کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

استاد اسپل هیل

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ب.ظ

استاد اسپل هیل (طلسم شفادهنده)

باسلام خدمت همه کافه کلشی های محترم ، در این پست میخواهیم در استفاده از اسپل شفادهنده (هیل) شما را استاد کنیم. با ما همراه باشید…

اسپل هیل طلسمی کارآمد که همه کلشرها از حرفه ای تا تازه کار از آن بیشترین استفاده را تا سایر اسپل های دیگر کرده اند.

یکی از مزایای این اسپل این است که افراد لول پایین و بالا همگی در هر دوره میتوانند از این اسپل استفاده کنند و یک جورایی این مطلب برای همه افراد چه لول پایین چه لول بالا می باشد.

 

زمینه های استفاده از اسپل هیل (طلسم شفادهنده)

اسپل هیل یک اسپل خارق العاده که در اصل برای تجدید قوای نیروها استفاده میشود که در افرادی تان هال 8 یا 7 دارند بیشترین استفاده را از این اسپل دارند و به آنها خیلی کمک می کنند. این اسپل از هزینه ساخت نسبتا مناسبی برخوردار است و هیت پوینت نیروها را تا حدودی بهبود می بخشد اگر صحیح استفاده شود یکی از مهمترین آیتم های پیروزی شما خواهد بود.

این اسپل قادر است یک توده از نیروهای شما را جان ببخشد و نکته مهم برای افراد تازه کار این است که قبل از این که نیروهای شما پراکنده شوند این اسپل بر روی آنها رها شود و همچنین مقداری قابل توجهی از هیت پوینت (جان) آنها از دست رفته باشد.

اسپل هیلینگ

نیروهای عاشق اسپل هیل

همانطور که می دانید اسپل هیل فقط باید روی نیروهای با هیت پوینت متوسط به بالا رها شود زیرا رهاسازی آن روی نیروهای ضعیف یا خیلی قوی مرغوب به صرفه نخواهد بود.

بتهرین نیروها برای اسپل هیل عبارت اند از :

* جاینت

* بالون (در برخی از مواقع ضروری)

* ماینر (معدنچی)

* هوگ رایدر

* بولر

* والکری

پ.ن … بعضی نیروها مانند بالون ، گولم ، پکا و… بهتر است به جای اسپل هیل (در مواقع غیر ضروری) از اسپل خشم استفاده شود.

اسپل هیل با استراتژی های امروز به صورت انحصاری شده است یعنی برای نیروهای با هیت پوینت متوسط مانند جاینت ، ماینر و… زیرا استفاده از اسپل هیل برای نیروهای ضعیفی مانند آرچر و بربرین خیلی سودی برای شما ندارد و آنها در کوتاه ترین زمان از بین می روند. همچنین نیروهای قدرتمندی مانند پکا ، دراگون و… به اندازه کافی برای نابود کردن بخشی از بیس حریف جان یا هیت پوینت دارند و اسپل هیل تاثیر چندانی بر افزایش موفقیت آنها ندارد.

اسپل هیل (شفادهنده) دارای شش لول می باشد که در لول مکث آن برای نیروهای شما تجدید قوای 1600 هیت پوینتی را فراهم می کند.

فرض کنید از این اسپل برای شفای دراگون لول 4 با هیت پوینت 2400 استفاده می کنید. حال اگر 4 دراگون شما در حلقه اسپل هیل شما قرار گیرند مجموعا به شما 6400 هیت پوینت خواهد داد که این برابر با تجدید قوای 64 درصدی که تقریبا خوبه ولی بهترین گزینه نیست.

حال فرض کنید از این اسپل برای 20 دراگون استفاده می کنید که مجموع هیت پوینت و جان افزایشی نیروهای هوگ شما حداکثر 32000 می باشد که فوق العاده است. حالا فکر می کنم منظور بنده رو جهت انتخاب نیروی مناسب برای اسپل هیل فهمیده باشید.

با اسپل هیل در اتک های زمینی نیروهایی مانند جاینت ، ماینر و هوگ رایدر را به مدت طولانی سرپا نگه دارید.

 

بهترین مکان ها برای رهاسازی اسپل هیل

به طور کلی استفاده از اسپل هیل آسان است و اتکرها معمولا گاهی اوقات این دو سهل انگاری و اشتباه رو انجام می دهند :

  1. * رهاسازی اسپل در مکان نامناسب (مثلا جایی که نیروها سریع از آن محدوده خارج شوند)
  2. * رهاسازی اسپل در زمان نامناسب (دیر و یا زود انداختن)

مربوطه به مشکل یک – یه نکته مهم رو میخوام براتون بازگو کنم به نظر من اسپل هیل باید مکانی رها شود که نیروها میخواهند تازه به آنجا بروند تا تمام وقت فعال بودن اسپل هیل در آن محدوده قرار داشته باشند و بیشترین استفاده رو ببرند.

مربوط به مشکل – بعضی از شما بازیکنان زمانی اسپل رو رها میکنید که یا خیلی زود است و یا زمانی رها میکنید که دیگه کار از کار گذشته است. اسپل هیل باید زمانی رها شود که بیشتر نیروهای شما 50 درصد (بستگی به نوع فشاری تخریب) از هیت پوینت (جان) خود را از دست داده باشند که بیشترین بازدهی را داشته باشد و دوباره نیروها تجدید قوا شوند.

نکته مهم برای افراد لول بالاتر این است که فکر استفاده از اسپل هیل زمانی که نیرویی مانند هوگ رایدر تحت آسیب اینفرنو است را از سر خود بیرون بیندازید زیرا اگر اینفرنو در حالت مولتی باشد با رهاسازی اسپل هیل هیچگونه جان یا هیت پوینتی به نیروهای شما اضافه نمی شود.

1) مدت زمان فعالیت اسپل هیل و نگاه به آینده

مدت زمان دقیقی که اسپل هیل که نیروهای شما را شفا می دهد دوازده ثانیه می باشد و برخلاف چیزی که شما فکر میکنید در این دوازده ثانیه بازده شفابخشی کاملا یکسان است یعنی با کمرنگ شدن رنگ زرد زمینه اسپل هیل در مکان رهاشده نشان دهنده کمتر شدن میزان شفابخشی نیست.

مدت زمان فعالیت اسپل هیل

همچنین توجه داشته باشید دقیقا اسپل هیل نباید روی نیروها رها شود بلکه شما باید نگاهی به آینده نیز داشته باشید که نیروها قرار است به آنجا بروند. اگر دقیقا اسپل روی سر نیروها انداخته شود خیلی راحت آنجا را بعد از مدت کوتاهی ترک می کنند و اسپل شما با اینکه هنوز فعال است اثری خوبی نخواهد داشت.

2) اولین کمک رسان شفادهنده

همانطور که می دانید در هر حمله آیتم های دفاعی انتقام جویانه بسیاری حضور دارند که حمله بدون اسپل را برای شما غیرممکن می کنند مثلا مقاومت ارتش شما در مقابل بمب غول آسا ، بمب تاور ، ویزارتاور و سایر ساختمان های آسیب جمعی با توجه به ترکیب استراتژی بی معنی است.

اسپل هیل در مقابل بمب ها

در بین این همه ساختمان دفاعی هیچکدام به اندازه چند بمب غول آسا شما با سرعت ماشه یک ثانیه با تخریب بالا رو به استفاده از اسپل هیل سوق نمی دهد. برنامه ریزی شما باید طوری باشد که در صورت مواجهه با این بمب ها اسپل هیل بیشترین کمک رسانی و تداوم برای استفاده های بعدی برای شما داشته باشد.

3) آیا تنها اسپل هیل برای جلوگیری از آسیب بی امان اینفرنو لازم است؟

همانطور که اشاره کردیم اسپل هیل به تنها در مقابل اینفرنو هیچ سودی برای شما ندارد. اگر هدف حمله شما یک تان هال 10 یا 11 است و قصد به همراه بردن اسپل هیل را دارید پیشنهاد ما به شما این است که در ترکیب خود نیروهایی مانند ویزاد ، والکری یا بولر را اضافه کنید. با ترکیب اسپل خشم یا انجماد + اسپل هیل این نیروها کار اینفرنوها را یکسره می کنند.

اسپل هیل در مقابل اینفرنو

,اسپل کلش,اسپل کلش چیست,اسپل کلش اف کلنز,اسپل جدید کلش اف کلنز,اسپل های کلش,اسپل در کلش,اسپل در کلش اف کلنز,اسپل فکتوری کلش,اسپل سبز کلش,اسپل قرمز کلش,اسپل فکتوری در کلش چیست,اسپل در کلش چیست,اسپل کلش آف کلنز,اسپل سبز در کلش اف کلنز,اسپل فکتوری در کلش اف کلنز,اسپل های کلش آف کلنز,دارک اسپل کلش اف کلنز,اسپل بابانوئل کلش اف کلنز,اسپل سبز کلش آف کلنز,اسپل های جدید کلش اف کلنز,اسپل های کلش رویال,اسپل های جدید کلش,معرفی اسپل های کلش,نام اسپل های کلش,اسپل های بازی کلش,کارایی اسپل های کلش,اسپل های جدید در کلش,اسپل فکتوری در کلش,اسپل سبز در کلش,اسپل در بازی کلش,انواع اسپل در کلش,اسپل بابانوئل در کلش,اسپل قرمز در کلش,اسپل بنفش در کلش,اسپل ها در کلش اف کلنز,اسپل قرمز در کلش اف کلنز,اسپل فکتوری در کلش اف کلنز چیست,اسپل در بازی کلش اف کلنز,اسپل فکتوری کلش اف کلنز,کار اسپل فکتوری در کلش,نقش اسپل فکتوری در کلش,اسپل سبز در بازی کلش,کار اسپل سبز در کلش,نقش اسپل سبز در کلش,اسپل قرمز کلش اف کلنز,اسپل کلش,اسپل کلش چیست,اسپل کلش اف کلنز,اسپل جدید کلش اف کلنز,اسپل های کلش,اسپل در کلش,اسپل در کلش اف کلنز,اسپل فکتوری کلش,اسپل سبز کلش,اسپل قرمز کلش,اسپل فکتوری در کلش چیست,اسپل در کلش چیست,اسپل کلش آف کلنز,اسپل سبز در کلش اف کلنز,اسپل فکتوری در کلش اف کلنز,اسپل های کلش آف کلنز,دارک اسپل کلش اف کلنز,اسپل بابانوئل کلش اف کلنز,اسپل سبز کلش آف کلنز,اسپل های جدید کلش اف کلنز,اسپل های کلش رویال,اسپل های جدید کلش,معرفی اسپل های کلش,نام اسپل های کلش,اسپل های بازی کلش,کارایی اسپل های کلش,اسپل های جدید در کلش,اسپل فکتوری در کلش,اسپل سبز در کلش,اسپل در بازی کلش,انواع اسپل در کلش,اسپل بابانوئل در کلش,اسپل قرمز در کلش,اسپل بنفش در کلش,اسپل ها در کلش اف کلنز,اسپل قرمز در کلش اف کلنز,اسپل فکتوری در کلش اف کلنز چیست,اسپل در بازی کلش اف کلنز,اسپل فکتوری کلش اف کلنز,کار اسپل فکتوری در کلش,نقش اسپل فکتوری در کلش,اسپل سبز در بازی کلش,کار اسپل سبز در کلش,نقش اسپل سبز در کلش,اسپل قرمز کلش اف کلنز,اسپل کلش,اسپل کلش چیست,اسپل کلش اف کلنز,اسپل جدید کلش اف کلنز,اسپل های کلش,اسپل در کلش,اسپل در کلش اف کلنز,اسپل فکتوری کلش,اسپل سبز کلش,اسپل قرمز کلش,اسپل فکتوری در کلش چیست,اسپل در کلش چیست,اسپل کلش آف کلنز,اسپل سبز در کلش اف کلنز,اسپل فکتوری در کلش اف کلنز,اسپل های کلش آف کلنز,دارک اسپل کلش اف کلنز,اسپل بابانوئل کلش اف کلنز,اسپل سبز کلش آف کلنز,اسپل های جدید کلش اف کلنز,اسپل های کلش رویال,اسپل های جدید کلش,معرفی اسپل های کلش,نام اسپل های کلش,اسپل های بازی کلش,کارایی اسپل های کلش,اسپل های جدید در کلش,اسپل فکتوری در کلش,اسپل سبز در کلش,اسپل در بازی کلش,انواع اسپل در کلش,اسپل بابانوئل در کلش,اسپل قرمز در کلش,اسپل بنفش در کلش,اسپل ها در کلش اف کلنز,اسپل قرمز در کلش اف کلنز,اسپل فکتوری در کلش اف کلنز چیست,اسپل در بازی کلش اف کلنز,اسپل فکتوری کلش اف کلنز,کار اسپل فکتوری در کلش,نقش اسپل فکتوری در کلش,اسپل سبز در بازی کلش,کار اسپل سبز در کلش,نقش اسپل سبز در کلش,اسپل قرمز کلش اف کلنز 

  • ۹۵/۰۸/۲۷
  • admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی