کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کافه کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

آخرین نظرات

آموزش کنترل نیروها در کلش آف کلنز

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ق.ظ

زمانی که نیروهای خود را رها میکنید ممکن است که آن ها در مسیری حرکت کنند که شما حتی فکر آن هم نکرده باشید. بعضیها میگویند که خراب شدن اتکشان بدلیل اشتباه حرکت کردن نیروهاست و خودشان تقصیری ندارند اما درحقیقت مقصر اصلی خود آن ها هستند که آشنایی کافی در مورد نحوه رها کردن نیروها به طوری که در مسیر مورد نظرحرکت کنند ندارند.  در این مطلب در مورد انواع مختلف هوش مصنوعی نیروها و نحوه حرکت کردن و کنترل آن ها صحبت خواهیم کرد پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

هوش مصنوعی انواع نیروها

نیروها در بازی کلش آف کلنز در چند دسته هوش مصنوعی قرار میگیرند.  نیروهایی که تمرکز بر روی مورد خاصی دارند و نیروهایی که تمرکز روی مورد خاصی ندارند. زمانی که به نیروهای دارای تمرکز نگاه میکنیم باید به چند نکته دیگر هم توجه داشته باشیم اما در کل تنها چیزی که باید متوجه بشویم نحوه کنترل کردن نیروها در بازی کلش آف کلنز  و فراموش کردن صرفا رها کردن نیروهاست.


نیروهای بدون تمرکز (گروه 1)
این نیروها نیروهایی هستند که به هرچیزی حمله میکنند و تمرکز خاص بر موردی ندارند اجازه دهید بیشتر در این مورد توضیح دهیم. این دسته از نیروها به هرساختمانی که در نزدیکی آن ها باشد حمله میکنند  که شامل نیروهای زیر می شوند:

و همینطور هیروها!

آن ها همیشه به نزدیکترین ساختمان حمله میکنند. آن هایی که قابلیت پرواز از روی دیوار یا شلیک به آن سوی دیوار را ندارند به نزدیکترین ساختمان به خودشان که دیواری در مسیرش نباشد و دورتر از 5کاشی فاصله نداشته باشد حمله میکنند. به نظر قانون راحتی می آید درسته؟


نیروهایی که تمرکز روی ساختمان خاصی دارند (گروه 2)
بقیه نیروها را در این دسته قرار میدهیم. ما نیروها را به این دلیل دسته بندی کردیم و شماره دادیم تا در ادامه که روش کنترل کردن نیروها را توضیح می دهیم بتوانیم به نیرو و دسته موردنظر بهتر اشاره کنیم. در این گروه ما گالم ، بالن ، دیوارشکن ، گابلین ، لاواهاند و هوگ رایدر را داریم.

این گروه از نیروها همیشه اول به نزدیکترین ساختمانی که روی آن تمرکز دارند حمله میکنند حتی اگر تمرکز روی ساختمان متفاوتی را دارند طبق قانونی که دارند به ترتیب به همین نحوه به آن ساختمان ها حمله میکنند..
در حقیقت آن ها همگی یک قانون را رعایت میکنند! آنها همیشه به آسان ترین ساختمانی که روی آن تمرکز دارند حمله میکنند درحالی که نیروهای گروه اول به تمام ساختمان ها حمله میکنند

با دانستن این اطلاعات کنترل کردن نیروها آسان تر خواهد شد و در ادامه آموزش به شما نحوه انجام این کار را نشان خواهیم داد.

کنترل روی نیروها

خلاصه این مطلب را در همین اول کار برای شما بازگو میکنیم تا درک بهتری نسبت به آن داشته باشید. تنها چیزی که نیاز داریم بدانیم آن است که بدانیم نیرویی که قصد رها کردن آن داریم به سراغ کدام ساختمان حرکت میکند. اجازه دهید با یک مثال ساده در مورد هوگ رایدر شروع کنیم در این مطلب مسیر حرکت هوگ رایدر را نشان خواهیم داد. به عکس زیر دقت کنید:

ما با زدن مثال با هوگ رایدر شروع کردیم چون این نیرو دیوارها را نادیده میگیرد و میتواند از روی آن ها بپرد. همانطور که در عکس میبینید هوگ رایدر میتواند در مسیری که مشخص کرده ایم به راحتی حرکت کند و به نزدیکترین ساختمان دفاعی حمله کند. این روشی است که میتوانید توسط آن مسیر حرکت هوگ رایدر را تشخیص دهید و تله ها و فنرها را مسیر آن قرار دهید تا بتوانید در مقابل حمله با هوگ رایدر مقاومت کنید. حالا سراغ یک مثال پیچیده تر میرویم.

فرض کنید میخواهیم با ترکیب جاینت و دیوارشکن حمله کنیم. جاینت ها میزان سلامتی بالایی دارند و دیوارشکن ها هم باید دیوارها را تخریب کنند.دقت داشته باشید که دیوارشکن ها همیشه به سراغ گوشه ها و اتصالات میروند و از آن قسمت دیوار را تخریب میکنند و بعد از آن جاینت ها میتوانند به سراغ اولین و نزدیکترین ساختمان دفاعی بروند. فرض کنید که آن ها را در یک نقطه رها میکنیم

جاینت ها مستقیم به سراغ اولین ساختمان دفاعی میروند و آرچر تاور و کنون را مشغول خود میکنند. دیوارشکن هم به سراغ نقطه اتصال دیوارها میرود و در مسیر ممکن است توسط ویزاردتاور یا آرچرتاور بالای مپ از  بین برود. این روند مناسب نیست و حمله شما ناموفق انجام میشود چون نیروها کاری که باید بکنند را فقط انجام میدهند و این شما هستید که باید آنها را در زمان درست و مکان درست رها کنید.

یک مهارت کنترل نیرو که شما باید داشته باشید

در آینده شرکت سوپرسل استراتژی های مختلف و جدیدی برای اتک زدن را میسر میکند و این چیزی است که در مراسم کلش کان گفته شده است. در واقع بیشتر اتک ها به این صورت انجام میگیرد که یک دسته از نیروها برای پاکسازی اولیه استفاده میشوند و دسته دیگر برای حمله به مرکز مپ حریف.GoHo ، LavaLoon یا GoWiPe از این دسته استراتژی ها هستند زمانی که نحوه اجرای این استراتژی ها نگاه میکنیم همگی به یک صورت انجام میشوند. دسته اول باید یک کار را به درستی انجام دهند وگرنه کل اتک خراب میشود. وارد جزئیات دیگر نمیشویم چون صحبت کردن در مورد آنها بسیار زمان بر است اما شما میتوانید این موارد را در مطلب همه چیز در مورد استراتژی GoWiPe که حدود 3 ماه پیش نوشته ایم مطالعه کنید. برای آخرین مثال ما استراتژی GoWiPe را انتخاب میکنیم حتی اگر شما از این استراتژی در حمله های خود استفاده نمیکند حداقل سعی کنید که نحوه انجام آن را متوجه بشوید. ترکیب نیرو این استراتژی در هر زمانی متفاوت است و تغییر میکند.

به مثال خود بازمیگردیم و در مورد آن صحبت میکنیم. دسته اول نیروها نیروهای ساده ای هستند اما وظیفه مهمی دارند : از بین بردن ساختمان های اطراف و بازکردن راه برای ورود هیروها و ویزاردها و پکاها به مرکز مپ. در غیر این صورت این نیروها شروع به دور زدن اطراف مپ و از بین بردن ساختمان های اطراف میکنند و اتک شما خراب میشود.

به یاد داشته باشید که این 3 نیرو به هرساختمانی که نزدیک آن ها باشد حمله میکنند. زمانی که آن ها را اول کار رها میکنید شروع به حرکت در مسیر اطراف مپ میکنند و به وسط مپ نمیروند:

اولین دسته از نیروها باید ساختمان های اطراف را از بین ببرند و دیوار را تخریب کنند تا دسته دوم نیروها بتوانند به ساختمان های دفاعی درون مپ حمله کنند. در اینجا نحوه انجام این کار را توضیح خواهیم داد.

گام 1 : ساختمان های اطراف را تخریب کنید تا جایی که فاصله نقطه موردنظر تا نزدیکترین ساختمان درون مپ کمتر از فاصله نقطه موردنظر تا نزدیکترین ساختمان بیرون مپ باشد.

گام 2 : بقیه نیروها را رها کنید تا وارد مرکز مپ شوند.

به وضوح خواهید دید که دسته دوم نیروها به سراغ ساختمان های درون مپ خواهند رفت چون ساختمان دیگری در بیرون از مپ باقی نمانده که نزدیک به آنها باشد. با این روش شما باید آن ها را مجبور کنید که در مسیری که میخواهید حرکت کنند.

نتیجه گیری

صدها روش دیگر اتک زدن هست که شما میتوانید این استراتژی را در مورد آن ها هم پیاده کنید. تنها چیزی که باید مدنظر داشته باشید این است که نیروهای شما احمق نیستند درحالی که آن ها فقط نیاز به یک دستورالعمل  و استراتژی درست برای حرکت هستند و شما میتوانید این دستورالعمل را مطابق قاعده زیر به آن ها بدهید:


    1.بدانید که آنها به سراغ کدام ساختمان ها حرکت میکنند و ساختمان بعدی مورد نظر آن ها کدام است
    2.هرساختمانی که نزدیک آن ها هست را نابود کنید تا بتوانند به سراغ ساختمان موردنظر حرکت کنند

مطمئن باشید که بعد از چندبار اتک زدن به این روش شما به صورت خود به خود و اتومات این روش را در تمام اتک های خود انجام خواهید داد و نگرانی از بابت آن نخواهید داشت.

آموزش کنترل نیروها در کلش آف کلنز,کنترل نیروها در کلش آف کلنز,راه های کنترل نیروها در کلش آف کلنز,جدید ترین کنترل نیروها در کلش آف کلنز,روش های تازه کنترل نیروها در کلش آف کلنز,مهارت های کنترل نیروها در کلش آف کلنز,ویژگی های کنترل نیروها در کلش آف کلنز
  • ۹۶/۰۱/۰۶
  • admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی