلنز,وار کلش اف کلنز,چگونه در وار کلش اف کلنز شرکت کنیم,اموزش استارت وار در کلش اف کلنز,وار مپ کلش اف کلنز,کلن وار در بازی کلش اف کلنز,نقشه کلن وار ضد دراگون,نقشه کلن وار تاون هال 8,نقشه کلن وار تان هال 9,نقشه کلن وار تاون هال 6,نقشه کلن وار تاون هال 9,نقشه کلن وار تاون هال 7,نقشه کلن وار لول 7,نقشه کلن وار,نقشه کلن وار لول هشت,وار در کلش رویال,وار در کلش به چه معناست,وار در کلش یعنی چی,وار در کلش اف کلن,آموزش وار در کلش,تست وار در کلش,وار در بازی کلش,اموزش کلش اف کلن کلن وار,اموزش حمله در وار کلش اف کلنز,اموزش اتک وار کلش اف کلنز,اموزش وار زدن در کلش اف کلنز,اموزش اتک در وار کلش اف کلنز,آموزش کلن وار در کلش آف کلنز,مپ کلش اف کلنز لول 7 برای وار,مپ کلش اف کلنز لول 7 مخصوص وار,وار کلش,وار کلش رویال,وار کلش چیست,کلش وار مپ,نقشه وار کلش اف کلنز,وار در کلش اف کلنز,نقشه کلن وار,وار در کلش,اموزش وار کلش اف کلنز,مپ وار کلش اف کلنز لول 7,وار در کلش چیست,وار بیس در کلش چیست,وار در بازی کلش چیست,کلن وار در کلش چیست,کلش اف کلنز وار مپ,وار مپ کلش,نقشه وار کلش اف کلنز تان هال 9,نقشه وار کلش اف کلنز لول 8,نقشه وار کلش اف کلنز تاون هال 9,نقشه وار کلش اف کلنز تاون هال 8,نقشه وار کلش اف کلنز تان هال 8,نقشه وار کلش اف کلنز تاون هال 7,نقشه وار کلش اف کلنز لول 9,نقشه وار کلش اف کلنز لول 7,نقشه وار کلش اف کلنز تان هال 7,وار در کلش اف کلنز چیست,آموزش وار در کلش آف کلنز,کلن وار در کلش اف کلنز,قوانین وار در کلش اف کلنز,وار کلش اف کلنز,چگونه در وار کلش اف کلنز شرکت کنیم,اموزش استارت وار در کلش اف کلنز,وار مپ کلش اف کلنز,کلن وار در بازی کلش اف کلنز,نقشه کلن وار ضد دراگون,نقشه کلن وار تاون هال 8,نقشه کلن وار تان هال 9,نقشه کلن وار تاون هال 6,نقشه کلن وار تاون هال 9,نقشه کلن وار تاون هال 7,نقشه کلن وار لول 7,نقشه کلن وار,نقشه کلن وار لول هشت,وار در کلش رویال,وار در کلش به چه معناست,وار در کلش یعنی چی,وار در کلش اف کلن,آموزش وار در کلش,تست وار در کلش,وار در بازی کلش,اموزش کلش اف کلن کلن وار,اموزش حمله در وار کلش اف کلنز,اموزش اتک وار کلش اف کلنز,اموزش وار زدن در کلش اف کلنز,اموزش اتک در وار کلش اف کلنز,آموزش کلن وار در کلش آف کلنز,مپ کلش اف کلنز لول 7 برای وار,مپ کلش اف کلنز لول 7 مخصوص وار

  • ۹۵/۰۸/۰۱
  • admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی